کد مطلب: ۳۴۸۱۵۳

محمدرضا بهزادیان در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

«تحول‌خواهان» با چه ترکیبی و شعاری وارد انتخابات اتاق شدند؟

«تحول‌خواهان» با چه ترکیبی و شعاری وارد انتخابات اتاق شدند؟

رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: تاکید موکد ما همانند دوران گذشته اقتصاد سفید و اتاق شفاف شعار انتخاباتی گروه تحول‌خواهان است. جمشید عدالتیان و سید حمید حسینی دوستانی هستند که این گروه را همراهی خواهند کرد.

رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران درباره این پرسش که چه چهره‌های شناخته شده‌ای گروه تحول‌خواهان را در انتخابات اتاق بازرگانی همراهی خواهند کرد؟ به تجارت‌نیوز گفت: بنده یکی از اعضای این گروه هستم. دوستانی همچون جمشید عدالتیان و سیدحمید حسینی از دیگر افرادی هستند که قرار است در این گروه باشند. چهره‌های جوان، استارتاپ و زنان هم از جمله افرادی هستند که این گروه را تشکیل می‌دهند.

محمدرضا بهزادیان به شعار انتخاباتی این گروه هم اشاره و اظهار کرد: تاکید موکد ما همانند دوران گذشته اقتصاد سفید و اتاق شفاف شعار انتخاباتی این گروه محسوب می‌شود. در طول این چهار سال شاهد رخنه گسترده‌تر فساد در بخش‌های مختلف اقتصاد بودیم. با تاسف همین غیرشفافیت‌ها نیز در اتاق وجود دارند. برخی مجریان در اتاق‌های مختلف کشور به عنوان کسانی که پرونده مالی داشتند درگیر شدند. متاسفانه خانه فعالان اقتصادی که باید ویترین بخش‌خصوصی ملی و ترقی خواه باشد در ذهن افکار عمومی دچار ابهام شده است.

او افزود: تاکید تحول‌خواهان در این دوره علاوه بر شعار قبلی توسعه اقتصاد بر خط، آنلاین و دیجیتال است تا اطلاعات و آمار به روز در اختیار بنگاه‌داران قرار گیرد و کنترل‌های بر خط بر عملکرد اعضای اتاق شفافیت بخشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.