کد مطلب: ۳۶۷۰۰۹

کشتی آرای عنوان کرد:

حباب قیمت سکه به ۴۸۰ هزار تومان رسید

حباب قیمت سکه به ۴۸۰ هزار تومان رسید

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیو ز، محمد کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره وضع بازار طلا و سکه گفت: قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته کاهش ۱۵۰ هزار تومانی را در بازار تجربه کرده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ادامه داد: درحال حاضر، روند بازار و همچنین داد و ستد به کُندی صورت می‌گیرد که علت این امر را می‌توان به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان نسبت داد.

کشتی آرای یادآوری کرد: باتوجه به اینکه به پایان هفته نزدیک می‌شویم انتظار کاهشی قیمت طلا و سکه دور از انتظار نیست، اما باتوجه به اینکه طی چند روز اخیر نوسان در این بازار دیده شده نمی‌توان بطور قطعی روند آن را در بازار پیش بینی کرد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه حباب سکه امروز به ۴۸۰ هزار تومان رسیده است، تصریح کرد: حباب سکه روز گذشته به ۵۲۵ هزار تومان رسیده بود.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت سکه امروز در بازار روند کاهشی داشته است، گفت: علت این امر را می‌توان کاهش اونس جهانی طلا و قیمت ارز در بازار دانست.

امروز در بازار آزاد تهران قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۳۰ هزار تومان فروخته شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۸۴ و ۹۱ سنت دلار معامله شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.