کد مطلب: ۶۶۵۱۷

تجهیز پایانه تاکسیرانی آزادی به دوربین ثبت تخلف

تجهیز پایانه تاکسیرانی آزادی به دوربین ثبت تخلف

معاون حمل ونقل وترافیک منطقه5 گفت: با نصب دوربین های ثبت تخلف در پایانه های تاکسیرانی ،تردد خودروهای شخصی در پایانه ها کنترل ونظارت می شود.به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5 ، باقر اسدی ، معاون حمل ونقل وترافیک منطقه5 با اعلام این خبرگفت: ورود خودروهای شخصی به پایانه های تاکسیرانی بر اساس قانون

cae19c7b08cb2b16a92128bb5ceefe97_XL.jpg معاون حمل ونقل وترافیک منطقه5 گفت: با نصب دوربین های ثبت تخلف در پایانه های تاکسیرانی ،تردد خودروهای شخصی در پایانه ها کنترل ونظارت می شود.
به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5 ، باقر اسدی ، معاون حمل ونقل وترافیک منطقه5 با اعلام این خبرگفت: ورود خودروهای شخصی به پایانه های تاکسیرانی بر اساس قانون تخلف محسوب می شود که برهمین اساس برای کنترل وجلوگیری از ورود خودروها دوربین ثبت تخلف در پایانه تاکسی میدان آزادی نصب شد.
وی تصریح کرد: با تجهیز پایانه ها به به محض ورود پلاک هایی به غیر از پلاک تاکسی آنها را ثبت و از این طریق علاوه بر ثبت در مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی، در سیستم پلیس راهور نیز ثبت و جریمه برای راننده اعمال می شود. این در حالیست که این تخلف در گواهی نامه رانندگان متخلف به عنوان نمره منفی نیز درج می شود.
به گفته اسدی مسافربران شخصی یکی از معضلاتی است که همواره علاوه برنابسامانی محیط شهری ،مشکلات ترافیکی را موجب می گردد که با این اقدام پلیس راهور و اختصاص کد تخلفاتی برای ورود خودروهای شخصی به پایانه های تاکسی می توان امید داشت که گامی رو به جلو برای حل این معضل برداشته شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.