کد مطلب: ۴۳۷۲۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ثبت‌نام مسکن ملی تهران آغاز شد

ثبت‌نام مسکن ملی تهران آغاز شد

ثبت‌نام مرحله دوم مسکن ملی برای متقاضیان از استان تهران و شهرهای جدید آغاز شده و تا ساعت 24 فردا ادامه دارد، استان‌های آذربایجان شرقی، سمنان، تهران، قم و جنوب سیستان و بلوچستان نیز در این گروه قرار دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرحله دوم نام‌نویسی در مسکن مهر برای متقاضیان از استان تهران و شهرهای جدید آغاز شده است، این دوره از نام‌نویسی‌ها تا پایان ساعت 24 فرداشب ادامه دارد.

در اطلاعیه وزارت راه آمده است:

متقاضیان گروه چهارم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان‌های(آذربایجان شرقی، سمنان، تهران، قم و جنوب سیستان و بلوچستان) می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

لیست شهرهای جدید برای ثبت نام به این شرح است:

در استان سمنان، شهر جدید ایوانکی؛ در استان تهران، شهرهای جدید پرند، هشتگرد و ایوانکی؛ در استان قم، شهر جدید امیرکبیر؛ در استان سیستان‌و‌بلوچستان، شهر جدید تیس و در استان آذربایجان شرقی، شهر جدید سهند برای ثبت‌نام متقاضیان از این استان‌ها دارای ظرفیت است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پس شهر پردیس ثبت نام نداره گفته بودن که برای ثبت نام مرحله دوم ظرفیت داره

  • ناشناس

    این چه مسکن ملی که من کارگر حق ندارم

  • ناشناس

    الان برای ماهایی که درنیمه دوم ثبت نام کردید کدرهگیری ام اومد میخاید قرعه کشی کنید این چ کاریه ماباهزارسختی میخایم این هزینه روجورکنیم خونه دارشیم درنیومداسممون چی??

  • کریم زنگنه

    مسکن

  • ناشناس

    امروزیکشنبه 25 ثبت نام شروع شد ساعت 12 شب هم تموم شد چرا؟!
    بنده ازساعت 10 صبح چندبارواردسایت شدم تامراحلی پیش می رفت ولی بعدنمیشد ادامه بدم. حالاتکلیف ماچیه ؟!
    چه کنیم .18 ساله مستاجریم. خسته شدیم هرماه اجاره دادیم.

  • ناشناس

    نتیجه اعتراض های مرحله اول ثبت نام مسکن ملی چیشد ، چطوری از نتیجه اعتراضمون مطلع بشیم اخه ،کدوم سایت ،کدوم خبر ،اطلاع رسانی میکنه در این مورد

  • Asma

    سلام وقت بخیر، خانمی هستم 33ساله، دارای 2فرزند وسرپرست خانوار اصلا خونه نداریم مستاجرم ،لطفا راهنمایی کنین ما هم صاخب خونه شویم…