خبر مهم:

کد مطلب: ۳۹۶۹۱۰

خریداری ۶۳۰ واگن برای متروی تهران

خریداری ۶۳۰ واگن برای متروی تهران

بر پایه‌ تصویب‌نامه شورای اقتصاد، مقرر شد با تضمین سازمان برنامه و بودجه تعداد ۶۳۰ دستگاه واگن برای تامین واگن‌های مورد نیاز شرکت متروی تهران و حومه خریداری شود.

در جلسه مشترک رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونان و مدیران سازمان با رییس شورای شهر تهران و شهردار و معاونان شهرداری تهران یک روز پس از بازدید دکتر نوبخت از خط متروی محمدیه برگزار شد، مقرر شد تعداد ۶۳۰ دستگاه واگن برای تامین واگن‌های مورد نیاز متروی تهران و حومه خریداری شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور؛ به موجب تصمیم‌های این جلسه و بر پایه‌ تصویب‌نامه شورای اقتصاد، مقرر شد با تضمین این سازمان تعداد ۶۳۰ دستگاه واگن برای تامین واگن‌های مورد نیاز شرکت متروی تهران و حومه خریداری شود.

گزارش مذکور حاکی است که در این جلسه همچنین مقرر شد شهرداری تهران نسبت به انتشار اوراق مالی و تامین منابع مالی برای تجهیزات مترو اقدام کند و سازمان برنامه و بودجه کشور بازداخت اصل و سود این اوراق را بر عهده بگیرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد در مورد جایگزینی موتورسیکلت‌ها و خودروهای عمومی فرسوده نیز کارگروهی مشترک تشکیل شود.

در جلسه مذکور همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی خود را برای حمایت از احیای مسکن در بافت‌های فرسوده اعلام کرد و مقرر شد از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، حمایت‌های لازم از این اقدام‌ها را انجام دهد.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.