خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۴۲۸۹

ثبت نام ۵۲۵ هزار نفر در سامانه فروش خودرو / اختلال ادامه دارد؟

ثبت نام ۵۲۵ هزار نفر در سامانه فروش خودرو / اختلال ادامه دارد؟

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: از سوم خرداد تاکنون ۵۲۵ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام خود را نهایی کنند. این در حالی است که امروز سامانه یکپارچه فروش خودرو در ساعات مختلف با اختلال مواجه بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در خصوص تعداد نفرات ثبت‌ نام کرده در سامانه گفت: تا امروز 525 هزار نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو توانستند پنج اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند؛ شب گذشته 330 هزار نفر و امروز 195 هزار نفر توانستند ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی در ادامه افزود: این آمار ثبت نامی در حالی است که در برخی ساعات پیک، اختلالی در سایت وجود داشته است.

به نقل از صدا و سیما، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با اشاره به نحوه اطمینان متقاضیان از ثبت نام گفت: به دلیل اینکه ترافیک در برخی ساعات بالاست ممکن است در گزینه جزئیات سفارش، ثبت نام متقاضیان نشان داده نشود، اما در اصل با بروزرسانی سایت، ثبت نام انجام شده است.

تقدسی تشریح کرد: متقاضیان اگر در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنند، می‌توانند بدون مشکل ثبت نام خود را نهایی کنند؛ با توجه به اینکه ثبت نام تا 10 خرداد ادامه دارد متقاضیان نگران تکمیل فرایند ثبت نامی نباشند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: در این دوره 23 خودرو از 4 خودروساز عرضه شده است و متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت نام، اولویت پنج خودرویی خود را از محصولات شرکت سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کنند.

تکلیف انصرافی‌های مرحله نخست چیست؟

در صفحه نخست سامانه یکپارچه عرضه خودرو توضیحاتی در مورد چگونگی ثبت‌نام در این طرح درج شده است. از جمله، در این صفحه تاکید شده است که: «امکان ثبت نام هرمتقاضی که پیش از این در لیست نوبت دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی قرارگرفته اند، وجود ندارد مگر آنکه انصراف خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه های مربوطه ثبت کند.». اما برخی از کاربران می‌گویند در حالی که تا تاریخ مقرر، انصراف خود را اعلام کرده‌اند، حالا نمی‌توانند دوباره ثبت‌نام کنند.

- «واقعا تاسف برانگیزه، بجز اختلال سایت، ممکنه هزاران مشکل دیگه برای سایت وجود داشته باشه وقتی این حجم از متقاضی کاربر این سایت هستن و فرصت هم محدوده. خود ما با خبری که اعلام کردن تا ۲۰ م انصراف می تونین بدید که برای دور جدید ثبت نام کنید، ۲۰م انصراف دادیم، الان سایت اجازه نمیده که ثبت نام کنیم، میگه چون انصراف دادین نمیتونید ثبت نام کنید. واقعا همچین مشکلی رو هیچکس نیست که بشه باهاش مطرح کرد!!! اصلا هم مشخص نیست دور سومی در کار باشه یا کی باشه…»

- «بنده از دور اول ثبت نام یکپارچه خودرو که نوبتم سال ۱۴۰۳بود قبل از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ انصراف دادم ولی حالا برای ثبت نام در مرحله دوم اجازه ثبت نام نمی‌دهد و پیغام میدهد شما از طرح اولویت بندی سامانه انصراف داده آید ومجاز به ثبت نام نمیباشد. لطفا بفرمایید چکار باید بکنم.»

- «من از طرح یکپارچه مرحله اول در تاریخ دهم اردیبهشت انصراف دادم ولی الان برای ثبت سفارش مشکل دارم و پیام مبنی بر اینکه بدلیل انصراف از طرح امکان ثبت سفارش ندارید هنگام سفارش گذاری میاد .علت چیه؟»

- «تو طرح یکپارچه دوره اول ثبت نام کردم بعد انصراف دادم الان پول بلوکه کردم باز که تو مرحله دوم مثلا صاحب خودرو بشیم ایم تا میرم تو سایت ماشین انتخاب کنم میزنه شما انصراف داده اید این چطوریه؟»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    پارسال شهریور در طرح قرعه کشی پیش فروش دنا برنده شدم تحویل اردیبهشت 402 اما هنوز ایران خودرو دعوتنامه فروردین را هم صادر نکرده و فقط پول مردم را گرفته. هیچ پاسخی هم نمیدهند و هیچ نهادی هم رسیدگی نمیکند.

  • مهدی

    سلام دوست عزیز
    برای منم همین پیغام میومد: شما قبلا انصراف داده اید و امکان سفارش ندارید….
    اینقدر وارد سامانه شدم و مجدد سفارش دادم تا اینکه ثبت سفارش رو انجام داد….
    نگران نباشید….
    دوباره تلاش کنید و نامید نشید….

  • ناشناس

    پارسال شهریور در طرح قرعه کشی پیش فروش دنا برنده شدم تحویل اردیبهشت 402 اما هنوز ایران خودرو دعوتنامه فروردین را هم صادر نکرده و فقط پول مردم را گرفته. هیچ پاسخی هم نمیدهند و هیچ نهادی هم رسیدگی نمیکند.

    • ناشناس

      ما که راحت ثبت نام کردیم اختلالی نبود البته بار اولمون بود

  • حمید

    با این حجم اختلال تو سایت،چطور ۵۰۰هزار نفر ثبت نام کردن الله اعلم
    به فرض اینکه حجم ثبت نام رو واقعی اعلام کرده باشن ؛یعنی ظرفیت سایت،روزی ۱۵۰هزار نفره.خب ۱۵۰هزار نفر که تکمیل شد؛پیام بدید که روز بعد مراجه کنید.چرا مردم رو سرکار میگذارید.حتی کافی نتها هم با اینترنت پرسرعت،جوابگو نیستن

  • حلما

    دروغه دروغه .ساعتی یکبار،وارد سایت شدن از سوم تا الان.ولی هر دفعه یه پیغام ارور میده.از اون پونصد هزار نفری که میگن،،یه نفر بیاد اینجا اعلام کنه