خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۰۷۰۳

حاشیه‌های امروز بورس:

افت ناچیز شاخص کل در روز سبز دارویی‌ها / کاما از صف فروش به صف خرید رفت

افت ناچیز شاخص کل در روز سبز دارویی‌ها / کاما از صف فروش به صف خرید رفت

در پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل اگر چه افتی 0.2 درصدی را به ثبت رساند اما شاخص کل هم‌وزن بیش از یک درصد رشد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بورس که با افت 0.2 درصدی شاخص کل همراه بود، شاخص کل هم‌وزن رشدی یک درصدی را به ثبت رساند. این در حالی بود که شاخص کل فرابورس نیز عملکردی مثبت داشت. موضوعی که نشان از افزایش تقاضا در نمادهای کوچکتر در مقایسه با نمادهای شاخص‌ساز داشت.

افت امروز بورس در حالی به ثبت رسید که ارزش معاملات بیش از 10 هزار میلیارد تومان و ارزش معاملات فرابورس بیش از 5 هزار میلیارد تومان به ثبت رسید. نماد کاما که در این هفته‌ بازگشایی شد پس از اینکه روندی منفی را پشت سرگذاشت با گذشت زمان با افزایش تقاضا مواجه شده و در پایان با صف خرید به کار خود پایان داد. فخوز بعد از افزایش سرمایه و بازگشایی روز گذشته امروز نیز با افزایش تقاضای خوبی همراه شد و بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشت.

پس از پایان تسویه صندوق‌ها، امروز بازار سهام عملکرد بهتری نسبت به روز گذشته از خود نشان داد و مجددا سرمایه‌گذاران را نسبت به زمستانی سبز امیدوار کرد. در جریان معاملات امروز بورس سه گروه خودرویی، فلزات اساسی و بانکها بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند. همچنین به نظر می‌رسد شاخص کل از نظر تکنیکال نیز در محدوده مهمی قرار دارد به طوری که در صورت از دست دادن کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی ممکن است ریزشی شده و در صورت عبور از سطح مقاومتی یک میلیون و 540 هزارتایی احتمالا روند صعودی سریعتری داشته باشد.

مهمترین رویدادهای امروز بورس را در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لعنت به این حقوقی تا میاد بازار سبز شه سریع صف فروش می‌بنده تا قیمت رو بیاره پایین بورس همش دستوریه جای گرگاست نه جای ما بورسم مال خودتون ما که اومدیم بیرون

  • ورشکسته

    وقتی بازار سبزه و شاخص۳۰ تا ۳۰تا میره بالا ضررمون ضره ضره برمیگرده ولی وقتی شاخص قرمزه و ۵تا ۵تا میره پایین سه برابر سود روز قبل ضرر میکنیم.اونم درحالیه که همه شاخص سازا تو کف قیمت معامله میشن و شاخص خیلی ناچیز میره پایین.یعنی کلاً سر کاریم با این دولت مسخره

    • پیر بورس

      شما نمیدونید که حجم معاملات رو باید در نظر داشته باشید؟

    • ناشناس

      ذره ذره. درست است.

    • ناشناس

      بابا جون سبد سهامت درست نیست. شاخص سازها دارن منفی 5 میخورن. خب اثر شاخص سازها روی شاخص کل زیادتر. برای همینه که فکر میکنی دارن اشتباه حساب میکنن.

  • ناشناس

    سلام کسی اصلا به فکر مردم هس دیگه رحم رفته وجدان ازش اثاری نیس حمایت مرده خیانت تو اوج رسیده از کی کمک بخواهیم کسی نیس که کارکزاریها از یک طرف تاراج میکنند حقوقها از یک طرف باعث خجالت که اونم نمونده

  • ناشناس

    این کت چرمه قهوه ایی چند قیمت نزدید

  • ناشناس

    بازار بورس یک الک درست وحسابی میخواد که همشون باید عوض بشن

  • ناشناس

    نمادهای بانکی رو برا دارا سوم دارن میارن پایین تا ملت رو تشویق به خرید داراسوم کنن نمیبینی بانکیها چند وقته منفی هستن تا پذیره نویسی داراسوم بانکیها دست به دست میشن تا زمان بازگشایی داراسوم بانکیها هر روز صف خرید خواهند بود

  • ناشناس

    دوستان شاخص درسته . مطمین باشید دستکاری نیست.
    بعنوان مثال من حدود چهل ملیون ضرر هستم امروز صد هزار تومن ضررم افزایش یافت. روزهای دیگه همینطور یعنی میزان سود و ضررم با شاخص میخونه چون سبد متنوعی دارم.

  • ناشناس

    دوستان بورس حتما صعودی خواهد بود شاخص تا آخر دیماه حتما ۱۶۶۰ را رد میکنه
    اول دارویی ها بعد بانکی و به دنبالش پالایشی ها صعود میکنن.
    صبور باشید. هر چند مطمینم که هستید. البته چاره دیگه هم نداریم.

  • ناشناس

    اینقدر آه و ناله نکنید. وقتی شاخص هموزن رشد یک درصدی داشته، یعنی روزهای صعودی بورس داره شروع میشه. سعی کنید پرتفوی متنوع داشته باشید. این روزها اینجوری که هر هفته یا ده روز چند گروه رشد میکنن. کسانیکه میرن تو سود 10 درصدی، بلافاصله شناسایی سود میکنن و پولشو نو میبرن تو گروه های دیگه که از رشد جا موندن. بهترین کار اینه که سید متنوع داشته باشی و صبر کنی تا آخر سال حتما باسود شیرین سال 1400 رو شروع خواهی کرد.

  • ناشناس

    پالایش یکم؟ ضرر؟ دزدی از جیب کارگر؟بازارگردان کارش چیه؟

    • ناشناس

      پالایش بازارگردان ندارد دوست من برای همین هم هست که به این روز افتاده