کد مطلب: ۴۳۷۴۷۳

جزئیات و زمان برگزاری جشنواره بهاره مجازی

جزئیات و زمان برگزاری جشنواره بهاره مجازی

عضو انجمن کسب‌وکار‌های اینترنتی گفت: جشنواره بهاره مجازی آغاز به کار کرده است و متقاضیان می‌توانند برای خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حمیده حبیبی، عضو انجمن کسب‌وکار‌های اینترنتی در خصوص جشنواره مجازی بهاره اظهار کرد: این جشنواره از تاریخ ۲۳ اسفند ۹۸ شروع شده و قرار است تا ۲۹ اسفند ادامه داشته باشد. این جشنواره به منظور حمایت از تولیدکنندگانی که این روزها به علت ویروس کرونا آسیب دیده‌اند برگزار می‌شود.

او افزود: همچنین از طرف دیگرمردم بتوانند محصولات خود را به طور بهداشتی از اماکن تایید شده دریافت کنند.

این عضو انجمن کسب‌وکار‌های اینترنتی بیان کرد: برای آنکه افراد زیادی در شرایط بحرانی ویروس کرونا به این سبک از خرید روی آورند دولت باید از طریق رسانه‌ها زیرساخت‌های لازم را فراهم آورد تا مردم به جای آنکه در اماکن عمومی که مملو از جمعیت است برای خرید حضور پیدا نکنند و با خیال راحت بتوانند از طریق شبکه‌های اینترنتی به کالا‌های مورد نیاز خود دست یابند.

او افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی در حال حاضر ممکن است که این طرح با مشکلاتی مواجه شود، اما بهتر از حضور مردم در میادین شهر برای خرید است.

حضور پلیس فتا در کنار وزارت صمت

حبیبی در پاسخ به این سوال که آیا پلیس فتا در این طرح به وزارت صمت برای جلوگیری از کلاهبردارانی که در این موقعیت وارد عمل می‌شوند کمک خواهد کرد یا خیر؟ گفت: طی شنید‌ه‌های بدست آمده در چند روز اخیر صد فروشگاه زنجیره‌ای اعلام آمادگی کردند که با ثبت‌نام آن‌ها در این سامانه پلیس فتا راحت ترمی‌تواند براین امر نظارت کامل را داشته باشد.

این انجمن کسب‌وکار‌های اینترنتی بیان کرد: نمی‌توان گفت که ویروس کرونا سبب آن شده است که صددرصد کسب‌وکار‌های اینترنتی رونق بگیرند بلکه فقط درصد کمی از آن‌ها که طیف کالاهای ضروری را تشکیل می‌دهند رونق خواهند گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.