خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۵۴۴۱

چگونه به بهترین روانشناس ایرانی در ونکوور دسترسی داشته باشیم؟

چگونه به بهترین روانشناس ایرانی در ونکوور دسترسی داشته باشیم؟

روانشناسان ایرانی در ونکوور با استفاده از تکنیک‌های مختلف مبتنی بر بهترین تحقیقات انجام شده در دنیا، به مراجعین کمک می‌کنند تا مشکلات روحی خود را درمان کنند و در این راه ارزش‌ها، ویژگی‌ها، اهداف و شرایط هر فرد را نیز در نظر می‌گیرند.

روانشناسان ایرانی مجموعه‌ای از مهارت‌های بالینی و حرفه‌ای دارند که این مهارت‌ها به مردم کمک می‌کنند تا یاد بگیرند با مشکلات زندگی و مشکلات روحی و روانی به شکل صحیح، کنار بیایند.

آنها پس از سال‌ها تحصیل و دیدن آموزش‌های مختلف، مجوز کار در حیطه‌های مختلف از جمله ارزیابی و روان درمانی را می‌گیرند. روانشناسان ایرانی در ونکوور با استفاده از تکنیک‌های مختلف مبتنی بر بهترین تحقیقات انجام شده در دنیا، به مراجعین کمک می‌کنند تا مشکلات روحی خود را درمان کنند و در این راه ارزش‌ها، ویژگی‌ها، اهداف و شرایط هر فرد را نیز در نظر می‌گیرند.

روانشناسان ایرانی در ونکوور علاوه بر اینکه در بهترین دانشگاه‌ها تحصیل کرده‌اند، بهترین دوره‌ها و سمینارها را نیز شرکت کردند تا بتوانند خود را همیشه با علم روز دنیا همگام نگه دارند. آنها باید بتوانند از متدها و روش‌های نوین و اثبات شده برای مراجعین خود استفاده کنند و آنها را از درمان قطعی مطمئن سازند.

ونکوور

ونکوور یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا به شمار می‌آید. زندگی در این شهر بزرگ و مدرن علاوه بر جذابیت‌ها و مزایای بسیاری که دارد، ممکن است مشکلات روحی را نیز به وجود آورد. برای ایرانیان که در این شهر زندگی می‌کنند بروز مشکل در مورد کار و پیدا کردن شغل، مشکل در پیدا کردن خانه و محلی برای زندگی، دوری از وطن و خانواده و همچنین سختی کار و کار کردن‌های مداوم، می‌تواند زمینه را برای بیماری‌های روحی و روانی مهیا کند.

در این مواقع باید بدانید که بهترین راه مراجعه به روانشناس و کمک گرفتن از او است. کانادا همیشه میزبان بهترین روانشناسان ایرانی بوده است و در میان دیگر روانشناسان، ایرانیان زبانزد عام و خاص بودند.

روانشناسان ایرانی در ونکوور

روانشناسان ایرانی در ونکوور توانستند به افرادی زیادی کمک کنند و در حرفه خود توانستند انواع مختلفی از مشکلات روحی و روانی را درمان کنند. بعضی از افراد ممکن است بعد از احساس افسردگی برای مدت طولانی یا بروز عصبانیت یا اضطراب در خود به روانشناسان خبره مراجعه کنند. همچنین ممکن است آنها برای یک بیماری مزمن که زندگی یا سلامت جسمی آنها را مختل کرده است، از روانشناس ایرانی کمک بخواهند.

اما در نهایت باید بدانید که این‌گونه مشکلات را باید جدی گرفت و به هیچ عنوان نباید گذاشت مدت زمان طولانی از بروز آنها بگذرد و بعد سراغ روانشناس بروید. مشکلات کوتاه‌مدت مانند از دست دادن پول و حتی از دست دادن یکی از عزیزان را جدی بگیرید، حتی این مشکلات کوتاه نیز می‌توانند زمینه را برای بروز بیماری‌های خطرناک فراهم کنند.

IMG 20200907 134008

روانشناسان ایرانی در ونکوور کانادا می‌توانند به افراد کمک کنند تا با این شرایط سخت کنار بیایند و همچنین استرس را از خود دور کنند؛ همچنین با کمک روانشناسان ماهر ایرانی در کانادا می‌توانید بر اعتیاد غلبه کنید، بیماری‌های مزمن خود را مدیریت کنید و با انجام آزمایش‌ها و ارزیابی‌ها مختلف تشخیص بیماری را راحت‌تر کنید. روش‌های درمانی روانشناسان ایرانی به شما کمک می‌کند تا درباره نحوه تفکر، احساس و رفتار خود بیشتر کنید و اگر نیاز به اصلاح دارند، آنها را تصحیح کنید. روانشناسان با انجام این آزمون‌ها مهارت‌های فکری، نقاط قوت و ضعف شناختی، استعداد و ترجیح شغلی، ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد عصب روان‌شناختی را ارزیابی می‌کنند.

روانشناسان ایرانی در ونکوور با دادن تمرین‌های مختلف به شما کمک می‌کنند تا سلامت روح و جسم خود را بازیابید و همچنین کیفیت زندگی خود را بهبود دهید. در روانشناسی انواع مختلفی از روش‌های درمانی وجود دارد، اما روانشناسان ایرانی در ونکوور با توجه به مشخصات و حال بیمار و آنچه علم گفته، سعی می‌کنند بهترین روش را برای او انتخاب کنند.

برای یافتن روانشناسان ایرانی در ونکوور چه باید کرد؟

بسیاری از روانشناسان ایرانی در حال حاضر در ونکوور کانادا در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها مشغول به کار هستند و تعدادی از آنها نیز مطب خصوصی دارند. همچنین شاهد حضور روانشناسان ایرانی در مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌ها، زندان‌ها و مراکز اصلاح و تربیت، مراکز درمانی، کلینیک‌های بهداشت روان و بهداشت، مشاغل، خانه‌های سالمندان و مراکز توان‌بخشی و مراقبت‌های ویژه هستیم.

برای دسترسی به تمام آنها می‌توانید سراغ وب‌سایت مرجع روانشناسان ایرانی به آدرس www.iranianpsychologist.org بروید. در این وب‌سایت لیستی از بهترین روانشناسان ایرانی در ونکوور و دیگر شهرهای کانادا را مشاهده خواهید کرد.

منبع: www.iranianpsychologist.org - مرجع روانشناسان ایرانی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.