کد مطلب: ۵۰۴۲۳۹

خرید اتریوم ارزان از تتر ایران

خرید اتریوم ارزان از تتر ایران

اتریوم یک بستر غیرمتمرکز برای اجرای قراردادهای هوشمند است که هیچ‌‌گونه احتمال از کارافتادگی، سانسور، تقلب یا دخالت افراد شخص ثالث برای برنامه‌‌هایی که روی این شبکه به اجرا درآورده می‌شوند، وجود ندارد.

اتریوم یک ارز دیجیتال با زیرساختی آزاد متکی و بر فناوری بلاک‌چین است که می‌‌توان روی آن برنامه‌‌های غیر متمرکز را به اجرا درآورد. غیرمتمرکز بودن اتریوم به این معنی که این سیستم به‌ تنهایی از آن هیچ‌‌کس نیست و آن را یک یا چند شخص خاص کنترل نمی‌‌کنند، به صورتی که همه می‌‌توانند مالک این شبکه باشند و کنترل آن را به دست بگیرند.

محبوبیت اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم که از نظر محبوبیت در بازار بعد از بیت‌کوین و لایت‌کوین قرار دارد، در یک هفته اخیر قیمت آن به حدود ۶۹۶ دلار رسیده بود، اما اکنون با افزایش قیمت عجیبی مواجه شده، قیمت خرید اتریوم در حال حاضر به ۷۸۶ دلار رسیده است. شما می‌توانید در سایت صرافی‌های مورد اعتماد با خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

IMG 20210104 091426

بهترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال

هم اکنون خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مجازی تنها در چند دقیقه انجام می‌شود‌. در اینجا باید توجه داشته باشید که هر کدام از صرافی‌هایی که ارزهای دیجیتال خود را از آن تهیه می‌کنید، ابتدا بررسی‌های لازم را انجام دهید تا ویژگی‌‎های اولیه از جمله معتبر بودن، قیمت مناسب و پشتیبانی از اکثر ارزهای دیجیتال را داشته باشند. خوشبختانه وب‌سایت تتر ایران این ویژگی‌ها را دارد و برای شما محیطی کاملا مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال ایجاد می‌کند.

نگهداری اتریوم

برای نگهداری هر نوع ارز دیجیتالی باید پس از تهیه رمز ارز مورد نظر آن را در کیف پول شخصی خود ذخیره کنید، در اینجا می‌توان کیف پول اتمیک که مناسب نگه داری انواع رمز, ارزها می‌باشد معرفی کرد. کیف پول اتمیک دارای صرافی داخلی می‌باشد و از مبادله اتمی جهت مبادلات خود کمک می‌گیرد. این ولت دارای یکی از قوی‌ترین صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال است. همچنین استفاده و راه‌اندازی حساب کاربری در کیف پول اتمیک با سهولت انجام می‌شود، که آموزش مرحله به مرحله آن در وب‌سایت تتر ایران توضیح داده شده. طی آموزش گام به گام کیف پول اتمیک می‌توانید با امکانات آن و مدیریت راحت این کیف پول که از تازه‌ترین ابداعات تکنولوژی بلاک‌‌چین بهره گرفته است آشنا شوید.

IMG 20210104 091439

امکانات و ویژگی‌های اتریوم

به‌ لطف ساختار توزیع‌ شده و غیرمتمرکز اتریوم پس از پیاده‌‌سازی یک برنامه روی شبکه این برنامه دیگر قابل‌ توقف و دستکاری نیست، حتی اگر کسی که آن را به وجود آورده، بخواهد تغییر دهد این امکان برای شخص وجود ندارد.

اتریوم یک بستر غیرمتمرکز برای اجرای قراردادهای هوشمند است که هیچ‌‌گونه احتمال از کارافتادگی، سانسور، تقلب یا دخالت افراد شخص ثالث برای برنامه‌‌هایی که روی این شبکه به اجرا درآورده می‌شوند، وجود ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.