خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۷۰۰۰

تبلیغات در اینترنت برای کسب‌وکارها

تبلیغات در اینترنت برای کسب‌وکارها

امروزه با پیشرفت‌های مختلفی که در زمینه تکنولوژی انجام شده است می‌توان با روش‌های مفید و سودمند گوناگونی تبلیغات و بازاریابی آنلاین را انجام داد.

امروزه سبک بازاریابی و تبلیغات از شیوه سنتی به دیجیتال و آنلاین تبدیل شده است و برای موفقیت در کسب‌وکار آنلاین خود باید از این تکنولوژی آنلاین نهایت استفاده را داشته باشید تا بتوانید به فروش و درآمد بیشتر دست پیدا کنید. در ادامه به شیوه‌های نوین نبلیغات در اینترنت می‌پردازیم که می‌توانند به پیشرفت کسب‌وکار شما کمک زیادی کنند.

روش‌های مختلف تبلیغات در اینترنت

امروزه با پیشرفت‌های مختلفی که در زمینه تکنولوژی انجام شده است می‌توان با روش‌های مفید و سودمند گوناگونی تبلیغات و بازاریابی آنلاین را انجام داد. متناسب با کسب‌وکاری که دارید، روش مورد استفاده برای پیشرفت در کسب‌وکار و سودآوری بیشتر می‌تواند متفاوت باشد. گاهی اوقات نیاز دارید که از چندین روش به صورت ترکیبی استفاده کنید و گاهی هم نیاز دارید که تنها با یک روش، بازاریابی برای مشاغل خود را پیش ببرید. از روش‌های تبلیغات در اینترنت می‌توان به تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات گوگل و.. اشاره کرد. هر کدام از روش‌هایی که به آنها اشاره کردیم، مزیت‌های مخصوص به خود را دارند که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

تبلیغات اینستاگرام

امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار پر رنگی در زندگی روزمره ما بازی می کنند. نزدیک به نه یا ده سال پیش که شبکه‌های اجتماعی یکی‌یکی به عرصه رقابت وارد می‌شدند، بیشتر جنبه اجتماعی بودن و در واقع نزدیک کردن افراد به هم را در اولویت خود داشتند که به طرز قابل توجهی هم در این زمینه موفق بودند. رفته‌رفته با حضور گسترده‌ای از مخاطبان سراسر جهان، شبکه‌های اجتماعی به محبوبیت بیشتری دست یافتند و این محبوبیت باعث شد که شبکه‌های اجتماعی علاوه بر هدف‌های اجتماعی، به دنبال تحقق اهداف کسب‌وکارها هم باشند.

امروزه می‌توان گفت که شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام نقش بسیار مهمی در زمینه کسب مخاطب و بازاریابی عمل می‌کند و تقریبا متناسب با نوع کشور، از محبوب‌ترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. امروزه اینستاگرام کاربران بسیار زیادی دارد و می‌تواند یک فرصت شغلی بسیار مناسب برای افراد باشد.

IMG 20200914 103424

اینستاگرام به عنوان یک ابزار تبلیغاتی

با خریداری اینستاگرام توسط فیس‌بوک، تحول بسیار خوبی در زمینه تبلیغات اینستاگرام به وجود آمد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، تبلیغات فیس‌بوک گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی تبلیغات در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد که می‌توانید برای مثال تبلیغات خود را بر اساس منطقه جغرافیایی و یا حتی علایق کاربران به مخاطبان خاص خود نشان دهید. این ویژگی باعث می‌شود که تبلیغات شما هدفمند باشند و این تبلیغات هدفمند می‌توانند سود بسیار بیشتر به همراه کارایی بیشتر به همراه داشته باشند.

امروزه تبلیغات هدفمند یکی از پر درخواست‌ترین نوع تبلیغات می‌باشد چرا که همان‌طور که اشاره کردیم، به مخاطبان خاص و هدف شما نمایش داده می‌شوند و در واقع تنها افرادی که به دنبال محصولات و یا خدماتی مرتبط با تبلیغات هستند می‌توانند تبلیغات شما را ببینند که این موضوع قطعا کارایی و بازدهی تبلیغات شما را بالاتر می‌برد و باعث افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد.

از آنجایی که اینستاگرام توسط فیس‌بوک خریداری شد، سیستم تبلیغاتی اینستاگرام هم دچار تغییر و تحول شد به صورتی که امروزه با تبلیغات فیس‌بوک تقریبا هم‌رده محسوب می‌شوند. (از لحاظ کارایی) دقیقا مانند تبلیغات فیس‌بوک، می‌توانید تبلیغات اینستاگرامی خود را شخصی‌سازی کنید و باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای ارائه تبلیغات در اینستاگرام باید اکانت فیس‌بوک داشته باشید که به ارائه تبلیغات با کیفیت‌تر به شما کمک خواهد کرد.

بازدهی و مزیت تبلیغات اینستاگرام

همان‌طور که اشاره کردیم، تبلیغات اینستاگرام از نوع پروموشن هستند یعنی که مخاطبان خاص و مرتبط با کسب‌وکار را مورد هدف قرار می‌دهند بنابراین نسبت به سایر تبلیغات آنلاین و یا حتی سنتی می‌توانند بازدهی بسیاری بالاتری داشته باشند.

مخاطبان بی‌شمار!

یکی از مزیت‌های اینستاگرام ، تعداد مخاطبان بسیار زیاد این شبکه اجتماعی می‌باشد که در بین کاربران ایرانی هم از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. بنابراین در بین این تعداد از کاربران، تبلیغات شما بیشتر دیده می‌شوند و در واقع شانس بسیار بیشتری برای افزایش درآمد و فروش محصولات خواهید داشت.

تبلیغات با کیفیت و هدفمند

کیفیت تبلیغات در دنیای امروزی نقش بسیار مهمی در زمینه کسب مخاطب ایفا می‌کند بنابراین باید تبلیغات شما کیفیت بالایی داشته باشند و علاوه بر آن بتوانید متناسب با کسب‌وکار خود تبلیغات را شخصی‌سازی کنید. یکی از شرکت‌های معتبر و با سابقه‌ای که در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت می‌کند شرکت سپنته می‌باشد که می‌توانید انواع تبلیغات دیجیتال و آنلاین خود را با کیفیت بسیار بالاتری به مخاطبان ارائه کنید.

افزایش فالوور!

یکی از عوامل مهمی که در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام نقش مهمی را ایفا می‌کند، تعداد فالوور اینستاگرام می‌باشد که در واقع مهمترین عامل برای کسب‌وکارهای امروزی محسوب می‌شود. برای افزایش فالوور می‌توانید راه‌های متعددی را امتحان کنید اما خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌های کسب مخاطب می‌باشد. Netgro یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های فروش خدمات فالوور در خارج از ایران است.

تبلیغات گوگل

گوگل در سال‌های اخیر به یکی از غول‌های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی تبدیل شده است که کسب‌وکارهای بسیاری از ابزارهای ارائه شده تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند. ابزارهای مدیریتی مختلفی در اختیار تبلیغ کنندگان در پلتفرم گوگل قرار داده شده است که می‌توانند تبلیغات خود را تحلیل و آنالیز کنند.

IMG 20200914 112023

مزیت تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل مانند تبلیغات اینستاگرام به صورت پروموشن می‌باشد، همان‌طور که اشاره کردیم، به این معنی خواهد بود که تبلیغاتی هدفمند خواهید داشت. بنابراین بازدهی بالایی در انتظار تبلیغات شما خواهد بود. علاوه بر اینها تبلیغات گوگل بر خلاف تبلیغات اینستاگرام به صورت پرداخت بر اساس نتیجه و یا کلیک می‌باشد که در این صورت شما تنها هزینه تبلیغاتی را خواهید پرداخت که نتیجه ایی داشته اند. در واقع متناسب با تعداد کلیک‌هایی که از طرف کاربران دریافت خواهید کرد ملزم به پرداخت هزینه‌ای خواهید بود که این موضوع می‌تواند صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغاتی را به همراه داشته باشد.

هزینه تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل به صورت مزایده‌ای می‌باشد که شما در ابتدا هزینه‌ای را به عنوان هزینه پیشنهادی برای تبلیغات خود به گوگل ارائه می‌کنید که گوگل متناسب با مقدار هزینه پیشنهادی و بهینگی صفحه ورودی که بعد از تبلیغات، کاربران به آن صفحه ارجاع داده می‌شوند، تبلیغات شرکت‌ها و کسب‌وکارها را اولویت‌بندی می‌کند. به طور میانگین هزینه هر کلیک حدود 2.6 دلار می‌باشد و این مقدار می‌تواند از 70 سنت تا 6 یا 7 دلار متغیر باشد.

ویژگی پرداخت به ازای هر کلیک که گوگل ارائه می‌کند می‌تواند یکی از بهترین ویژگی‌ها، برای بازاریابان باشد چرا که در هزینه‌های شما برای تبلیغات صرفه‌جویی می‌کند و هم باعث افزایش کارایی تبلیغات می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.