کد مطلب: ۵۷۳۷۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حاشیه‌های بورس امروز ۳۱ مرداد / زور شستا به پالایشی‌ها نرسید

حاشیه‌های بورس امروز ۳۱ مرداد / زور شستا به پالایشی‌ها نرسید

امروز شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد قرار گرفت و ۱۵ هزار واحد مثبت را ثبت کرد. در معاملات امروز باز هم ارزش معاملات خرد بورس در سال جاری شکسته شد و به بیش از ۹ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد قرار گرفت و ۱۵ هزار واحد مثبت را ثبت کرد. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با هزار واحد مثبت در محدوده ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید که این رقم نسبت به هفته‌های گذشته رشد قابل توجهی را داشته است. در پایان بازار امروز هم نوری، شتران و شپدیس با تاثیر مثبت در شاخص کل بودند. همچنین بیشترین تراکنش هم برای سپید، شستا و شپنا ثبت شد.

شستا امروز را با تحرکات منفی به پایان رساند. این نماد معاملاتی در آغاز معاملات امروز روندی منفی را داشت و تنها در چند دقیقه مثبت شد. اما در پایان بازار باز هم با عرضه و تحرکات نزولی رو به رو شد.

امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۹ هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از ۱۷۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار امروز اتفاق افتاد.

پیش‌بینی از بازار فردا یک شهریور

درباره روند بازار فردا محمد بنیادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: شاخص در حال حاضر در محدوده مقاومتی یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد قرار گرفته است. این محدوده برای شاخص از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به قدرت تحرکات شاخص به نظر می‌رسد این محدوده را بشکند و به سمت بالاتر حرکت کند.

کدام گروه‌ها امروز روند مثبتی داشتند؟

در پایان بازار امروز نمادهای بانکی با وجود انکه هفته‌های گذشته روند منفی را داشتند اما امروز مورد توجه بازار قرار گرفتند و عمده نمادهای این گروه روندی مثبت را داشتند. وپاسار و وپست از نمادهای منفی این گروه بودند.

نمادهای گروه خودرویی هم امروز با تقاضا همراه شدند و بیشتر نمادهای این گروه با تحرکات مثبت به کار خود پایان دادند. خزر، خفنر و خکار از نمادهای منفی این گروه بودند.

محصولات شیمیایی هم امروز را با تحرکات مثبت و صعودی به پایان رساندند. تنها نمادهای منفی این گروه امروز شاروم، فارس، شکلر، شفن، شپارس و شوینده بودند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    محدوده مقاومتی یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد رو ار کجا اوردی دقیقا؟!!!! چون صرفا یه حرفی زده باشی به عنوان کارشناس؟!!!

  • نیما

    خساپا سلطان ،?????تا۵۰تومن میره،جا نمونید

  • ناشناس

    بازار محکوم به صعوده
    سهام با ارزشتنو مفت نفروشید!
    دتوزیع بهترین فرصت خرید تو این قیمتها هستش

  • ناشناس

    اختلاف وزیر و مدیر، دودش به چشم سهام داران شستا

  • ناشناس

    من فقط موندم شاخص ۱۵۰۰ بود مثلا خگستر ۵۰۰ تومن بود خودرو ۴۰۰ تومن بود الان شاخص با چه منطقی داره میره بالا نمیدونم که قیمت ها بالا نمیره

  • محمود ناصری

    پالایش عالی عالی

  • ناشناس

    متاسفم برای تجارت نیوز، که همه چیز رو قاطی سیاست بازی میکنه! از زمانی آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدن بازار بورس و شاخص کل روند صعودی به خودش گرفته، (برعکس قبلش)! اما هیچ خبری در مورد صعودی بودن بازار منتشر نمیکنه؛ حتی روزهایی که بازار صعودی هست؛ نحوه تیتر زدن رو ببینید! زور چی به چی نرسید! همین تیتر خودش کلی بار منفی داره؛ حالا تصور کنید این صعودی بودن در زمان دولت قبل رخ می داد؛ این سایت چه تیترهایی که نمی زد؛ یه کم انصاف هم بد نیست…

  • ناشناس

    بعضی ها فکر میکنند بورس مرتب بالا بهره خواهد صورتیکه در هیچ جای دنیا بورس ان مرتب رو ببالا نیست و فرصت خ ید و فروش نمی دهد بشما قول میدهم بازار دستوری است چون اصلا در کشور صادراتی وجود ندارد که از قیمت ارز متاثر شود بخاطر جو روانی بازدارند روزی با شیب کمتر صعود و سپس مانند سال 99سقوط دهشتناک شک نشنیده‌است پالایش که کاملا دستکاری قیمت مشخص ودولت رئیسی برای کسر بوده‌اند م

    • Ja

      مرد مومن سهام همه بالای ۶۰ الی ۸۰ درصد پایین اومده اون هم بیشتر براثر ترس واسترس روانی
      حالا که بیست درصد هیجانی داره میره بالا وقسمتی از زیانها حبران میشه چرا ناراحتی
      اونی که قدم در بورس میزاره خودش میه ضرر وزیان را به تنش مالیده لذا شما اگر جرات یا قدرت خرید ندارید
      تماشکر باشید نه مفسر و پند دهنده

  • بورسا

    شاخص تا آخر پاییز دو میلیون رو رد میکنه. از حالا برای سودهای زمستانی تون، برنامه ریزی کنید.