کد مطلب: ۵۰۲۲۸۸

بهترین آموزشگاه بورس ایران کجاست؟ (به همراه معرفی بهترین آموزشگاه)

بهترین آموزشگاه بورس ایران کجاست؟ (به همراه معرفی بهترین آموزشگاه)

در این مقاله بهترین آموزشگاه بورس را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داده و بهترین آموزشگاه بورس کشور را به شما معرفی کرده‌ایم.

برای انتخاب بهترین اموزشگاه بورس پارامترهای زیادی را باید مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم، در اینجا قصد داریم بهترین اموزشگاه بورس را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم و همچنین بهترین آموزشگاه بورس کشور را به شما معرفی کنیم:

مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین مرکز آموزش بورس عبارتند از:

  • سابقه فعالیت در بازار بورس کشور
  • سوابق مسئولان، اعضای هیئت علمی و مدیران آموزشگاه
  • داشتن برنامه‌ریزی دقیق آموزشی و نظم اداری
  • تجهیزات و اقلام کمک آموزشی و آموزشگاهی
  • پوشش تمام رشته‌های آموزشی در حوزه بورس از قبیل بازار آتی، بورس کالا، بورس انرژی
  • سیستم آموزشی ترکیبی (تئوری و عملی)
  • مباحث آموزشی به روز و کاربردی
  • فضای آموزشی مناسب و مجهز
  • پشتیبانی و نظارت بر عملکرد دانش‌پذیران بعد از اتمام دوره
  • برقراری ارتباط علمی منظم با مراجعه‌کنندگان
  • دارا بودن شبکه‌های معاملاتی و تحلیلگری برای اعضا
  • و ….

در قسمت بالا برخی از مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین آموزشگاه بورس اشاره شد اکنون با در نظر داشتن این مواد به معرفی یکی از بهترین اموزشگاه‌های بورس در ایران می‌پردازیم، این آموزشگاه چندین سال متوالی به عنوان بهترین مرکز آموزش عالی در زمینه علوم سرمایه‌گذاری و بورس در کشور و چندین کشور اروپایی و آسیایی انتخاب شده است و با کمی تحقیق درمی‌یابید که هم اکنون برترین مرکز آموزش استاندارد و حرفه‌ای در کشور به شمار می‌آید …

IMG 20201228 101021

معرفی بهترین آموزشگاه بورس و سرمایه‌گذاری در کشور:

بهترین آموزشگاه بورس از دید این گزارش خبری کسی نیست به‌جز موسسه توسعه علوم سرمایه‌گذاری سهامیر، این موسسه اکنون سی و یکمین سال تاسیس خود را می‌گذراند و به عنوان بزرگترین دپارتمان تخصصی و بین‌المللی در حوزه بورس، بازار جهانی فارکس و سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

این موسسه با مدیریت جناب آقای دکتر رامان و بیش 120 نفر اعضای هیئت علمی در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های بورس و بازارهای سرمایه‌گذاری انتخاب شده است. سهامیر از ابتدای تاسیس تا کنون بالغ 70 رشته تخصصی را در زمینه‌های مالی و سرمایه‌گذاری از قبیل بورس ایران، بازار آتی، بازار فارکس، بازارهای ویژه بورس کشورها همچون بورس نیویورک، انواع سبک و روش‌های تحلیلگری همچون تحلیل تکنیکال، فاندمنتال، سنتیمنتال، اموشنال، پرایس اکشن، اکسپرت نویسی، بازار ارزهای دیجیتال، cfa و ciia، تحلیل بازارهای ارز و طلا و … را در خود جای داده است. از طرفی مرکز اموزش سهامیر یکی از برترین پایه‌گذاران استراتژی‌های معاملاتی در بازارهای ترید و معاملاتی به‌شمار می‌آید.

این آموزشگاه طبق بررسی‌های انجام شده هم اکنون بیش از 23 شعبه در داخل و خارج کشور دارد که وظیفه آنها انجام امور مربوط به آموزش‌های تخصصی، سمینارهای آموزشی، سرمایه‌گذاری، تحقیق و توسعه بازار، ایجاد راهکار، ایجاد فرصت‌ها و راه‌اندازی استارتاپ‌های کلان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌باشد.

روش‌های برگزاری کلاس در آموزشگاه سهامیر به 3 روش انجام می‌شود:

دوره‌های آموزش حضوری: دوره‌های آموزش حضوری به صورت آکادمیک و در محل و شعب مرکز سهامیر به صورت حضوری برگزار می‌شود که مستقیما تحت نظارت واحد آموزش و اساتید این آموزشگاه است.

دوره‌های آموزش آنلاین و غیر حضوری: دوره‌های آنلاین در قالب کلاس‌های غیر حضوری و به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

آموزش آفلاین و بسته‌های آموزشی (محصولات آموزشی): آموزش آفلاین در مرکز سهامیر به صورت محصولات آموزشی و پکیج‌های اموزشی برگزار می‌شود.

در مجموعه سهامیر دوره‌های آموزشی از لحاظ نحوه برگزاری به صورت کلاس‌های عمومی و خصوصی برگزار می‌شوند، همچنین از نظر طول مدت دوره به دو روش کلاس‌های ترمیک و کلاس‌های کوتاه‌مدت تشکیل می‌شوند. کلیه متقاضیان که در سایر استان‌ها و شهرها حضور دارند می‌توانند در کلاس‌های کوتاه‌مدت و فشرده مرکز شرکت نمایند و از خدمات آموزشی سهامیر بهره‌مند شوند.

رتبه برتر از لحاط بالاترین حجم دانش اندوخته‌ها تا به امروز متعلق به سهامیر می‌باشد به طوری‌که توانسته بیش از 70000 دانش‌پذیر و سرمایه‌گذار را در حوزه‌های مختلف بازار سرمایه تعلیم و راهی بازارهای سرمایه‌گذاری نماید.

با در نظر گرفتن تمامی ویژگی‌ها و مزایای یک آموزشگاه تخصصی درمی‌یابیم که سهامیر جایگاه نخستین و اولین انتخاب برای دوست‌داران و متقاضیان ورود به بازارهای سرمایه‌گذاری است.

راه‌های ارتباطی با مجموعه سهامیر:

لینک وب‌سایت رسمی: sahamir-ac.com

آدرس شعب ایران: تهران، تقاطع جردن و میرداماد، پلاک 11

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • وحید

    چرا وقتی شناختی نسبت به یه موسسه ندارید تبلیغ میکنید؟
    اینا همه جا اومدن پول دادن که براشون تبلیغ کنن و بعد کلاهبرداری کردن و رفتن!
    الان فقط سایتشون بالاست نه جواب تلفن میدن و نه هیچی! امروزم درگاه پرداختشون بسته شد!
    اصلا موسسه و دوره ای در کار نبوده و نیست پول ثبت نام و میگیرن و دیگه غیبشون میزنه. تمامش دروغ بود و کلاهبرداری!
    — امیدوارم نظرم توسط تیم تاییدیه پذیرفته بشه و در سایت به نمایش در بیاد تا مشکلی که برای بنده پیش اومده برای باقی افراد پیش نیاد. در صحت صحبت های بنده هم میتونید خودتون با موسسه چند روز تماس بگیرید و متوجه خواهید شد که کسی پاسخگو نیست.