کد مطلب: ۱۱۸

تولید هیوندا در منطقه آزاد ارس

تولید هیوندا در منطقه آزاد ارس

تجارت نیوز:مدیرعامل منطقه آزاد ارس در عین حال از داشتن نیم نگاهی هم به تولید خودروی هیوندا خبر داد و افزود: طرح مونتاژ خودروهای تولیدی هیوندا نیز به عنوان طرح مطالعاتی در دستور کار نمایندگی هیوندا قرار گرفته است. مديرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به اينکه تفاهم‌نامه‌هاي براي استقرار نمايندگي هيوندا در منطقه آزاد

تجارت نیوز:مدیرعامل منطقه آزاد ارس در عین حال از داشتن نیم نگاهی هم به تولید خودروی هیوندا خبر داد و افزود: طرح مونتاژ خودروهای تولیدی هیوندا نیز به عنوان طرح مطالعاتی در دستور کار نمایندگی هیوندا قرار گرفته است.

مديرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به اينکه تفاهم‌نامه‌هاي براي استقرار نمايندگي هيوندا در منطقه آزاد ارس صورت گرفته است، گفت: طرح مونتاژ خودروهاي توليدي هيوندا نيز به عنوان طرح مطالعاتي در دستور کار نمايندگي هيوندا قرار گرفته است.

محسن خادم عرب‌باغي امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اينکه استقرار نمايندگي هيوندا در ارس نهايي شده است، اظهار کرد: قرارداد و تفاهم‌نامه‌هاي مربوطه نيز با اين نمايندگي منعقد شده است.

وي تاکيد کرد: در مرحله اول هيوندا توليدات خود را در اين منطقه عرضه خواهد کرد که زمين و مکان‌هاي لازم در اختيار اين مجموعه قرار گرفته است.

مديرعامل منطقه آزاد ارس در عين حال از داشتن نيم نگاهي هم به توليد خودروي هيوندا خبر داد و افزود: طرح مونتاژ خودروهاي توليدي هيوندا نيز به عنوان طرح مطالعاتي در دستور کار نمايندگي هيوندا قرار گرفته است.

اين فعال اقتصادي کشور بيان کرد: توليد محصولاتي متناسب با درخواست مشتريان و بازار ايران که داراي قيمت معقول با توجه به توان خريد عمومي در اولويت است.

وي جذب برندهاي جهاني براي سرمايه‌گذاري در ارس را از برنامه‌هاي کاري مجموعه تحت مديريتش عنوان کرد و گفت: سياست‌کاري ارس بر اين مبنا است که اگر هر کالا يا محصولي در اين منطقه عرضه يا سرمايه‌گذاري براي توليد آن صورت گيرد از برندهاي معتبر جهاني باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.