کد مطلب: ۵۴۰۳۲۶

چهارمین روز ثبت‌نام‌ها/ تاجزاده و عباسی داوطلب ریاست‌جمهوری شدند

چهارمین روز ثبت‌نام‌ها/ تاجزاده و عباسی داوطلب ریاست‌جمهوری شدند

چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه دارد. سیدمصطفی تاج‌زاده، فریدون عباسی و علیرضا افشار از جمله چهره‌های شاخصی هستند که امروز ثبت‌نام کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تاجزاده چهره اصلاح‌طلب و معاون سیاسی وزیر کشور در دوران اصلاحات، با همسر خود فخری محتشمی‌پور برای ثبت‌نام در انتخابات ۱۴۰۰ در وزارت کشور حضور یافته است.

همچنین فریدون عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس و رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت احمدی‌نژاد، صبح امروز با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شد. او اعلام کرد که به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کند.

علیرضا افشار، فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج نیز از دیگر چهره‌هایی است که داوطلب شرکت در انتخابات شد. وی با شعار «با مردم و برای مردم» در انتخابات ثبت‌نام کرد.

افشار در جمع خبرنگاران گفت: ما در دیپلماسی عمومی قدرت داریم. باید به سراغ مردم برویم، چقدر ما خارج از کشور ایرانی داریم. آمریکا با آن همه نفوذ در جوامع بین‌المللی تمرکز خود را بر دیپلماسی عمومی گذاشته تا بتواند بر ایران تأثیر بگذارد.

او درباره احتمال رد صلاحیت و واکنشش به آن گفت: باید در چارچوب قانون عمل شود‌. باید در کنار مردم حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم

تا روز گذشته ۲۱۱ نفر برای تصدی قوه مجریه کشورمان اسم نوشتند که می‌توان به برخی از این چهره‌ها از جمله سعید محمد، رستم قاسمی، محمود احمدی‌نژاد، علی مطهری، محمود صادقی،محمد عباسی و محسن مهرعلیزاده اشاره کرد.

پیش‌بینی می‌شود امروز چهره‌هایی نظیر آیت‌الله رئیسی، علی لاریجانی و علی‌اکبر صالحی به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

در عین حال محسن پیرهادی، نماینده مجلس نزدیک به قالیباف گفته است که وی در صورت حضور سیدابراهیم رئیسی برای وحدت جریان، ثبت‌نام نخواهد کرد.

منبع: مهر، فارس، تسنیم، اعتمادآنلاین و عصر ایران

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.