کد مطلب: ۳۳۷

تعیین دستمزد ۹۳ تا ۱۰ روز آینده/ سیاست دولت کاهش هزینه‌های کارفرماست

تعیین دستمزد ۹۳ تا ۱۰ روز آینده/ سیاست دولت کاهش هزینه‌های کارفرماست

تجارت نیوز: حسن هفده‌تن در حاشیه همایش سه جانبه مزد و بهره‌وری در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: حداقل دستمزد سال آینده کارگردان هفته قبل از هفته پایانی اسفند تعیین می‌شود. معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: قبل از برگزاری جلسه رسمی شورای عالی کار یک نشست سه جانبه برای رسیدن به نظر

تجارت نیوز:

حسن هفده‌تن در حاشیه همایش سه جانبه مزد و بهره‌وری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حداقل دستمزد سال آینده کارگردان هفته قبل از هفته پایانی اسفند تعیین می‌شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: قبل از برگزاری جلسه رسمی شورای عالی کار یک نشست سه جانبه برای رسیدن به نظر واحد تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختار تعیین مزد امسال هم مانند سال گذشته است، گفت: اگر در راستای اصلاح ساختار دستمزد قدم برداریم موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یکی از سیاستهای دولت در بسته مزدی کاهش هزینه‌هایی است که بر دوش کارفرما است که قصد داریم بخشی از آنها را کاهش و به سمت حمایتهای اجتماعی دولت سوق بدهیم.

هفده‌تن تصریح کرد: رفتن به سمت کار شایسته از جمله برنامه‌هایی است که در سال آینده دنبال می‌کنیم.

وی گفت: موضوع ارتباط بهره‌وری نیروی کار با دستمزد می‌تواند تاثیر بسزایی در معیشت کارگران داشته باشد و قصد داریم با کاهش هزینه کارفرما سهم مزد را در قیمت تمام شده افزایش دهیم.

وی گفت: تا زمانی که زیرساختها محیا نشود نمی‌توانیم به سمت برنامه‌ای جدید برای تغییر ساختار دستمزد قدم برداریم، چون ابتدا باید فضای اقتصاد به گونه‌ای باشد که خروج از رکود تورمی اتفاق بیفتد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.