کد مطلب: ۱۵۴۳۴۰

بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال

بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تعیین تکلیف همه تعاونی‌های مسکن مهر تا قبل از پایان امسال خبر داد و گفت: حوادث ناشی از کار در سال گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در ادامه با تاکید بر تعیین تکلیف همه تعاونی‌ها و بسته شدن پرونده مسکن مهر تا قبل از پایان سال ۱۳۹۵، گفت: در حال حاضر ساخت و ساز مسکن مهر در برخی شهرستان‌ها به اتمام رسیده و امیدواریم تا قبل از پایان امسال پرونده همه تعاونی‌های مسکن مهر بسته شود.

شاکرمی افزود: در بعضی مناطق مثلا در شهرری تعاونی‌های زیر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تعیین تکلیف هستند و تعاونی‌های بالای ۴۰ درصد در حال اتمام ساخت‌وسازند ولی بخش اعظمی از تعاونی‌های مسکن بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی د

حاتم شاکرمی با اشاره به رشد تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در دولت یازدهم اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ تا پایان سال ۱۳۹۵ با افزایش تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مواجه بودیم به نحوی که در بحث انجمن‌های صنفی نزدیک به صددرصد رشد، شوراهای اسلامی کار ۲۸ درصد و تشکل‌های کارفرمایی ۱۲ درصد رشد داشتیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: این امر نشان می‌دهد که دولت تدبیر و امید در این چهار سال در خصوص افزایش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و زمینه حضور این تشکل‌ها در مراجع تصمیم‌گیری توجه قابل ملاحظه‌ای داشته که در دهه گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی همچنین از کاهش ۱۱ درصدی حوادث ناشی از کار در سال گذشته خبر داد و گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ کاهش ۱۱ درصدی داشته و عملکرد سال ۱۳۹۵ در این زمینه نسبتا مطلوب بوده است.البته بیشتر حوادث کار مربوط به بخش ساختمان است ولی با نظارت‌ها و بازرسی‌های دقیقی که افزایش داده و آموزش‌هایی که ارائه کرده‌ایم به سمت کاهش حوادث پیش رفته‌ایم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.