کد مطلب: ۵۰۰۳۸۴

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

تحلیل بورس امروز / شرایط صعود شاخص بورس

تحلیل بورس امروز / شرایط صعود شاخص بورس

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روندی صعودی پیدا کرد اما در ادامه معاملات عرضه در بازار سهام بیشتر شد و شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که افزایش قیمت‌های جهانی و سیگنال‌های سیاسی احتمال روند صعودی بازار سرمایه را بیشتر کرده بود اما در جریان معاملات امروز عرضه باعث روند نزولی شاخص کل شد. بورس در ادامه چه می‌شود؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با زمان شروع روند صعودی بازار سهام گفت: پیش‌بینی روزانه بورس بسیار دشوار شده و به نوعی امکان پذیر نیست اما به نظر می‌رسد اگر شاخص کل بازار سهام چد روزی بالای یک میلیون و 430 هزار واحد بماند می‌توان امیدوار بود شاخص کل تا حدود یک میلیون و 600 هزار واحد صعود داشته باشیم و همچنین اگر از یک میلیون و 630 هزار واحد عبور کنیم تا یک میلیون و 800 هزار واحد صعود خواهیم کرد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ا.س

    توانایی ندارید رها کنید سرمایه مردم از کار گری بدست امده شما دارید با هوا میکنید هرروز بهانه دارید برای حیف ومیل کردن من که ازتون نمی گذرم

  • جیمی

    دقت کردین هرچی پیش بینی میکنن این به اصطلاح کارشناسااغلب فرداتابلوپاهاشومیزاره اینورواونورشونه هاشون!!!!!

  • غلامرضا

    چراانقده ترسو هستی مردباش باملت باصداقت حرف بزن شاخص دیگه باخروج اینهمه پول تا۱۴۵۰بالاترنمیره ودرضمن فعلا ریزشی است .

  • ناشناس

    قالیباف خودت با پای خودت میری.یا خودم بیام بندازمت بیرون
    ناظر تایید کن که خودتم عوض میکنم

  • ناشناس

    دولت کسری بودجه و عیدی کارکنان را باید از بورس تامین کند مطمین باشید بالا میره به حرفهای کارشناسان و ….گوش نکنید تا پایان سال شاخص سه میلیون را رد خواهد کرد

  • رضامشیری

    باتوجه به ارایه صورتهای مالی ۹ماهه شرکتهای بورسی که اکثریت قریب به اتفاق با سوددهی همراه بودن از ابتدای دیماه تا پایان دیماه انشاالله شاهد روند روبه رشد شاخص کل تا محدوده یکمیلیون و پانصدو پنجاه هزار خواهیم بود.

  • رضامشیری

    صورتهای مالی ۹ماهه همه مثبت بودن پس دیگه جای نگرانی نیست.

  • R.M

    تا آخر دیماه شاخص کل یکمیلیون پانصد را رد خواهد کرد.آمار ۹ماهه شرکتها گواه بر این حقیفت میباشد.

  • ناشناس

    حتی اگر دولت کار مثبتی برای بورس بکنه غلطه … بازار بورس بازاریه که می بایست با منطق عرضه و تقاضای واقعی جلو بره و نع ایجاد تقاضای کاذب در کوتاه مدت … متاسفانه سازمانی که نباید اساسا به جایی وابسته باشه سیاسی و سلیقه ای عمل میکنه … روزهای ابتدایی دولت جدید و خروج دولت فعلی میتونه زمان مناسبی برای خروج باشه ….

  • ناشناس

    سلام بورس دیگه تا پایان انتخابات سال اینده فایده نداره ما که با تجربه تلخ کلا از بازار سرمایه رفتیم به امید روزهای خوب برای شما یا علی