خبر مهم:

کد مطلب: ۳۵۰۵۷۳

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی ما بنزین ۵ هزار تومانی برای سال ۹۸ است

پیش‌بینی ما بنزین 5 هزار تومانی برای سال 98 است

بیژن حاج‌محمدرضا، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت می‌گوید: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که قیمت بنزین در سال آتی گران خواهد شد، یعنی حداقل قیمت بنزین حدود پنج هزار تومان می‌شود.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت در پاسخ به این پرسش که سال آینده قیمت بنزین چند درصد گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: هنوز مشخص نیست که قیمت بنزین سال آینده چه روندی خواهد داشت. نمایندگان مجلس مخالف افزایش قیمت هستند اما در مقابل وزیر نیرو نسبت به گرانی نرخ بنزین تاکید دارد.

بیژن حاج‌محمدرضا درباره پیش‌بینی خود از افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که قیمت بنزین سال آتی گران خواهد شد. آن چه که در جلسات غیر رسمی مطرح می‌شود و ما پیش‌بینی می‌کنیم این است که نرخ بنزین پنج برابر گران‌تر از امسال خواهد شد. یعنی حداقل قیمت بنزین حدود پنج هزار تومان می‌شود.

بنزین 5 هزار تومانی در سال 98

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین از پیش‌بینی خود درباره قیمت بنزین سخن می‌گوید.

او نسبت به این پرسش که آیا موافق افزایش پنج برابری قیمت بنزین هستید یا خیر؟ پاسخ داد: ما موافق افزایش قیمت بنزین نیستیم. معتقدیم که هر ساله باید قیمت بنزین به طور پلکانی گران شود. انتظار ما این است که سال آینده قیمت سوخت حداقل بین 10 تا 20 درصد افزایش یابد. این درحالی است که تصمیم‌گیری درباره افزایش قیمت بنزین از سوی هیات دولت و بدون مشورت با بخش خصوصی انجام می‌شود.

حاج‌محمدرضا درباره آمادگی جایگاه‌داران بنزین نسبت به افزایش قیمت سوخت گفت: جایگاه‌داران نسبت به افزایش قیمت سوخت تمکین خواهند کرد. این در حالی است که هنوز زیرساخت‌ها برای افزایش قیمت بنزین فراهم نیست. در حقیقت تنخواه‌گردان جایگاه‌داران باید پنج برابر شود و افراد باید میزان نقدینگی را در جامعه بیشتر از گذشته کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.