کد مطلب: ۲۴۶۸۷۳

توسعه نهادهای کارآفرینی در دستور کار وزارت کار

توسعه نهادهای کارآفرینی در دستور کار وزارت کار

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه نهادهای کارآفرینی یکی از طرح‌های وزارت کار در گسترش و تقویت کارآفرینی در سال جاری به شمار می‌رود.

عیسی منصوری درباره توسعه نهادهای کارآفرینی گفت: مراکز خدمات مشاوره کارآفرینی را نیز با هدف توسعه نهادهای کارافرینی در سراسر کشور راه اندازی کرده‌ایم و اکنون کوشش داریم از ظرفیت این مراکز برای اکوسیستم کارافرینی استفاده کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری چند طرح اصلی درحوزه توسعه کارآفرینی آغاز کرده‌ایم. هماهنگی افراد در مراکز خدمات مشاوره و کارآفرینی برای آموزش و مشارکت در طرح‌ها ازجمله برنامه‌های معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال به شمار می‌رود.

منصوری اظهار کرد: طرح‌های ارائه تسهیلات برای اشتغال فراگیر و روستایی ظرفیتی برای کمک به سرمایه گذاری است و انتظار داریم مشاوره‌های پیش و پس از اجرا و در هنگام پیاده سازی طرح‌ها از سوی مراکزمشاوره اطلاع‌رسانی و کارافرینی انجام شود.

منصوری افزود: در مباحث مربوط به ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی خدمات مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی کمک می‌کند که بازار خارج از عرف در مناطق تشکیل نشود و در سرمایه گذاری‌ها از افراد متخصص استفاده شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.