کد مطلب: ۱۹۱۴۸۲

جزییات افزایش حقوق ۱۰ تا ۱۸ درصدی در سال ۹۷

جزییات افزایش حقوق ۱۰ تا ۱۸ درصدی در سال ۹۷

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مصوبه کمیسیون متبوع خود در خصوص افزایش ۱۰ تا ۱۸ درصدی کارکنان کشوری و لشگری را تشریح کرد.

جبار کوچکی‌نژاد درخصوص افزایش حقوق کارکنان دولت، اظهار داشت: افزایش حقوق کارکنان طی یک مصوبه در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ شامل حال افرادی که بیش از ۵ میلیون تومان دریافتی ماهانه دارند نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ افزود: افزایش حقوق کارکنان را برای افرادی که زیر ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: دولت می‌تواند ۱۰ تا ۱۸ درصد حقوق زیر ۵ میلیون تومان را افزایش دهد، طبیعتا حقوق افرادی که کمتر از ۲ میلیون تومان دریافت می‌کنند ۱۸ درصدافزایش پیدا می‌کند.

افزایش ۱۰ درصدی حقوق افرادی که به ۵ میلیون تومان نزدیک است

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه حقوق افرادی که به ۵ میلیون تومان نزدیک است ۱۰ درصد افزایش داده می‌شود، ادامه داد: این افزایش حقوق باعث می‌شود تا نگرانی بین کارکنان جزء که در فشار اقتصادی هستند تا حدودی برطرف شود.

وی افزود: شاید افرادی که بیش از ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند اعتراضی داشته باشند اما باید شرایط را درک کنند، ما در یک شرایط سخت اقتصادی قرار داریم.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: منابع اقتصادی کشور محدود است و نمی‌توانیم افزایش حقوق را برای همه افراد در نظر بگیریم، فردی که ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کند شرایط سختی را دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان با تاکید بر اینکه افرادی که بیش از ۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند در سال ۹۷ افزایش حقوق سالانه را ندارند، خاطرنشان کرد: افزایش حقوق کارکنانی که زیر پنج میلیون تومان دریافت می‌کنند شامل کارکنان کشوری و لشگری می‌شود.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یک ایرانی

    این جانب یک بازنشسته تامین اجتماعی با 35سال پرداخت حق بیمه 1ملیونو دویست هزار درماه میگیرم و4نفر عائله دارم که 2نفربیکار وینفر دانشجو دارم ایا حقوقهای امثال بنده چقدر باید زیاد شود که حداقل بتوانیم یک زندگی بسیار پائین داشته باشیم وحالاکسیکه 5میلیون درماه حقوق میگیره میخواد که حقوقشون اضافه بشه باید زیاد نکنند تا ماهاکه پائین ترین حقوق رامیگیریم برسیم به اونائیکه 5 میلیون میگیرند