خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۸۵۴۹

حاشیه‌های بورس امروز ۲۳ فروردین / فولادی‌ها سبز شدند

حاشیه‌های بورس امروز ۲۳ فروردین / فولادی‌ها سبز شدند

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی ۰٫۴ درصدی به روند نزولی سال ۱۴۰۰ خود ادامه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز (۲۳ فروردین) بازار سهام، برخی از نمادها با افزایش تقاضا و برخی از نمادها همچنان قفل در صف فروش بودند. با توجه به افزایش تقاضا در بازار امروز، شیب نزولی شاخص کاهش یافت و با آن افت شدید در روزهای گذشته همراه نبود.

7777777

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بازار سهام، با افت ۴ هزار و ۸۰۰ واحدی همراه بود و به کانال یک میلیون و ۲۲۶ هزار رسید. همچنین با توجه به روند صعودی برخی از نمادها، شاخص هم‌وزن با کاهش ۶۰۰ واحدی، نزول کمتری نسبت به روزهای گذشته داشت. اما در جریان معاملات امروز، شاخص فرابورس با یک عملکرد مثبت روند صعودی داشت.

8888888

نمادهای که بیش‌ترین تاثیر را در روند بازار داشتند، فارس، فملی و شپنا بودند که با یک عملکرد منفی تاثیر زیادی در روند بازار داشتند. در مقابل نمادهای شستا، نوری و فولاد بیش‌ترین تاثیر مثبت را در حرکت شاخص داشتند. نمادهای برکت، خودرو و شستا سه نمادی بودند که بیش‌ترین تراکنش را در معاملات داشتند. نمادهای شاخص‌سار وتجارت و خساپا بیش‌ترین حجم عرضه و نمادهای سیتا، کمند و خزامیا بیش‌ترین حجم تقاضا را در بازار امروز داشتند.

مهمترین اخبار بازار سهام را از صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مطمعنا در این روزها عمل کرد بعضی سهامداران عمده، از یاد نخواهد رفت،

  • علي

    فعلا که قیمت ها ی اقلام متفاوت سر به فلک کشیده و سود شرکتها حداقل 3 برابر سال قبل انها میباشد ولی هر روز قیمت سهام پایین میاد ….!!!!!!!!!!!! قطعا در این منفی ها قصد و هدف و دستان پشت پرده ای است

  • ناشناس

    اینقدر بازار بورس را قرمز نگه داشتند که هر نمادی که سبز بشه تیتر اول شبکهای خبری میشهزیباست نیست

  • ناشناس

    ارز دیجیتال شرف داره به این قمارخانه دولتی

  • ناشناس

    آقا اگه امکان داره رنگ سبزومثبت را آبی بکنید
    شاید بازار درسته بشه ،پرس پولیس واستقلال

  • ناشناس

    چه سبزی شده!

  • ناشناس

    تا وقتی این دولت هست همینجوریه

  • ناشناس

    ترا خدا نگاه کنید اکثر ها شرکت ها سود دهی بالا قیمت محصولات هرروز افزایشی وفروش افزایش اما سهامشان 70 الی 80 درصد کاهش غیراز دزدی چی چیزی را ثابت میکند…آیا بورس با این عملکردش اعتماد ملت از بین نمی برد ؟

  • ناشناس

    با سلام. خدمت ریاست محترم جمهوری جناب دکتر روحانی. و وزیران زیر ربط ایشان. من در سال ۹۵ در نیشابور در کارخانه مشغول به کار بودم. که دستم داخل چرخ گوشت رفت. که ۴ انگشت دست چپ من رگهای عصبی قطع شده بود. و طی دو عمل متاسفانه در دو عمل پیوند موفقییت آمیز نبود. مادرم. و دو برادرم در ۷ سال پیش به رحمت الهی رفتند.کد ملی اینجانب و شماره تماس خسروی. از دولت محترم عاجزانه به برکت این ماه ضیافت. ماه قرآن. خواهشمندم. التماس میکنم. یک دختر ۱۷ ساله. و پسرم ۱۴ ساله. که مجبور شدم. دخترم را از مدرسه برداشتم. بخاطر مخارج مدرسه. تا کلاس ۶ دخترم خواند. و پسرم الان کلاس هشتم هست. و گفتم پسرم درس خود را ادامه بده. چون میگه انشالله میخواهم پلیس بشوم. و حافظه خوبی هم دارد.در پایان عاجزانه التماس میکنم.جناب دکتر خواهش میکنم هر کمکی از حضرت عالی ساخته هست. جسارت نباشد.جناب دکتر کوتاهی نکنید. با تقدیم احترام و تشکر. احمدرضا خسروی. التماس دعا؟؟؟

    • حمید زکی زاده

      خدا عقلت بده

    • ناشناس

      کاش انقد ک به روحانی ک بنده خداست التماس میکردید از خوده خدا همینجوری درخواست میکردید اینجا شما طوری التماس روحانی کردید ک گویا استغفرالله اون بهتر از خدا میتونه کمکت کنه???

  • کارشناس حقوقی بورس

    یادتونه چندروز پیش بهتون گفتم این آخرین تیر ترکششونه که ترس و دلهره ایجاد کنن و سهامتون رو بخرن؟!!گفتم سهامتون رونگه دارید چون یکدفعه بازار برمیگرده.
    امیدوارم دوستان با فکر و با حوصله جلو برن و احساسی هیجوقت تصمیمی نگیرن علی الخصوص توی بحث بازار سرمایه.