کد مطلب: ۲۳۰۷۹۸

«تویوتا آونسیس» با «آوریس» سدان جایگزین می‌شود

«تویوتا آونسیس» با «آوریس» سدان جایگزین می‌شود

تویوتا آونسیس یکی از محصولات تویوتا است که در بازار اروپا عرضه می‌شود و 21 سال از عرضه این خودرو می‌گذرد و هم‌اکنون در سومین نسل خود قرار دارد اما حالا تویوتا تصمیم به توقف تولید این خودرو گرفته است و دیگر مدل آونسیس در دربی شایر انگلستان مونتاژ نخواهد شد.

تویوتا آونسیس برخلاف خودروهایی همچون فورد موندئو، اوپل اینسیگنیا، اشکودا سوپرب و فولکس واگن پاسات چندان خودروی محبوب و پرفروش نبود و تویوتا سال گذشته تنها توانست 25 هزار و 319 دستگاه از این خودرو را به فروش برساند که برای مقایسه باید بدانید فروش این خودرو نصف فورد موندئو است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مورد این خودرو حالا سخنگوی تویوتا در انگلستان گفته است که این خودروساز دیگر نسل جدیدی از مدل آونسیس را رونمایی نخواهد کرد و به جای آن از مدل سدان آوریس رونمایی خواهد شد که این خودرو از سال 2019 نیز در آمریکا با نام کرولا به فروش خواهد رفت.

گرچه آوریس سدان ابعادی کوچک‌تر از آونسیس دارد اما گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک سدان تویوتا هستند.

باید به این مورد نیز اشاره کنیم که فروش تویوتا آونسیس تورر حتی از مدل سدان نیز کمتر بوده و یک فاجعه به شمار می‌رود.

آخرین بروزرسانی که تویوتا روی مدل آونسیس انجام داد مربوط به سال 2016 می‌شود که این خودرو رینگ‌های 18 اینچی جدید را دریافت کرد اما این بروزرسانی نیز نتوانست انتظارات خریدارانی را که یک خودروی 9 ساله را می‌خریدند برآورده کند.

AndroidOnlineNewsImage

AndroidOnlineNewsImage

AndroidOnlineNewsImage

AndroidOnlineNewsImage

AndroidOnlineNewsImage

منبع: خودرو بانک

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.