کد مطلب: ۵۱۳۹۳۸

بوتان چگونه به انتخاب مطمئن میلیون‌ها ایرانی تبدیل شد؟

بوتان چگونه به انتخاب مطمئن میلیون‌ها ایرانی تبدیل شد؟

گروه صنعتی بوتان با سابقه بیش از ۶۷ سال فعالیت، انتخابی مطمئن در صنعت لوازم و تاسیسات گرمایشی برای میلیون‌ها ایرانی است.

گروه صنعتی بوتان با سابقه بیش از ۶۷ سال فعالیت، انتخابی مطمئن در صنعت لوازم و تاسیسات گرمایشی برای میلیون‌ها ایرانی است.

گروه صنعتی بوتان حدود هفت دهه قبل در سال ۱۳۳۲ با ماموریت فراهم آوردن رفاه خانواده‌های ایرانی تاسیس شد. این شرکت با تکیه بر تولید محصولات به روز و بادوام و ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان، پله‌های پیشرفت و جلب اعتماد ایرانیان را به سرعت طی کرد.

این گروه صنعتی در زمینه توجه به نیاز مشتریان، همواره پیشرو بوده، به گونه‌ای که به تولید محصولات مطمئن کفایت نکرده و در سال ۱۳۳۸ اقدام به ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان با راه‌اندازی اولین مرکز مشتریان کرده است. نکته قابل توجه این که مرکز مشتریان بوتان، تنها مرکز مجهز به سیستم بی‌سیم در آن زمان، در کشور بوده است.

در حال حاضر بوتان با تولید محصولاتی همچون انواع آبگرمکن ، پکیج شوفاژ دیواری در ظرفیت‌ها و فن‌آوری‌های متنوع، رادیاتور آلومینیومی و رادیاتور حوله‌ای، کامل‌ترین سبد محصولات گرمایشی را عرضه می‌کند.

محصولات بوتان با حضور در بیش از ۱۲ میلیون خانوار ایرانی با ایجاد رفاه در خانواده‌ها و ارائه کیفیت برتر همراه با خدمات مطمئن، از سوی مشتریان به دریافت لقب «انتخابی مطمئن» مفتخر شده است.

دسترسی مشتریان ایرانی به محصولات، خدمات و قطعات استاندارد بوتان

ویژگی‌های زیر موجب شده تا مشتریان در سراسر ایران دسترسی سهل و سریعی به محصولات و خدمات بوتان داشته باشند:

  • فروش محصولات بوتان در بیش از ۵٫۰۰۰ فروشگاه تاسیساتی و لوازم خانگی در ایران
  • در اختیار داشتن بزرگ‌ترین مرکز تماس ایران در صنعت لوازم خانگی از سال ۱۳۸۲ تاکنون با پشتیبانی ۱۹۰۰ سرویسکار مجاز در ۶۵۰ شهر.
  • تامین و توزیع قطعات یدکی استاندارد شرکتی با بیش از ۸۰ نماینده قطعه در تمامی استان ها و ارسال قطعات در کمتر از ۲۴ ساعت برای سرویس‌کاران مجاز.
  • سفارش‌گذاری آنلاین توسط سرویسکاران و استفاده از اپلیکیشن ویژه خدمات مشتریان.
  • پاسخگویی به در خواست‌های مشتریان در تمامی روزهای هفته، حتی ایام تعطیل و پیگیری و کنترل فرآیندهای خدمات‌رسانی، از طریق مرکز سراسری‌ارتباط مشتریان ۵۱۰۱۱-۰۲۱٫
  • دارای استانداردهای ملی خدمات مشتریان، ارزیابی رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات مشتری.
  • ۱۲ مرکز مشتریان در سراسر ایران.
  • صادرات مستمر محصولات گرمایشی بوتان به اروپا

بوتان علاوه بر جلب اعتماد ایرانیان، در صادرات انواع محصولات گرمایشی به بیش از ۱۶ کشور اروپایی و آمریکای جنوبی نیز به موفقیت های شایان توجهی دست یافته است.

کشورهای ایتالیا، اسپانیا، روسیه، بلژیک، انگلستان، هلند، اوکراین و آرژانتین از مقاصد اصلی محصولات صادراتی بوتان به شمار می‌آید.

بوتان تاکنون بیش از ۲۰۰ مدل مختلف از محصولات خود را در قالب بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه محصولات گرمایشی شامل؛ پکیج شوفاژ دیواری، آبگرمکن دیواری فوری و رادیاتورهای آلومینیومی به بازارهای جهانی صادر کرده و طی سال‌های اخیر همواره به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه کشور شناخته شده است.

خلق برند جدیدی با نام "بی تا" در بازار تاسیسات کشور در سال ۹۷ با هدف تمرکز بر تولید محصولات گرمایشی با کیفیت ایرانی و خرید و توسعه خطوط پیشرفته تولید رادیاتور پنلی در سال ۹۸ با برندهای ایرتورپن ، گلدپن، آی پن، آیو پن، آریل استار، کلاس پن و نیو کلاس پن، از فعالیت‌های توسعه ای بوتان در سال‌های اخیر بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.