کد مطلب: ۴۲۲۸۳۸

آخرین تغییرات قیمت خودروهای داخلی

آخرین تغییرات قیمت خودروهای داخلی

نرخ خودروهای داخلی از ابتدای ماه دی تاکنون دستخوش تغییر و تحولات گوناگونی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدتی است که نوسانات قیمت خودروهای داخلی بیش از پیش شده است. در این میان یکی از خودروهایی که به شدت در رابطه با آن صحبت می‌شود پراید است و عبور قیمت مدل ۱۵۱ از ۶۰ میلیون تومان نیز تیتر خبرها شد. قیمت محصولات ایران‌خودرو نیز از نوسانات مختلف در امان نبود. در ادامه این گزارش قصد داریم به تغییراتی که از ابتدای دی‌ماه تاکنون در بازار خودرو رقم خورد بپردازیم.

سمند

تغییر قیمت: حدود ۱۵ میلیون تومان

از سمند شروع می‌کنیم که در نخستین روز دی ماه قیمتی در حدود ۸۵ میلیون تومان داشت. به مرور این قیمت افزایش پیدا کرد و در دوازدهم همین ماه به ۸۶ میلیون تومان رسید. جالب اینجاست که قیمت این خودرو در حال حاضر و در میان آگهی‌ها حتی به ۱۰۰ الی ۱۰۲ میلیون تومان هم رسیده است.

پژو ۴۰۵ GLX

تغییر قیمت: حدود ۴ میلیون تومان

پژو ۴۰۵ ابتدای دی ماه تقریبا ۷۹ میلیون تومان قیمت داشت. نرخ این خودرو در ۱۱ دی ماه به ۸۰ میلیون تومان رسید و یک میلیون رشد کرد. مجددا در ۱۷ دی ماه نرخ ۸۳ میلیون تومانی برای پژو ۴۰۵ اعلام شد. هم‌اکنون این خودرو با قیمت ۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

تغییر قیمت: حدود ۶ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ جزو گزینه‌هایی است که بسیاری از خریداران به آن توجه می‌کنند. این خودرو در روزهای ابتدایی دی قیمت ۱۰۷ میلیون تومانی داشت. طبق مشاهدات در آگهی‌ها ۲۰۶ تیپ ۵ هم‌اکنون با قیمت تقریبی بین ۱۱۱ الی ۱۱۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک

تغییر قیمت: حدود ۷ میلیون تومان

۲۰۷ اتوماتیک خودرویی است که به یکی از مدل‌های محبوب در میان خودروهای اتوماتیک داخلی تبدیل شده است. این خودرو البته بدون رینگ آلومینیومی در نخستین روز دی ماه قیمت ۱۷۳ میلیون تومانی داشت. در تاریخ ۱۸ دی ماه قیمت آن به ۱۷۹ میلیون تومان رسید و ۶ میلیون رشد کرد. هم‌اکنون نیز معاملات با قیمت تقریبی ۱۸۰ میلیون تومان صورت می‌گیرد.

دنا

تغییر قیمت: حدود ۸ میلیون تومان

دنا ماه دی را با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان شروع کرد. قیمت این خودرو ناگهان در ۱۷ دی به ۱۲۸ میلیون تومان رسید. در حال حاضر نیز دنا با قیمت ۱۳۰ میلیون تومان در بازار مبادله می‌شود.

رانا

تغییر قیمت: حدود ۱ میلیون تومان

نخستین رقمی که برای رانا در دی ماه اعلام شد مبلغ ۹۱ میلیون تومان بود. رانا را می‌توان جزو خودروهایی دانست که کمترین تغییر قیمت را داشته و در حال حاضر نیز با قیمت ۹۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید

تغییر قیمت: حدود ۳ میلیون تومان

پراید ۱۱۱ در ابتدای ماه قیمت ۵۴ میلیون تومانی داشت اما در حال حاضر با قیمت ۵۳ الی ۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدل ۱۳۱ نیز دی ماه را با قیمت ۵۰ میلیون تومان شروع کرد و هم‌اکنون نیز تقریبا همین قیمت را دارد. پراید ۱۳۲ تغییر قیمت ۳ میلیون تومانی را تجربه کرد و از ۵۲ به ۵۵ میلیون تومان رسید.

تیبا

تغییر قیمت: حدود ۳ میلیون تومان

به طور کلی تیبا ۲ با توجه به ظاهر جوان‌پسند قیمت بالاتری نسبت به مدل صندوقدار آن دارد. تیبا ۲ و تیبا صندوقدار به ترتیب در روز نخست دی ماه قیمت ۶۵ و ۶۰ میلیون تومان داشتند. تیبا صندوقدار در حال حاضر با قیمت ۶۵ میلیون تومان دربازار به فروش می‌رسد. تیبا ۲ نیز قیمتی در حدود ۶۶ الی ۶۷ میلیون تومان دارد.

منبع: گسترش‌نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هادی

    سلام. گمرک خودروهای هیبریدی رو بردارند ببینیم آیا کسی پیدا میشه که باز هم این خودروهای مربوط به دهه 1950 رو با این قیمت های نجومی بخره؟!… یا باز هم آلودگی هوا در این وضعیته؟!.. واقعا خیلی عجیبه که مردم ما مجبورند خودروهایی با کیفیت 60 تا 70 سال پیش رو با این قیمتها در صف انتظار هم بمانند!…

  • ناشناس

    هر چقدر که قیمت پراید افزایش یابد همان هفت میلیون بیشتر ارزش ندارد

  • ناشناس

    بنام خداوند بخشنده مهربان بابا تورا بقران تورابه امام رضا یه کم بفکر ماکارمندان کم درامد وفقیر هم باشید که لااقل بتونیم یه ماشین باچندمدل پایین تر بتونیم بگیریم

  • ناشناس

    خیلی نامردین خیلی ….

  • ناشناس

    تو رو به جون هرکی دوست دارید مرزها را آزاد بگذارید تا ببینم کسی این خودروهای مزخرف را کسی سوار میشود

  • ناشناس

    وای به حال قشرضعیف وکم درامد

  • ناشناس

    واقعا با این همه ادعا این وضعیت خودرو باعث سرافکندگیه

  • ناشناس

    مادام که برای رفع کمبود بودجه دولت ورود اتومبیلهای خارجی هیبرید و کم مصرف آزاد نشود، افزایش قیمت خودروهای داخلی ادامه خواهد داشت، و ملت و دولت هر دو زیان خواهند دید، به امید روزی که دوران حکومت تولید کنندگان اتومبیل داخلی به پایان برسد.

  • ناشناس

    خیلی هم ارزونه. پراید باید بشه 200 میلیون تا اسکل های جامعه بیشتر خودنمایی بکنن با خریدن این آشغالا از آشغالا

  • ناشناس

    کی به کیه هرکی هرکیه بابا قیمت خودرو هایی چون ماکسیما.لکسوس.یا انواع ماشین های تویتا با بهترین کیفیت وبهترین ابشن ها مدل های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ تو دبی حرف از ۲۰ .سی ملیونه اما تو کشور ما پراید حرف از ۶۰ و۷۰ ملیونه