کد مطلب: ۵۵۴۵۳۳

تبریک رییس جمهوری به منتخب مردم

تبریک رییس جمهوری به منتخب مردم

رییس جمهوری با تبریک پیروزی منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به منتخب مردم تبریک می‌گویم حالا چون هنوز رسما اعلام نشده من هم با توجه به قانون مقداری تبریک رسمی را به تاخیر می‌اندازم اما معلوم است چه کسی رای به اندازه کافی آورده و منتخب مردم است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از مردم به دلیل حضور پرشور در انتخابات اظهار داشت: از ملت شریف و فهیم که در این مقطع حساس تاریخی به سخنان معاندین و آن‌هایی که با جمهوری اسلامی ایران رابطه شان دشمنی و ضدیت بوده گوش ندادند و دیروز یک روز بسیار پرنشاطی را آفریدند و با حضور وسیع و آبرومندانه خود و با تصمیمی که ستاد ملی کرونا گرفته بود شرایط بهتری را از نظر آغاز و پایان رای گیری مهیا کرده بودند تشکر می‌کنم.

وی افزود: مردم الحمدالله پروتکل‌های بهداشتی را تا ۹۵ درصد مراعات کردند، این انتخابات خوب دیروز برگزار شد و ان‌شالله نتایج امروز اعلام خواهد شد و مردم مطلع خواهند شد. قبل از هر چیز از حضور مردم و دقت و زمان‌شناسی آنان در این مقطع تاریخیاز صدا و سیما دستگاه های تبلیغاتی و نامزدها همه به صحنه آمدند تا این که این فضا ساخته شد،تشکر می‌کنم.

رییس جمهوری همچنین گفت: در این جا از وزارت بهداشت تشکر می‌کنم که نگذاشت در این انتخابات پیک جدید شکل گیرد.

روحانی گفت: من به منتخب مردم تبریک می‌گویم حالا چون هنوز رسما اعلام نشده من هم با توجه به قانون مقداری تبریک رسمی را به تاخیر می‌اندازم اما منتخب در این انتخابات معلوم است که چه کسی رای به اندازه کافی آورده و امروز منتخب مردم هست و ان‌ شاءالله ۴۵ روز دیگر مسوولیت ریاست جمهوری را به عملا خواهد گرفت و این دولت، یعنی ۴۵ روز دیگر پایان ماموریت و مسوولیت دولت دوازدهم خواهد بود.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه انتخابات ۱۴۰۰ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کی تمام میشی…………….

  • ناشناس

    همه برای روحانی کارشکنی کردندتاآبروشوببرن اینجوری درست نبود