کد مطلب: ۴۵۴۸۰۶

توقف نماد «خودرو» به دلیل نوسان ۵۰ درصدی قیمت

توقف نماد «خودرو» به دلیل نوسان ۵۰ درصدی قیمت

در جریان معاملات امروز بازار سهام، نماد خودرو به دلیل نوسان ۵۰ درصدی قیمت متوقف شده و بازگشایی آن منوط به برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام، نماد «خودرو» به دلیل نوسان ۵۰ درصدی قیمت سهام در ۱۵ روز کاری متوالی، متوقف شد و باید برای بازگشایی طی ۲ روز با برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی به سوالات و ابهامات منتشر شده در وبسایت تدان پاسخ داده و اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس را افشا کند. در صورت عدم ارسال پاسخ یا ارایه پاسخ ناقص توسط ناشر، بورس عدم پاسخگویی ناشر را برای عموم افشا می‌کند و نماد به حالت تعلیق در می‌آید.

شرکت ایران خودرو که روز گذشته قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده خود را انجام داد امروز نیز پیش‌فروش یکساله محصولات خود را آغاز می‌کند. نماد این شرکت که در اسفند ماه به دلیل افزایش سرمایه متوقف شده بود اردیبهشت ماه امسال مجددا به چرخه معاملات بورس بازگشت و در این مدت توانسته رشدی ۵۰ درصدی را به ثبت برساند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهران

    لطفا تکلیف پولهای بلوکه شده از خرید صندوقETF را پیگیری کنین. شاید یکی ب نون شبش مونده باشه دومیلیونه کم نیس

  • ورشکسته

    من در تعجبم چرا خلق الله میرن این نماد رو خریداری میکنن سهام بنده که زمستون پارسال اینهمه رشد داشت و از هزارتومن هم رد کرد فورا دستوری آوردنش روی صدوپنجاه تومن!! من خود خریده بودم ششصد تومن حالا بخوام بفروشم چهار برابر ضرره.. آخه به کی بگیم این درد رو، چرا نمیزارن قیمت واقعی این سهامهای دولتی کشف بشه. واقعا توصیه بنده اینست که مردم گول خرید سهام خودرو را نخورن! اینم مثل قیمت خودرو پرز ابهام و کلک هست اصلن سهام نیست آغا!!

  • علی بجنورد

    بورس، چرا بورس ایران نمیزاره قیمت خوش با عرضه و تقاضا پیش بره البته با همون محدودیت +-5 درصد،نمادهای پر تقاضا رو چرا متوقف میزنن، چرا میبندن :ک مردم ترغیب به خرید از نمادهای دیگه بشن، خب اونا ترس داره یه روز سود 3 روز منفی، بلاخره با کارهایی از این قبیل چوب لای چرخ بورس میزارن، آقا بزارید بورس کار خودشو انجام بده، در ضمن از سازمان بورس تقاضا دارم ک زیر ساختهای سخت افزاری خودشو گسترش بده تا مردم تو خرید و فروش عذاب هنگ کردن و خطاهای سفارش مشکلی براشون پیش نیاد

  • ناشناس

    باسلام .اتفاقا چن روزه نمادخودرو توبورس ریزشی بود فقط دوروزه که تقریبا ۴/۵درصد دردوروز رشد داشته

  • ناشناس

    بیشترین سهام من توی خودرو بود الان بخوام خارج بشم باپولش چیزی نمی شه خرید ضرر . رو ضرر. ماشینای بدون کیفیت با این قیمتای فضایی. باهمین پول چه خودروهایی رو می تونیم در دیگر کشورا بخریم . اونوقت توسهام ضرر ده هستند . چطوری میشه قبول کرد؟؟

  • ناشناس

    اینا با این کاراشون انتظار دارن مردم بهشون اعتماد کنن.

  • ناشناس

    اگه پولی که واسه سهام خودرو گذاشتم رو افتابه همین شرکت رو میخریدم الان چند برابر شده بود پولم دودشد رفت