کد مطلب: ۵۳۶۲۸۷

ترفندهای خرید بک لینک + آموزشی

ترفندهای خرید بک لینک + آموزشی

اگر می‌خواهید یک کسب و کار موفق داشته باشید، باید اهمیت لینک‌سازی را بدانید و همچنین در مورد خرید بک لینک معتبر اطلاعات خوبی داشته باشید.

چگونه بک لینک معتبر بخریم؟

اگر یک سایت داشته باشید، بیش از هر چیزی باید با اهمیت لینک‌ها آشنا شوید! لینک‌ها یکی از عوامل بسیار حیاتی هستند که می‌تواند آینده کسب و کار شما را تضمین یا آن را نابود کند. اگر می‌خواهید یک کسب و کار موفق داشته باشید، باید اهمیت لینک‌سازی را بدانید و همچنین در مورد خرید بک لینک معتبر اطلاعات خوبی داشته باشید. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مفهوم بک لینک، تفاوت لینک معتبر و غیر معتبر و در نهایت، نکات حیاتی برای خرید بک لینک معتبر بپردازیم. بنابراین اگر یک سایت دارید و می‌خواهید با خرید بک لینک به جایگاه خوبی برسید، در این مقاله همراه ما باشید.

بک لینک چیست؟

اگر وارد یک سایت شوید، در میان مطالب آن متوجه می‌شوید که به مطالب دیگری لینک داده شده است! حال گاهی اوقات این لینک مربوط به همان دامنه و سایت می‌شود که به آن لینک داخلی و گاهی اوقات آن لینک به دامنه دیگری داده شده است که به آن لینک خارجی گفته می‌شود. لینک‌های داخلی اهمیت زیادی دارد و می‌تواند ساختار بهینه‌ای برای سایت ایجاد کند اما سایت‌های تازه کار برای رسیدن به جایگاه مناسب، نیاز به لینک‌های خارجی دارند. در واقع اگر سایت‌های معتبر به سایت‌های تازه تاسیس لینک بدهند، لینک‌سازی خارجی برای سایت لینک داده شده به وجود می‌آید و اگر به درستی صورت گرفته باشد، می‌تواند باعث رشد و بهبود رتبه آن سایت در گوگل شود.

اگر بخواهیم به بررسی مفهوم خرید بک لینک بپردازیم، به این معنی است که شما به سایت‌های دیگر هزینه‌ای پرداخت می‌کنید تا لینک سایت شما را با یک کلمه کلیدی مناسب در سایت خود قرار دهد. بخش‌های مختلفی برای قرار دادن لینک سایت‌های دیگر وجود دارد و محل درج لینک‌ها بستگی به استراتژی لینک‌سازی شما دارد. به عنوان مثال گاهی اوقات افراد نیاز دارند که لینک خود را در تمام صفحات سایت قرار دهند تا رتبه آن خیلی سریع بهبود پیدا کند که به این روش سئو کلاه سیاه گفته می‌شود. در بخش بعدی به بررسی مفهوم بک لینک با کیفیت و اهمیت استفاده از آن می‌پردازیم تا اگر قصد استفاده دارید، بتوانید بک لینک با کیفیت و بی‌کیفیت را از هم تشخیص دهید.

تفاوت بک لینک معتبر با بک لینک نامعتبر چیست؟

اگر قصد خرید بک لینک را داشته باشید، احتمالاً اولین چیزی که متخصص سئو به شما می‌گوید این است که بک لینک چقدر معتبر است! اگر برای بار اول این مفهوم را بشنوید، شاید تعجب کنید و این سوال برای شما به وجود بیاید که بک لینک معتبر به چه بک لینکی گفته می‌شود. بک لینک معتبر به بک لینکی گفته می‌شود که گوگل برای آن ارزش زیادی قائل است! در واقع گوگل برای لینک‌هایی که در سایت‌های معتبر و با رتبه بالا قرار می‌گیرند، ارزش زیادی قائل می‌شود و به همین دلیل است که متخصصان سئو به چنین لینک‌هایی، بک لینک معتبر می‌گویند. هر چقدر ارزش و اعتبار بک لینک خریداری شده توسط شما بیشتر باشد، سایت شما رشد بهتری می‌کند. البته لزوماً خرید بک لینک از سایت‌های با اعتبار بالا نمی‌تواند باعث رشد زیاد سایت شود، بلکه مسائل دیگری نظیر مرتبط بودن آن سایت‌ها اهمیت زیادی دارند.

بک لینک نامعتبر هم به بک لینک‌هایی گفته می‌شود که از سایت‌های بی‌ارزش به سایت شما داده می‌شوند؛ به عنوان مثال می‌توان وبلاگ‌هایی که چندین سال است بروزرسانی نشده‌اند و رتبه آن ها مربوط به فعالیت‌های گذشته است، نمی‌تواند رشد زیادی برای شما داشته باشد. بنابراین فراموش نکنید که خرید بک لینک با کیفیت اهمیت زیادی دارد و هنگام خرید بک لینک حتماً باید به آن توجه کنید.

تاثیر بک لینک در سئو سایت

۵ نکته مهم برای خرید بک لینک معتبر

تا این جای مقاله با بک لینک معتبر آشنا شدید و اکنون می‌دانید که تنها بک لینک معتبر می‌تواند باعث رشد سایت شما شود. در این بخش می‌خواهیم به بررسی ۵ نکته حیاتی برای خرید بک لینک معتبر بپردازیم که هنگام خرید بک لینک باید به آن توجه کنید! این نکات عبارتند از:

  1. لینک‌دهی به صورت فالو

اولین مسئله‌ای که هنگام خرید بک لینک باید به آن توجه داشته باشید، فالو بودن بک لینک است! گاهی اوقات سایت‌های مختلفی هنگام خرید بک لینک، لینک شما را به صورت نوفالو درج می‌کنند که در این صورت آن لینک بی‌ارزش است. به عبارت ساده‌تر، گوگل برای لینک‌هایی که به صورت نوفالو درج می‌شوند، ارزشی قائل نیست و به رشد آن سایت‌ها کمک نمی‌کند؛ در حالی که اگر آن لینک فالو باشد، ربات‌های گوگل مستقیم وارد سایت شما می‌شوند و صفحه لینک داده شده را بررسی می‌کنند. در این صورت اگر صفحه محتوای خوب و ارزشمندی داشته و ساختار آن به خوبی بهینه‌سازی شده باشد، گوگل رتبه آن صفحه را بهبود می‌بخشد. بنابراین فراموش نکنید پیش از انتشار لینک در یک سایت، ابتدا از مدیر آن سایت بپرسید که لینک‌ها به صورت فالو یا نوفالو درج می‌شوند! پس از انتشار هم حتماً نوع لینک را بررسی کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

  1. لینک‌دهی به صورت مستقیم

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که افراد مختلف هنگام خرید بک لینک با آن روبرو می‌شوند، این است که تفکر تبلیغاتی دارند! در واقع از لینک درج شده به چشم تبلیغات نگاه می‌کنند و برای آن که ببیند بازدید خوبی جذب می‌کنند یا نه، لینک را به صورت غیرمستقیم قرار می‌دهند. در واقع چنین افرادی از کوتاه کننده لینک استفاده می‌کنند تا تعداد کلیک بر روی آن را ببینند! در این صورت به جای دامنه شما، دامنه کوتاه کننده لینک با کلمه کلیدی مورد نظر شما بهبود رتبه پیدا می‌کند.

بنابراین فراموش نکنید لینک‌های خود را به صورت مستقیم درج کنید و از درج لینک به صورت غیر مستقیم خودداری کنید! البته اگر قصد شما افزایش رتبه است این کار را انجام دهید؛ اگر قصد شما اهداف دیگری است و افزایش رتبه برایتان مهم نیست، شاید بهتر باشد لینک را با کمک کوتاه کننده درج کنید تا ترافیک ورودی از سایت مورد نظر را آنالیز کنید.

  1. دائمی بودن لینک در آن سایت

یکی دیگر از مسائل بسیار مهمی که هنگام خرید بک لینک باید به آن توجه کافی داشته باشید، این است که در مورد دائمی یا موقت بودن لینک‌ها سوال بپرسید! در برخی روش‌های خرید بک لینک، لینک‌ها به صورت موقت درج می‌شوند و پس از آن مدت مشخص، حذف خواهند شد. در این صورت تا زمانی که لینک‌ها وجود داشته باشند، رتبه سایت شما بهتر می‌شود و پس از حذف لینک‌ها، شاید رتبه شما از جایگاه اول هم بدتر شود. بنابراین هنگام خرید بک لینک حتماً باید به دائمی بودن آن لینک توجه کنید! معمولاً لینک‌هایی که در فوتر قرار می‌گیرند، موقت هستند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم لینک‌ها را در پست‌های آن سایت درج کنید تا برای همیشه باقی بماند.

در نهایت، اگر قصد خرید بک لینک را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو است. شما می‌توانید در این پلتفرم انواع رسانه‌ها را برای بک لینک ببینید و هر گونه سوالی که دارید، به صورت ۲۴ ساعته از تیم پشتیبانی و مشاوره بپرسید. همچنین پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو تضمین بهترین قیمت را هم ارائه کرده است تا با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ستایش علی زاده

    سلام
    مقاله خیلی خوبی بود
    من همیشه برای خرید رپورتاژ آگهی از این سایت استفاده میکنم