کد مطلب: ۴۴۸۵۵۰

ارز در این هفته ۱۰۰ تومان گران شد / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

ارز در این هفته ۱۰۰ تومان گران شد / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در هفته سوم ماه اردیبهشت، نوسانات محدودی داشت و قیمت دلار و یورو در این هفته نسبت به هفته گذشته تنها ۱۰۰ تومان افزایش یافتند که بهای دلار به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در سومین هفته ماه اردیبهشت، ۱۰۰ تومان افزایش یافت و با رقم ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و بهای یورو در رقم ۱۷ هزار تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه باتوجه به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار تومان ماندگار شدند.

سومین روز هفته و با وجود آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ یورو در صرافی ملی ۱۰۰ تومان افزایش یافت و به ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان رسید اما قیمت دلار بدون تغییر در رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نرخ ارز تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه قیمت دلار ۱۰۰ تومان افزایش یافت و به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید اما قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز پنجشنبه بهای ارز تغییر نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.