کد مطلب: ۴۶۳۷۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جبران خسارت کارگزاری آگاه به کجا رسید؟

جبران خسارت کارگزاری آگاه به کجا رسید؟

به گفته مدیرعامل کارگزاری آگاه، جبران خسارت به کلیه کاربرانی که در باشگاه مشتریان این کارگزاری ثبت نام کرده بودند، تعلق گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در اولین چهارشنبه تیرماه، سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه به طور کامل از دسترس خارج شد و مشتریان این کارگزاری نه تنها از عرضه اولیه آن روز جا ماندند بلکه یک روز معاملاتی را به طور کامل از دست دادند، روزی که می‎توانست برای آنها همراه با سود فراوان یا حتی ضرر باشد.

پس از اینکه روز شنبه و یکشنبه مشکل قطعی این سامانه حل شد، محمدرضا سرافراز، مدیرعامل کارگزاری آگاه از جبران خسارت به مشتریان این کارگزاری در سه سطح خبر داد. واریز مبلغ ۳۰ هزار تومانی معادل (۳۰ درصد ارزش عرضه اولیه)، بسته اعتباری ۲ میلیون تومانی و ارتقا سه سطحی اعضای باشگاه مشتریان این کارگزاری به مدت یک ماه، و البته پیشنهادات ویژه نظیر تخفیف‌هایی تا ۵۰ درصد برای گرفتن اعتبار برای مشتریان سطح ۸ تا ۱۰، اقداماتی بود که این کارگزاری برای جبران خسارت انجام داد.

با این حال پس از گذشت حدود یک ماه برخی از کاربران کارگزاری آگاه در ذیل اخبار بورسی تجارت‌نیوز، نسبت به عدم تخصیص این بسته‌ها به آنها اعتراض داشتند که تجارت‌نیوز به پیگیری اعتراض آنها پرداخت.

در همین رابطه محمدرضا سرافراز اعلام کرد، پس از این اختلال برای جبران خسارت وعده داده شده چند روز اطلاع‌رسانی شد تا مشتریان این کارگزاری در باشگاه مشتریان آگاه ثبت نام کنند تا بتوانند از این امتیازات بهره ببرند.

بر اساس گفته مدیرعامل کارگزاری آگاه، جبران خسارت به کلیه کاربرانی که در این باشگاه ثبت‌نام کردند، تعلق گرفته است و اگر فردی نسبت به عدم تخصیص این امتیازات اعتراض دارد، احتمالا به اطلاعیه‌های سامانه معاملاتی توجهی نکرده و در لینکی که در این سامانه برای چند روز متوالی منتشر شد مراجعه نکرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • xman

    کاملا دروغه
    من عضو باشگاهم هیچ تغییری از سمت کارگزاری نه در لول و نه در تخفیفات انجام نشده

  • امیرعباس

    افتضاحه
    همش هنگه
    عرضه اولیه تو سرتون بخوره ، سایتو درست کنید،از دیروز تا حالا نتونستم وارد شم

    • ناشناس

      همگی تغییر کارگزاری بدهیم.

  • ناشناس

    سلام دروغ است ثبت نام کردیم ولی بعد از کلی انتظار هیچ چیزی واگذار نکردند نه مبلغی واریز کردند و نه اعتباری قائل شدند

  • حسین

    والا به پیر به پیغمبر دروغ میگن
    منم خرید آفلان انجام داده بودم نه خسارتی دادن نه چیزی…

  • ناشناس

    کارگزاری آگاه بدترین کارگزاری
    برای قطع سیستم50% تو اعتبارات تخفیف دادن ولی با مدت زمان محدود (من شخصا نتونستم استفاده کنم)، حساب شده بود برای اشخاصی که نمیتونستن استفاده کنن، اعتبار دادنتنها راه نجات، تغییرکارگزاری هستش

  • مهدی

    من هر روز باشگاه رو چک میکردم نه لینک ثبت نامی برامون اومد، و نه هم امتیاز و یا پولی. همه دروغه دروغه

  • ناشناس

    پول سهام عدالت ما را بده آگاه نکنید تو جیب خودتون

  • ناشناس

    سلام .چرا نمیشه حساب بورسی ام رو شارژ کنم ، همش خطا میزنه

  • ناشناس

    کارگزاری آگاه خرم آباد باعث شده سهام من از ۱۸ میلیون بشه ۷ میلیون

  • ناشناس

    بنده که ندیدم