کد مطلب: ۶۱۶۹۴۳

بی‌پولی مفرط در بازار سهام/ بورس ارزنده‌تر نمی‌شود

بی‌پولی مفرط در بازار سهام/ بورس ارزنده‌تر نمی‌شود

بورس اولین روز از هفته را با افت ۰٫۳۸ درصدی شاخص کل آغاز کرد. در میانه بازار شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۳۲۹ هزار واحد قرار دارد و ارزش معاملات نیز حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس اولین روز از هفته را با افت ۰٫۳۸ درصدی شاخص کل آغاز کرد. در میانه بازار شاخص کل بورس با ریزش ۵۰۰۰ واحدی در کانال یک میلیون و ۳۲۹ هزار واحد قرار دارد. ارزش معاملات نیز حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.

در حالی که تقریبا تمامی گروه‌های بازار سهام با افت مواجهند، خودرو، وبملت و خساپا بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را ثبت کردند. در این میان فملی و شفن تاثیر مثبت در شاخص کل داشتند.

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سهام در این باره گفت: بی‌پولی مفرط در بورس به چشم می‌خورد. عدم تمایل ورود پول به بازار توسط افراد جالب توجه است. درست است ابهامی به نام برجام داریم اما تمام اتفاقات خوب ممکن برای بورس افتاده و تکلیف خیلی از ابهامات مشخص شده است.

وی ادامه داد: گزارشات میاندوره‌ای خوبی در انتظار بازار است و از لحاظ بنیادی بازار مشکلی ندارد. اما پول نیست و مسئولان بازار سهام باید تمام هم‌وغم خود را برای جذب پول به بازار بگذراند. دولت باید پولی که قرار بود به صندوق تثبیت وارد کند را بیاورد و بورس را از این حالت رخوت نجات دهد.

خبری‌زاد گفت: ادامه این روند وضعیت بازار سهام را برای برگشت سخت می‌کند. با توجه به پتانسیل رشد بورس هر چه زودتر به بازار پول وارد شود بهتر است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بی پولی دروغه بازار فقط دستوریه

  • ناشناس

    دیگه مگه پولی هست که مردم بیارن تو بورس همه سرمایه مون رو تو بورس نابود شد . اگه هم دیگه پولی داشته باشن مردم دیگه اعتماد ندارن

  • علیرضا

    فعلا که حقوقی ها همش در حال فروشند

  • ناشناس

    همش الکیه، برای تبلیغه به اسم بورس جیب مردم رو خالی کردن، شاخص 400 هزاری رو یک میلیون دویست نشون میدن.

  • ناشناس

    ترس بازار سهام به دلیل برجام است که باعث ریزش دلار میشود که بورس هم باتوجه به ریزش دلار ریزش خواهد داشت ترس بعدی بازار سهام از کاهش تورم است که رئیسی گفته تورم نزولی شده

    • ناشناس

      اخه کسی نیس به شما بگه بورس اینقدر ریخته و رشدی نکرده ک بخواد با ریزش دلار بریزه جایی نرفته اینجوری ک شما میگین دلار بریزه بورس بریزه سرمایه مردم میشه صفر 100 درصد ریزش،فقط و فقط ریخته همه تو 80 درصد ضرر هستن

  • ناشناس

    مگر شخص دیوانه باشد پول مجدد در بورس بیاورد عده ای گرگ منتظر باره هستند

  • س د

    وقتی به بازار بورس پول وارد میشه که اعتماد برگرده و مسائل سیاسی برجام و رفع تحریم ها انجام بگیره سود بانکی هم کاهش بیابه صعود قطعی خواهد بود.

  • سیاوش

    کدوم کشوره مثل ما که جیب مردمش رو بزنه آیا کشور دیگه ایی هم مثل ما ایران هست

    • ناشناس

      چقدر تاسف باره که اینجوری شده کشور ما

  • ناشناس

    بی پولی؟
    مگه قیمت سهم ها چقدره ؟
    با پول یک کیلو گوشت میشه ۱۰۰۰تا سهم فلان بانک رو خریدمشکل بازار بورس اتاق فکری هست که با ربات ها و الگوریتم ها افتادن به جون سرمایه مردمخودتون رو به اون راه نزنید
    مردم پپه نیستن

  • ناشناس

    خدا ازتون نگذره به روزه سیاه بشنید