کد مطلب: ۳۸۰۹۵۰

جنجال مالیاتی یک شرکت بورسی

جنجال مالیاتی یک شرکت بورسی

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، شرکت کويرتاير در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی شفاف‌سازی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، شرکت کويرتاير در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی شفاف‌سازی کرد.

به گفته «پکوپر» رای دیوان عدالت اداری درباره مشمول بودن شرکت کویرتایر از مفاد قانونی ذکر شده در زیر صادر شده بود که اداره امور مالیاتی نسبت به رای صادر شده اعتراض کرد و اين اعتراض در دادگاه تجديد نظر ديوان عدالت اداری در حال بررسی است.

شرح اطلاعیه در زیر قرار دارد.

«به استناد ماده دو مکرر سه دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر معافيت مالياتی به استحضار می‌رساند احتراما با توجه به اخبار منتشره در خصوص معافيت مالياتی و همچنين تصويب نامه شماره 24023 مورخ 31 اردیبهشت ماه سال 98 (کپی پيوست) به استحضار سهامداران محترم می‌رساند در آذر ماه سال گذشته رای ديوان عدالت اداری مبني بر شمول بودن شرکت کويرتاير از مفاد ماده قانون مذبور صادر شده بود که اداره امور مالياتی نسبت به رای ديوان عدالت اداری اعتراض کرده و اين اعتراض در دادگاه تجديد نظر ديوان عدالت اداری در حال بررسی است.

شرکت کويرتاير با در نظر گرفتن مفاد تصويب‌نامه مذکور و تاريخ پايان معافيت مالياتی شرکت کويرتاير که تا تاريخ 18 مهر ماه سال 98 بوده در حال پيگيری است.

در صورت دريافت اطلاعات با اهميت، نتايج بلافاصله به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسيد.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.