کد مطلب: ۵۵۶۲۰۶

بهترین هتل‌های ارمنستان برای اقامت کدامند؟

بهترین هتل‌های ارمنستان برای اقامت کدامند؟

یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که ذهن بسیاری از مسافران تور ارمنستان را به خود مشغول می‌کند، این است که در چه هتلی اقامت کنیم؟ ایروان، هتل‌های لوکس و مناسب فوق‌العاده‌ای برای اقامت دارد و گردشگران از این نظر در این شهر مشکلی نخواهند داشت.

کشور ارمنستان در مرز شمالی ایران، با آب و هوایی ملایم و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، هر سال، گردشگران ایران و خارجی بسیاری را به‌سمت خود می‌کشاند.

شهر ایروان، پایتخت کشور ارمنستان، یکی از سه شهر مهم قفقاز جنوبی و محبوب ارمنیان جهان است. این شهر با قدمتی از ۳۰۰۰ هزار سال قبل در دامنه کوه آرارات و بر کرانه رود هرازدان قرار دارد و به‌خاطر موقعیت جغرافیایی‌اش، بارها نبردگاه عثمانی‌ها، پارس‌ها و امپراطوران روس بوده است. با وجود تمام تخریب‌های ناشی از نبردها و بلایای طبیعی، ایروان در دوران شوروی بازسازی شد و هم‌اکنون به‌عنوان جواهری از سبک معماری نخستین شوروی شناخته می‌شود.

یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که ذهن بسیاری از مسافران تور ارمنستان را به خود مشغول می‌کند، این است که در چه هتلی اقامت کنیم؟ ایروان، هتل‌های لوکس و مناسب فوق‌العاده‌ای برای اقامت دارد و گردشگران از این نظر در این شهر مشکلی نخواهند داشت. سفر به ارمنستان بسیار مقرون به‌صرفه است و به همین دلیل، گردشگران بسیاری این کشور را برای بازدید انتخاب می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین هتل‌های ارمنستان از دیدگاه گردشگران معرفی کنیم.

هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson BLU Hotel Yerevan)

هتل پنج ستاره رادیسون بلو ایروان با ۱۴۲ اتاق، مکانی بی‌نظیر برای اقامت در ایروان با امکانات مناسب و چشم‌اندازی زیبا از کوه‌های آرارات است. این هتل در یک موقعیت عالی قرار دارد و گردشگران تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به پارک پیروزی دسترسی پیدا کنند. تلفیق دکوراسیون مدرن و سنتی در اتاق‌های هتل با وجود مبل‌های لوکس و مدرن در کنار فرش‌هایی با طرح‌های سنتی و امکاناتی چون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی، رادیسون بلو را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های ایروان کرده‌اند.

هتل رادیسون بلو دارای دو رستوران با دو طراحی متفاوت است که در یکی از آن‌ها غذاهای لذیذ ارمنی با رنگ و شکل اروپایی سرو می‌شود و در دیگری، ساندویچ‌ها و برگرها در کنار سالادهای متنوع در اختیار شما قرار می‌گیرد. ار دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس، باغ، پارکینگ، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، اتاق بازی، زمین تنیس، نگهداری از کودک، اتاق‌های عایق صدا، تبادل ارز، خدمات شست‌وشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، صندوق امانات و کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی) اشاره کرد.

  • تلفن: ۲۱۹۹۰۰ ۱۰ ۳۷۴+
  • وب‌سایت: www.radissonhotels.com
  • آدرس: ۲, ۲ Azatutyan Ave, Yerevan 0037, Armenia

هتل الکساندر ارمنستان (The Alexander, a Luxury Collection Hotel)

2wedcv

منبع عکس : Expedia

هتل پنج ستاره الکساندر ارمنستان، مکانی مجلل برای اقامت در شهر ایروان است. این هتل ۱۲ طبقه با ۱۱۴ اتاق در موقعیتی بی‌نظیر، تعریف متفاوتی از لوکس بودن را به مهمانان خود ارائه می‌کند. دکور مدرن و استفاده از اشکال هندسی، اتاق نشیمن و محیط دل‌باز در کنار امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام، هتل الکساندر را تبدیل به هتلی محبوب در میان گردشگران کرده است.

رستوران در طبقه آخر با چشم‌اندازی زیبا از شهر، تراس، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شست‌وشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات و کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی) از دیگر امکانات هتل الکساندر هستند.

  • تلفن: ۲۰۶۰۰۰ ۱۱ ۳۷۴+
  • وب‌سایت: www.marriott.com
  • آدرس: Abovyan Street 3/4 , 0001 Yerevan, Armenia

هتل گلدن پالاس ایروان (Golden Palace Hotel Yerevan)

هتل گلدن پالاس، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره ایروان است که در موقعیتی عالی، تنها سه دقیقه با میدان جمهوری ایروان فاصله دارد. این هتل با پنجره‌های بزرگ و شیشه‌ای و اتاق‌هایی با دکوراسیون به سبک قدیمی، مبلمان ایتالیایی و چشم‌انداز فوق‌العاده، محیطی آرامش‌بخش برای اقامت در شهر ایروان است. هتل گلدن پالاس از امکانات متنوعی چون جکوزی، سونا، باشگاه، اینترنت و پارکینگ رایگان، رستوران در بام هتل، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای در تمام اتاق‌ها، سیستم تهویه مطبوع، میز کار و بالکن برخوردار است و اقامتی رویایی را به مهمانان خود پیشنهاد می‌کند.

  • تلفن: ۲۲۰۰۰ ۱۲ ۳۷۴+
  • وب‌سایت: goldenpalacehotel.am
  • آدرس: ۱۱ Northern Ave, Yerevan ۰۰۱۰, Armenia

هتل گرند ایروان (Grand Hotel Yerevan)

هتل پنج ستاره گرند ایروان که با نام «گلدن تولیپ» نیز شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ایروان با توجه به نظر کاربران در سایت تریپ ادوایزر است. این هتل، موقعیتی بسیار عالی دارد و گردشگران می‌توانند به‌راحتی از آن به میدان اصلی شهر و بسیاری از مراکز خرید دسترسی پیدا کنند. ۱۰۴ اتاق هتل گرند ایروان با دکوری مدرن، استفاده از رنگ‌های تیره در کنار تک رنگ‌های روشن و هماهنگی رنگ‌بندی بین وسایل، فضایی راحت را برای شما فراهم می‌کنند.

رستوران‌های متنوع هتل گرند ایروان، انواع غذاهای لذیذ محلی ارمنی، مدیترانه‌ای و ایتالیایی را سرو می‌کنند و چشم‌اندازی پانارومایی از شهر دارند. باغ هتل نیز با اجرای موسیقی زنده، فضایی فوق‌العاده برای خوردن یک میان‌وعده یا چای عصرگاهی است. مجموعه‌ آب‌گرم با سونا، استخری زیبا، انواع خدمات ماساژ درمانی، تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق و کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی) از دیگر امکانات هتل گرند ایروان هستند.

  • تلفن: ۵۹۱۶۰۰ ۱۰ ۳۷۴+
  • وب‌سایت: www.grandhotelyerevan.com
  • آدرس: Abovian Street ۱۴, ۰۰۰۱ Yerevan, Armenia

هتل نشنال

3edfcv

منبع عکس : booking.com

هتل پنج ستاره نشنال در موقعیتی عالی در شهر ایروان واقع شده است و به‌دلیل تمیزی و کارکنان وظیفه‌شناس و مهربانش، یکی از بهترین هتل‌های ارمنستان به شمار می‌آید. این هتل با ۷۵ اتاق، تنها پنج دقیقه با میدان جمهوری فاصله دارد و شما با اقامت در این مکان، می‌توانید به‌راحتی به جاهای دیدنی ایروان دسترسی پیدا کنید. اتاق‌های مجلل با دکوراسیونی مدرن و فضایی آرام، کافه‌ای با مبل‌های چرم و امکان میل کردن نوشیدنی و کیک‌های تازه و رستورانی با سرو انواع غذاهای بین‌المللی و محلی، هتل نشنال را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های ایروان کرده‌اند.

  • تلفن: ۵۷۴۰۰۰ ۱۰ ۳۷۴+
  • وب‌سایت: hotelnational.am
  • آدرس: Amiryan Street 4/3, 0010 Yerevan, Armenia

هتل لاتار کمپلکس (Latar Hotel Complex)

هتل لاتار با ۱۸ اتاق، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره ایروان است که به‌خاطر معماری خاص و چشمگیر در میان گردشگران شهرت دارد. این هتل در منطقه سیلیکان و در ۱۰ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است و امکانات بی‌نظیری چون استخر روباز، مرکز اسپا، تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شست‌وشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات و کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی) دارد.

رستوران هتل با سقفی بلند و لوستری زیبا، انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی را برای مهمانان هتل سرو می‌کند. اتاق‌های هتل لاتار کمپلکس نیز شیک و لوکس هستند و اقامتی خوشایند و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند.

  • تلفن: ۳۳۰۷۱۱ ۱۰ ۳۷۴+
  • وب‌سایت: www.latar.am
  • آدرس: Silikyan District, 5th Street, 58, 0029 Yerevan, Armenia

یکی از سوال‌های مهم بسیاری از گردشگران، قیمت تور ارمنستان است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کجارو و بازدید از تورهای آژانس‌های معتبر گردشگری، اطلاعات خوبی از انواع تورها و هزینه‌های سفر به این کشور پیدا کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.