کد مطلب: ۴۸۳۳۵۰

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس بازار سرمایه مطرح شد:

بورس مثبت می‌ماند؟ / آیا اصلاح بازار تمام شد؟

بورس مثبت می‌ماند؟ / آیا اصلاح بازار تمام شد؟

از روز سه‌شنبه هفته قبل روند عرضه و تقاضا در بازار سرمایه عوض شد و بازار روند صعودی گرفت و همچنین شاخص هم‌وزن هم نیز از هفته گذشته روند صعودی گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با تعادل ایجاد شده در بازار سهام به نظر می‌رسد روند اصلاح بازار تمام شده است و بازار به نوعی برای روند صعودی خود اماده می‌شود.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: مثبت شدن شاخص هم‌وزن و شاخص کل بازار سهام از نشانه‌های پایان دوره اصلاح بازار است و به نطرم زمانی سیر صعودی شروع خواهد که شاخص کل به یک میلیون و 770 هزار واحد برسد.

او در رابطه با سیگنال‌های پایان اصلاح بازار گفت: ارزش معاملات قابل قبول است و دومین سیگنال کاهش صف‌های فروش به طرز چشم‌گیری است، دیروز صف‌های فروش با هم برابر بود اما امروز ارزش صف‌های خرید بیش از 5 هزار میلیارد تومان برآورد شده و ارزش صف‌های فروش حدود 3 هزار میلیارد تومان که این نشانه خوبی برای بازار سهام است.

او در پایان خاطرنشان کرد: فعلا این روند تعادلی چند هفته‌ای ادامه دارد و ممکن است در این دوره حتی شاخص کل یا هم‌وزن عقبگرد نیز داشته باشد اما این دلیل بر ریزش بازار نیست و احتمالا بازار می‌تواند نوسان داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجید

    فردا شاخص یه برگشت ۳۰هزارتایی داره برای نوسانگیری ..
    حقوقی میخواد همونی رو که امروز بهت فروخته فردا پایینش رو ازت بخره .. حواستون باشه نفروشید چون پس فردا ۱۶۰۰رو رد میکنه

  • ناشناس

    دوست عزیز {تجارت نیوز} سلام خواهشمند است نظراتی که به نفع سهامداران هست یا انهای که از نظر سهامداران مثبت بیشتری دارن بالای نظرات بزارید که سهامداران ببینن نه توی اخر نظرات بزارید ممنون میشم از لحاظ همکاریتون

  • ناشناس

    تجارت .من نمیدونم وقتی بازار روند طبیعی و صعودیه این تیترهای هر روزه با اینهمه علامت سؤال و تعجب برای چیه؟ اینها عامل شک و تردید بیهوده در دل سهامدار میشه! مگه میخوای به بازار جهت بدی؟

  • ناشناس

    سلام.یه سوال داشتم.با اینکه امروز اکثر سهمهای من مثبت بود ولی توی پورتفوم به ضررم اضافه شده،لطفن کسی که واقعن اطلاع داره بگه چرا امروز اینجوری شده برای من.

  • ناشناس

    تا دلار ۴۰تومنی رو سر مردم خراب نکنن و نوسان تپلی نگیرن نمیزارن بورس راهشو بره .زمان برگشت دلار صعود شارپی بورسو داره.اینایی ک با یک جرقه سهماشونو به بزخری فروختن رکبشو میبینن

  • ناشناس

    دوستان صبور باشید ارزش سهام هایتان خیلی بیشتر از الان هست

  • ناشناس

    سلام حقوقیهای محترم ما زن بچه داریم ضرر زیادکردیم لطفا به ضرر هموطنت قانع نباش بازار خراب نکنید

  • ناشناس

    عزیزان شمابگین بانکی ها روبه رشدوسبزن ولی یه عده محکم درصف فروش وشهرموندن ایناروچه لایقشونه

  • اشکان

    ارزونترین چیزی که تو ایران مفته همین بورس هستش اونایی که اومدن با ده میلیون یا صدمیلیون بزنن تو جیب اینجور خبرایی نیست پس خواهشن هر چه زودتر خارج بشن از بورس
    نه خودشون اذیت بکنن نه مردمو

  • یاسر محمدی

    چرا کسانی که به هیچ وج حتی کمترین سواد بورسی رو ندارن نظر میدن علت فشار فروش اخر وقت خبر دروغ استعفای همتی ریس بانک مرکزی بود همین بورس = باشایعات واخبار