کد مطلب: ۵۸۲۱۵۸

خبر جدید از تمدید ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان

خبر جدید از تمدید ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مهلت ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان تا پایان مهرماه تعیین شده و یک ماه، زمان کافی برای ثبت نام است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،، محمود محمودزاده افزود: اگر نیاز به تمدید باشد حتما تقاضای تمدید را از مراجع ذی‌ربط انجام خواهیم داد.

وی درباره ارسال پیامک به صاحبان مسکن برای ویرایش اطلاعات در سامانه املاک و اسکان نیز گفت: این پیامک‌ها بعد از ورود اطلاعات یا همان ثبت‌نام و صحت سنجی و ویرایش سیستمی، صورت می‌گیرد.

محمودزاده افزود: باید همه اطلاعات وارد سامانه شود تا بانک‌های اطلاعاتی، با تقاطع گیری اطلاعات، بتوانند نمونه اطلاعات نهایی را استخراج کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه اسکان و املاک به گونه‌ای طراحی شده که اگر کسی اطلاعات نادرست وارد کند به عنوان خانه خالی ارسال می‌شود و قرار نیست ویرایش مجدد انجام شود.

محمودزاده با اشاره به این که همه متقاضیان، خانوارهای شهری و روستایی، مالک و مستاجر باید به این سامانه مراجعه کنند افزود: سعی کردیم بیشتر اطلاعات مانند اطلاعات هویتی و مالکیتی، در سامانه وجود داشته باشد تا وقت کمتری برای ثبت اطلاعات صرف شود.

وی گفت: متقاضیان باید کمترین اطلاعات را وارد سامانه کنند و بیشتر به ویرایش اطلاعاتی، مانند ملکی که خرید و فروش شده، یا محل سکونت جابجا شده است، بپردازند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، از همه خانوارها خواست قبل از ثبت‌نام، حتما قانون را که در سامانه املاک و اسکان آورده شده، مطالعه کنند.

منبع: صداوسیما

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام خدمت مسئولین محترم
    یعنی شما اگه واقعا دنبال خونه های خالی هستید
    با یک پیرنت برق یا قبض اب هم میتونید بفهمید
    دیگ نیازی به اینهمه زحمت انداختن مردم نیست

  • ناشناس

    بابا این سایت خیلی مشکل داره تو این سه روز که سایت باز شده بیش از ده باره که واردسایت میشم اطلاعات اولیه کد ملی وشماره تلفن همراه خودم که به اسم خودم هم هستش را میدم سایت میگه اطلاعات نامعتبره بابا ا ول برید سایتتون را اصلاح بکنید بعدش هی برا مردم خط نشون بکشین واقعا یه سایت درست کردن اینقدر مشکله که این قدر مردم را بزحمت مینذازید

    • ناشناس

      اقا من مستاجرم و دنبال خونه میگردم منم میتونم کمکی بخوام و ثبت نام کنم یا برای چیز دیگست من کلا متوجه نشدم از این چیه هست

  • ناشناس

    خدا خیر کنه ایشالله این دیگه چه بازی خدا می دونه شما برو هزارخونه را بساز که مردم برن اسکان شوند

  • ناشناس

    کجا ثبت نام کنیم وام مسکن را

  • تنها

    اگر راست می گید چرا خانه های خودتان را ثبت نمی کنید اها می ترسید دستتون رو شود .ان شاءالله که به زودی دست همه شما رو شود.آخه این چه قانونیه.به جای این کارهای بیهوده به فکر کار و خونه و ماشین برای مردم باشید‌.که حسرت همه اینها به دل ما مونده.

  • ناشناس

    با تورمی که ایجاد کردن رهن و اجاره کمتر از 100م نیست. 25م وام با دوتا ضامن تصویب کردن .معلومه که حتی حرامی ها همچنان زنده اند

  • بهزاد

    در مورد کسانیکه درب منزل رو بستن و مسافرت خارج هستند چکار کنند، کارتون ناقصه ، از خارج نمیشه اقدام کرد

  • بهزاد

    هر طرحی میخواد اجرا بشه ، یه نقشه برای جیب مردم ، شما تا حالا کی طرحی داشتید که بنفع مردم باشه

  • امیرمیرزایی

    اینو هم لطف کنیدبدیدبه مسولین که چهل ساله دیگه میخوان برای مردم مدیریت کنند تاوقتی مشگل ازبالا حل نشه هیچ مشگلی ازمابیچارها براورده نمیشه چونکه این دولت مردان باتوجه با اینکه نصف بیشترخونه های مسکن مهرکه برای مسولین هست خالی بعدبازچه جوری میخوان بماچیزی بدن

  • مهران

    معلوم نیست چرا هر جا کم میارین فشارش رو به مردم میارین . این ثبت نام هم نهایتا به ضرر قشر ضعیف هست . پولدارها راه های فرار از قوانین شما رو یاد گرفتن .