کد مطلب: ۴۵۰۱۰۵

جهش ۱۱۵۰ تومانی نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

جهش ۱۱۵۰ تومانی نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در هفته چهارم ماه اردیبهشت، روندی صعودی داشت و قیمت دلار و یورو در این هفته نسبت به هفته گذشته یک‌هزار و ۱۵۰ تومان افزایش یافتند و بهای دلار به ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در چهارمین هفته ماه اردیبهشت، هزار و ۱۵۰ تومان افزایش یافت و با رقم ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی ۱۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان و بهای یورو به رقم ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی ابتدای روز ۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان رسید، اما در ادامه فعالیت بازارها قیمت ارز با افزایش ۳۵۰ تومانی روبرو شد و قیمت دلار پس از عبور از مرز روانی ۱۶ هزار تومانی به ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو به ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، قیمت ارز در صرافی ملی ۱۰۰ تومان افزایش یافت که در میانه فعالیت بازارها این روند صعودی ادامه پیدا کرد و قیمت دلار به ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو به ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۶ هزار و ۵۰۰ و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز با افزایش ۲۵۰ تومانی مواجه شد که در ساعات پایانی فعالیت بازارها بار دیگر ۱۰۰ تومان افزایش یافت و بر این اساس قیمت دلار به ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت یورو به ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

روز پنجشنبه بهای ارز تغییر نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان ثابت ماند.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلار کمتر از 18000 تومن تواین وضعیت به نفع هیچکس نیست.

    • ناشناس

      بله برای امثال شما که دلار احتکار کردین باید هم به نفع نباشه لطفا از طرف خودت حرف بزن نه مردمی که با هر افزایش روزانه دلار سفره افطارشان کوچیکتر میشه کجا هستن مسئولین که جلوی این بی نظمی رو بگیرن