کد مطلب: ۴۷۱۷۳۸

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی کدام‌اند؟

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی کدام‌اند؟

در ابتدا شاید این سوال ذهن اکثر مردم را درگیر کند که چرا لوازم خانگی ایرانی؟ از آن جایی که با توجه به وضعیت دلار و تورم ایجاد شده طبق آخرین اخبار لوازم خانگی, قیمت لوازم خانگی خارجی چندین برابر شده و ممکن است بودجه عده ای از افراد را تحت فشار قرار دهد.

چرا لوازم خانگی ایرانی؟

در ابتدا شاید این سوال ذهن اکثر مردم را درگیر کند که چرا لوازم خانگی ایرانی؟ از آن جایی که با توجه به وضعیت دلار و تورم ایجاد شده طبق آخرین اخبار لوازم خانگی ، قیمت لوازم خانگی خارجی چندین برابر شده و ممکن است بودجه عده‌ای از افراد را تحت فشار قرار دهد و برای همین علت افراد زیادی به سمت تولیدات ملی روی آورده و تمایل خرید از لوازم خانگی ایرانی را دارند.

یکی دیگر از عواملی که مردم لوازم خانگی ایرانی را انتخاب می‌کنند این است که دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به لوازم خارجی بوده و همچنین دارای خدمات پس از فروش در سراسر کشور نیز می‌باشند. البته این موضوع نیز شایان به ذکر است که شاید برخی از لوازم خانگی ایرانی با توجه به جنس خارجی خود دارای کیفیت و مرغوبیت زیادی نباشد ولی در صورت استفاده درست و صحیح از آن می‌توان سال‌های زیادی از آنها استفاده کرد چون تمامی مهندسین و کارشناسان برندهای ایرانی سعی در طراحی و تولید لوازمی با کیفیت بالا و در سطح نزدیک به جهانی هستند. برخی از خوشنام‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی به صورت زیر است:

• اسنوا

• امرسان

• جی پلاس

• پارس خزر

• پاکشوما

• ایکس ویژن

• هیمالیا

• استیل اخوان و البرز

• دونار خزر و قاینار خزر

• نانیوا

• سینجر و آلتون

• بیمکث

• الکترواستیل

• لوازم خانگی سام

بررسی مختصر در مورد محصولات برخی از برندهای ایرانی

لوازم خانگی امرسان:

امرسان به عنوان یکی از تولیدات ملی و لوازم خانگی ایرانی می‌باشد که مطمئنا زمانی که اسم امرسان به گوش شما می‌خورد در ذهن شما این جمله تداعی می‌شود که "زیبا جادار مطمئن" چون این برند به وسیله یخچال فریزرهای خود در ابتدای کار شناخته شد. و اولین برندی که سطح مصرف انرژی را تا حد A در یخچال فریزرهای ایرانی تولید و طراحی کرد امرسان بود. و این موضوع نیز شایان به ذکر است که از دیگر اولین‌های این برند در تولید یخچال فریزرهای هوشمند است. و همچنین مدل‌های اسمگ که بسیار پرطرفدار برای خانه‌های شیک و مدرن می‌باشد توسط این برند تولید و در قیمت‌های خیلی کمتر از مدل‌های اسمگ خارجی به فروش می‌رسد.

لوازم خانگی جی پلاس:

لوازم خانگی جی پلاس که توسط شرکت گلدیران به دلیل این که چندین سال به عنوان نمایندگی موفق برای ال‌جی توانسته رضایت شرکت ال‌جی را نسبت به خود جلب کند. توانسته از طریق برند ال‌جی شروع به ساخت محصولات و لوازم خانگی تحت نظارت آن با نام جی پلاس ایجاد و تولید نماید. اکثر قطعه های برند جی پلاس خارجی بوده و این نمی‌تواند به معنی این باشد که این برند یک برند خارجی است. یکی از اصلی‌ترین لوازم این برند تلویزیون هوشمند آن است که یک محصول ایرانی با قطعات خارجی است. و دارای کیفیت مطابق با برندهای خارجی می‌باشد. علاوه بر تلویزیون این برند یخچال‌های فریزر ساید با ساید نیز تولید می‌کند که تحت عنوان نظارت شرکت گلدیران می‌باشد.

لوازم خانگی اسنوا:

برند اسنوا به عنوان یکی از اصیل‌ترین و باکیفیت‌ترین لوازم خانگی ایرانی به حساب می‌آید. به دلیل این که در این برند از لوازم و مواد اولیه با کیفیت و مرغوبی استفاده می‌شود. و مدعی این موضوع است که مواد اولیه‌ای که در محصولات خود به کار می‌برد با فرمولاسیونی که در لعاب‌کاری لوازم خود دارد با مواد اولیه محصولات جهانی استفاده شده قابل رقابت است. و این نکته تمایز آن با سایر برندهای لوازم خانگی ایرانی است. برای نمونه بعضی از لوازم جدید اسنوا دارای لعاب‌های هوشمند به صورت خود تمیز شونده است. و بعد از استفاده و آشپزی از آن به صورت خودکار و هوشمند ذرات غذا بدون دخالت دست تمیز می‌شوند. برند اسنوا دارای لوازم خانگی متنوع و مختلفی است مانند: اجاق گاز و ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی و تلویزیون و یخچال فریزر و ..

بررسی سایر برندهای لوازم خانگی خوشنام ایرانی

لوازم خانگی پارس خزر:

برند پارس خزر به عنوان یکی از تولیدکننده‌های بهترین لوازم خانگی ایرانی و نامی آشنا برای تولید محصولات برقی ایرانی می‌باشد. اولین چیزی که در برند پارس خزر به ذهن شما خطور می‌کند ته‌دیگ‌های خیلی ترد و خوشمزه‌ی پلوپزهای پارس خزر است که حتما در همه‌ی آشپزخانه‌های ایرانی موجود می‌باشد.

لوازم خانگی پاکشوما:

برند پاکشوما یکی دیگر از تولیدکننده‌های لوازم خانگی ایرانی است که از محصولات معروف آن لباسشویی‌های پاکشوما می‌باشد که دارای سابقه‌ی درخشان و دیرینه‌ای در این زمینه می‌باشد هرچند امروزه کلی تنوع محصول مانند کولر گازی و مایکروویو و یخچال و ظرفشویی و .. را در سبد تولیدات خود قرار داده است. و با وجود کلی برندهای ایرانی و خارجی یکی از محصولات محبوب آن که انتخاب اکثر مردم ایران می‌باشد لباسشویی‌های با کیفیت و مرغوب آن هست.

لوازم خانگی هیمالیا:

یکی دیگر از برندهای تولیدکننده‌ی لوازم خانگی ایرانی، هیمالیا می باشد که با یخچال فریزرهای دوقلوی خود معروف شد. از آن جایی که این برند از شرکت AEG آلمان دانش فنی خود را دریافت می‌کند دارای محبوبیت زیادی بین استفاده کنندگان یخچال‌های دوقلو است چون دارای مرغوبیت و تکنولوژی بالایی است.

لوازم خانگی سینجر:

زمانی که اسم سینجر را می‌شنوید حتما به فکر اجاق گازهای فردار سینجر می‌افتید. چون به عنوان یکی از تولیدکننده‌های لوازم خانگی ایرانی در زمینه‌ی اجاق گازهای فردار از شناخته‌شده‌ترین برندها می‌باشد و از محبوبیت بالاتری نسبت به سایر برندها در زمینه اجاق گاز برخوردار است هرچند در سبد تولیدات آن امروزه کلی لوازم دیگری نیز اضافه شده است.

لوازم خانگی بیمکث:

هود یکی از اولین تولیدات این برند است و زمانی که اسم این برند را می‌شنوید به صورت حتمی اسم هود بیمکث در ذهن شما زنده می‌شود. هرچند امروزه به عنوان یکی از تولیدکننده‌های انواع سینک‌های رنگی در جنس گرانیت نیز می‌باشد.

لوازم خانگی سام:

لوازم خانگی سام در حقیقت همان برند جایگزین شده سامسونگ در ایران است. این برند لوازم خانگی ایرانی که پیش‌تر نیز در بازار ایران فعالیت داشته، با خروج سامسونگ از بازارا لوازم خانگی ایران توسط شرکت سام الکترونیک به عنوان برند جایگزین سامسونگ معرفی شد و در حال حاضر به تولید تلویزیون مشغول است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.