کد مطلب: ۴۴۱۴۲۶

خبر جدید درباره اولین عرضه اولیه سال ۹۹

عرضه اولیه ۱٫۴ میلیون تومانی در چهارشنبه جاری / اولین جزییات عرضه اولیه صبا

عرضه اولیه ۱٫۴ میلیون تومانی در چهارشنبه جاری / اولین جزییات عرضه اولیه صبا

اولین جزییات عرضه اولیه صبا منتشر و اعلام شد که این عرضه اولیه روز چهارشنبه جاری انجام خواهد شد. برآورد می‌شود به هر کد متقاضی تا سقف یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان از این سهم برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،اولین جزییات عرضه اولیه صبا منتشر و اعلام شد که این عرضه اولیه روز چهارشنبه جاری انجام خواهد شد. برآورد می‌شود به هر کد متقاضی تا سقف یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان از این سهم برسد.

پیش از این با درج نماد معاملاتی صبا در فرابورس تجارت‌نیوز گزارش داده بود که سهامداران به زودی شاهد اولین عرضه اولیه سال ۹۹ خواهند بود و احتمالا این عرضه اولیه چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه خواهد بود.

در اطلاعیه منتشر شده در ساعتی پیش اشاره شده که این عرضه اولیه روز چهارشنبه جاری انجام خواهد شد و حداکثر سهام قابل خریداری هزار و ۲۰۰ سهم و دامنه قیمت از ۱۱ هزار تا ۱۲ هزار ریال است.

11 1 12 1

متن اطلاعیه را از فایل زیر نیز می‌توانید دانلود کنید.

۱۸۲۰A

اولین عرضه اولیه سال ۹۹ در حالیست که در سال گذشته عرضه اولیه حواشی قابل توجهی به همراه داشت. از جمله در عرضه اولیه شگویا یعنی آخرین عرضه اولیه سال گذشته خیلی از سهامداران نسبت به این عرضه اولیه گلایه‌هایی داشتند. بخشی از انتقادات سهامداران را در گزارش « مشکلات عرضه اولیه » می‌توانید بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با سلام دوستان هر کارگزاری برای مشتریان خاص خودش سهم بیشتری در نظر میگیره که این سهامداران بعد از مدتی قسمتی از سهامشون رو عرضه میکنن که از طرفی باعت بیشتر شدن عرضه و تقاضا میشه و قیمت هم بهتر رشد میکنه که بعدا باقیماده سهامشون رو به قیمتی بهتر عرضه میکنن درعرضه شگویا هم این طوری شد که صدای عده ای در اومد

  • ناشناس

    سلام دوستان صبا رو با چه قیمتی باید بخرم؟

  • ناشناس

    سلام مگه ارزش اولیه خودش خرید نمیشه

  • فردین

    خیلی ساده هستیم خیلییییی،سهمی که ارزش عرضش نهایت 300تومنه رو 1200میدن اونوقت طوری برمیداریم انگار گنج پیدا کردیم کل این عرضه میشد چهارصد هزار تومان الان یک و نیم دارن پول میگیرن منکه به شخصه خودم نخریدم و اطرافمم نذاشتم بخرن

  • ناشناس

    آگاه افتضاح
    نتونستم ثبت کنم آخرش

  • ناشناس

    ساام دوستان
    کارگزاری مفید به هر میزان که موجودی داشته باشی وبدون ثبت سفارش عرضه اولی میخره؟ یا باید خودت سفارش بزنی یا حداکثر موجودی برای اون عرضه اولیه رو داشته باشی؟

  • مصطفیr

    با سلام
    انتقاد به عملکرد کارگزاری فارابی.
    سه شنبه 19 فروردین توی فارابیکسو ثبت سفارش خرید عرضه اولیه نماد «صبا» انجام دادم که چهارشنبه 20 فروردین به صورت اتوماتیک خرید انجام بده، یک میلیون و نیم هم تأمین موجودی کردم، چهارشنبه 20 فروردین هم تلفنی بعد از کلی انتظار پشت خط که بیست نفر تو صف انتظار بودند با اپراتور صحبت کردم. با چند مرتبه تأکید سؤال کردم که آیا من خیالم از بابت انجام خرید راحت باشه؟ اپراتور کد ملی گرفت ثبت سفارشم رو چک کرد، گفت خیالتون راحت حتما خرید انجام میشه، ولی تا پنجشنبه 21 فروردین حدود صدبار چک کردم، هنوز نه پولی کم شده، نه خریدی انجام شده، نه تو لیست پرتفوی من اومده!!!
    داستان این کارگزاری فارابی چیه؟
    چرا دقیقا زمان عرضه اولیه که می رسه این کارگزاری سهامداران رو دچار مشکل می کنه؟
    چرا کارگزاری فارابی پاسخگو نیست؟
    اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و بازرسان این کارگزاری بنای اصلاح و شفاف سازی ندارند؟
    چرا اینقدر ضعف عملکرد وجود داره؟
    چرا سازمان بورس نظارت مؤثر نداره؟
    سازمان حمایت از مصرف کننده کجاست که حق مردم رو به صورت قانونی مطالبه کنه؟
    آیا سهامداران باید تاوان انواع ضعف و ناکارآمدی کارگزاری فارابی رو بدهند؟
    خسارتهای وارده به سهامداران رو چه کسی جبران خواهد کرد؟
    و ده ها چرای دیگر…؟؟؟
    مسئولین ذیربط لطفا خواهش میکنیم محبت بفرمائید بزرگواری کنید تکلیف کارگزاری فارابی رو مشخص کنید، سهامدارانی که کارگزاریشون فارابی است از ضعف سیستم، پاسخگو نبودن و شفاف نبودن عملکرد این کارگزاری بسیار ناراضی هستند…
    لطفا کاری بکنید.
    به سهامداران احترام بگذارید و حقشون را بدهید. سهامداران مطالبه غیرقانونی ندارند و چیزی فراتر از حقشون نمیخوان. لطفا رسیدگی کنید.
    سهامداران منتظر پاسخگویی مسئولین محترم و شفاف سازی هستند…

  • ناشناس

    میشه بگین ارز اولیه از چه ساعتی از روز میشه

    • moji

      عرضه اولیه چن روز قبل تو پنل سایت درج میشه . روز چهارشنبه خرید هستش

  • منصور

    سلام
    دوستان سوالی داشتم
    من سهام عدالت دارم، آیا من کد بورسی دارم؟؟
    یا باید تهیه کنم
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • ناشناس

    من تازه وارد بورس شدم و کارگذاری مفید رو انتخاب کردم ولی همش برام میزنه کاربر مهمان. کسی میتونه منو راهنمایی کنه چیکار کنم؟

    • moji

      سلام برو کارگزاری اونجا احراز هویت کن .