کد مطلب: ۵۶۴۱۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز ۲۷ تیر چگونه پایان رسید؟ / تاثیر منفی پتروشیمی‌ها بر روند بورس امروز

بورس امروز ۲۷ تیر چگونه پایان رسید؟ / تاثیر منفی پتروشیمی‌ها بر روند بورس امروز

در پایان بازار امروز شاخص کل بورس هشت هزار واحد منفی و ۰٫۶۴ درصد افت را ثبت کرد و در کانال یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان بازار امروز شاخص کل بورس هشت هزار واحد منفی و ۰٫۶۴ درصد افت را ثبت کرد و در کانال یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با دو هزار واحد ریزش و ۰٫۵۶ درصد منفی در محدوده ۴۰۰ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات در پایان بازار امروز به شش هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات بازار هم امروز ۸۲۴ میلیارد برگه سهم بود. موثرترین نمادها در بورس فولاد، میدکو و تاپیکو بودند و بیشترین تراکنش هم برای شستا، برکت و ومدیر ثبت شد. ارزش معاملات خرد بورس امروز ۴۸۶۳ میلیارد تومان ثبت شد.

در پایان بازار امروز گروه‌های شاخص‌سازی چون بانکی‌ها، فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها با روندی منفی به کار خود پایان دادند. امروز بیشترین حجم معاملات را دی با ۳٫۹۱ میلیارد سهم خودرو با ۵۴۲٫۵ میلیون سهم خبهمن با ۴۸۳٫۳ میلیون سهم وتجارت با ۴۴۱ میلیون سهم و کرمان ۴۳۳٫۹ با میلیون سهم داشتند.

photo 2021 07 12 13 30 58 1

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نتیجه فروش آبشاری مردم بیسواد هست. وقتی نه تحلیل میفهمن نه ارزش سهم. فقط فحش میدن و میفروشن. خودت باعث هستی فقط خودت

    • ناشناس

      دلیلش فقط عرضه آبشاری حقوقی هاست آقای بیسواد ، کد به کد حقوقی به حقیقی کاملا روشن و واضحه

    • ناشناس

      با این حرفها خودتون رو سرگرم میکنید طوری نیست ولی سهامدار را فریب ندید وقتی حقوقی میخره که تو تابلو مشخصه لابد حقیقی داره با کد حقوقی میخره ولی حقیقی نمیخواد بقیه بفهمند تا ریا نشه!

  • محسن

    آقایون و خانمای به اصطلاح کارشناس میان روز قبلش جووو منفی میدن و مردم رو میترسونن و ی جورایی سمت سو میدن به ملت بعد فرداش میان میگن دیدییییی درست پیش بینی کردیم؟؟؟!!!
    آقایون و خانمای کارشناس. بورس منفی شد حالا اونجاااااتون خنک شدددددد؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    بورس امروز هم مثل گذشته با فروش زیاد حقوقیها و به جیب زدن پول هنگفت دیگه همه چیز مشخص هست الان بازار رو منفی میکنند خرید میشه بعد چند روز مثبت و این وسط حقوقیها این وسط با رانت پول به جیب می‌زنند آقای رییس بورس یا نمی‌فهمی یا خودت رو زدی به نفهمی چرا این باند فساد رو جلوش رو نمگیری اگه نمیتونی استعفا بده مال مردم رو دارین میسوزانید امیدوارم زندگیتون آتیش بگیره

  • ناشناس

    هدف از دعوت مردم به بورس، پول سوزی و از بین بردن نقدینگی است که مولد آن خود مسؤلین هستند.

    • ناشناس

      نه داداش تامین مالی بوده نه ازبین بردن نقدینگی قیمت اجناس بعد ریزش درنظر بگیر چقدر رفته بالا اینا نشون میده نقدینگی خارج شده از بورس این تورم اورده

    • ناشناس

      نه داداش تو هم کم بهره تر از اونی که جوابش رو دادی نقدینگی تو بورس تولید نمیشه بلکه دست به دست میشه نقدینگی فقط توسط بانک مرکزی زیاد میشه

  • ناشناس

    به گزارش بورس تابناک «مصطفی صفاری» کارشناس بازار سرمایه امروز (یکشنبه) به تاثیر لغو احتمالی تحریم‌ها بر معاملات بورس اشاره کرد و افزود: این اتفاق به عنوان خبری بسیار مثبت در بازار تلقی می‌شود که می‌تواند روند این بازار را تحت تاثیر خود قرار دهد و زمینه رونق آن را فراهم کند.
    وی اظهار داشت: اجرای حتمی این موضوع باعث کاهش هزینه شرکت‌ها می‌شود و به طور حتم در کلیت بازار به خصوص در سهام شرکت‌های صادرات محور، تاثیر مثبتی را ایجاد خواهد کرد.
    این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: با کاهش هزینه مبادله‌ها در بازار به مرور، زمینه افزایش سودهی بازار و سهام کشورها فراهم خواهد شد؛ بنابراین ما امیدوار به اجرای هر چه زودتر لغو تحریم ها هستیم تا بتوانیم شاهد تاثیر مثبت این اتفاق در بازار باشیم.

  • ناشناس

    وقتی سهام ریالی مثل بانکی و حتی سهام دلاری مثل فولادی و پتروشیمی منفی میشود و بقول این گزارش همچنین بخاطر افزایش بی وقفه چند هفته اخیر است دو چیز رو نشون میده
    ۱. وقت استراحت و اصلاح کوتاه مدته تا خریداران در قیمتهای پایینتر خرید کنند و پول جدید وارد بشود
    ۲. فروش بی منطق از هر دو نوع سهام دلاری و ریالی نشان‌دهنده هیجان بی دلیل و فشار فروش سهامدار کم تجربه است

  • کهنه کار

    بورس ازهیچی پیروی نمیکنه راه خودش میره فقط سهامتون مفت نفروشید

  • ناشناس

    در مورد تیتر خبر تحلیل بورسی دادم دلیل آوردم چاپ کن پس
    اگر از خوبیه ارزدیجیتال که آگهی میذاری مطلب بذارم چاپ میکنی؟ بگو چی دوست داری تا بنویسم تو خوشت بیاد! تجارت نیوز

  • مرغک شاهنامه

    باعرض پوزش از همه سهامدارای گرامی باید بگم بورس ایران آدم بشو نیست! اصلا به هیچ صراطی مستقیم نیست. از هیچ عملکرد منطقی اقتصادی و سیاسی وغیره پیروی نمیکنه. رو هیچ چیزش نمیشه رو عقل و منطق حساب باز کنی.دلیلش اینه که بورس ایران مانندبورس دیگرکشورها ترمزگیر برای عوامل سواستفاده کن(حقوقیهاوغیره)نذاشته وبجای اینکه از سهامدا خرد و حقیقی حمایت کنه میدان را در اختیار حقوقی و بازارگردان منفعت طلب و مثلا ناظر بازارگذاشته.اینهاهم هر کاری عشقشون بکشه انجام میدن و خون سهامدار خرد و حقیقی را میمکند.بورس نفعش فقط برای کارگذاریها و حقوقی و بازارگردان و اداره مالیات هست.بقیه همه سرکاریم داداش و آبجی محترم.حدود3سال نیم است توبورسم نمیگم قبلا گل وبلبل بود ولی هیچ زمانی بورس به نحسی و دزدی و مفتبری سال 99 و بهاروتابستان1400نبوده.اکثرا باخ دادیم ولی گفتیم بردیم شماهم بگیدبردیم!!میدونی که!!! خدا بخاد کم کم باسودوضرر پولمون رو ازاین کوره میکشیم بیرون برای بقیه هم که میمانند آرزوی موفقیت میکنم.