کد مطلب: ۴۶۰۶۲۹

تشدید نظارت بر بازار تایر خودرو

تشدید نظارت بر بازار تایر خودرو

یک مقام مسئول گفت: براساس مصوبات اخیر کارگروه تنظیم بازار، تایر خودرو مجددا در کنار سایر اقلام اساسی در زمره کالاهای اولویت‌دار نظارتی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد حسین مولاخواه، مدیر کل نظارت بر کالاهای غیرفلزی سازمان حمایت گفت: براساس مصوبات اخیر کارگروه تنظیم بازار، تایر خودرو مجددا در کنار سایر اقلام اساسی در زمره کالاهای اولویت دار نظارتی قرار گرفت و ضرورت رصد و پایش مستمر توزیع، قیمت و رسیدگی به شکایات احتمالی آن به سازمان‌های صنعت معدن و تجارت استان‌ها اعلام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کالای مزبور در زمره اقلام اعلام موجودی بوده و عرضه مستمر آن ضروری می‌باشد، در شرایط فعلی در صورت عدم اعلام موجودی و عدم عرضه و همچنین نگهداری آن در انبارهای غیر رسمی، تخلف احتکار محسوب و اقدام قانونی از سوی بازرسان صورت خواهد پذیرفت.

مدیر کل نظارت بر کالاهای غیرفلزی سازمان حمایت در همین راستا ادامه می‌دهد: بر اساس تصمیمات ستاد کارگروه تنظیم بازار، پس از دریافت نرخنامه رسمی شرکت‌ها و کنترل رعایت میزان افزایش قیمت و ضرایب سود عمده و خرده‌فروشی، سریعا موضوع به سازمان‌های صمت استان‌ها و شرکت‌ها ابلاغ و اطلاع‌رسانی شد، ضمنا با توجه به بررسی‌های انجام شده از سطح بازار شرکت‌های تولیدی نسبت به اعلام و توزیع سبد تایر به عاملین خود اقدام نموده‌اند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.