کد مطلب: ۷۲۶۹۶۴

خرید بلیط هواپیما با قیمت باورنکردنی از سفرمارکت

خرید بلیط هواپیما با قیمت باورنکردنی از سفرمارکت

طبیعی است که اگر به فکر سفر هستید، به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما باشید. خبر خوش آن که خرید بلیط هواپیما با قیمت باورنکردنی از سفرمارکت میسر است.

طبیعی است که اگر به فکر سفر هستید، به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما باشید. خبر خوش آن که خرید بلیط هواپیما با قیمت باورنکردنی از سفرمارکت میسر است. سفرمارکت به عنوان یک موتور جستجو قصد دارد شما را در یافتن بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌های سفر یاری دهد. در این مطلب قصد داریم با هم بررسی کنیم که چگونه می‌توانید بهترین قیمت بلیط هواپیما را در سفرمارکت پیدا کنید.

چرا عده زیادی هواپیما را به عنوان اولین گزینه برای سفر انتخاب می‌کنند؟

سفر هوایی با اختلاف، سریع‌ترین حالت سفر است که در مسافت‌های طولانی، اتومبیل‌ها، اتوبوس‌ها و حتی قطارهای پرسرعت نمی‌توانند با آن رقابت کنند.
تا اواخر قرن بیستم، پرواز به عنوان یک سفر لوکس گران قیمت در نظر گرفته می‌شد. امروزه، تهیه بلیط هواپیما یک روش سفر نسبتا مقرون به صرفه است. چرا که قیمت‌ها تا حدی به لطف هواپیماهای مسافربری بزرگ‌تر و پیشرفت‌های تکنولوژیکی در برخی نقاط کاهش پیدا کرده است.

در بسیاری از نقاط جهان، پرواز بین شهرها اغلب می‌تواند ارزان‌تر از سفر با راه آهن باشد. در مورد راحتی هواپیما نیز باید گفت بله، من می‌دانم که فضا اغلب ممکن است تنگ باشد، اما سفر هوایی در مقایسه با گزینه‌های جایگزین هنوز نسبتا راحت است.

اگر هواپیما را با قطار یا سایر وسایل نقلیه مقایسه می‌کنید باید بگوییم که قطعا موارد ناخوشایند زیادی نیز وجود داشته است که مجبور شده‌ایم در قطارها یا متروهای شلوغ بایستیم و نتوانیم جایی برای چمدانمان پیدا کنیم. همچنین رانندگی در سفرهای طولانی می‌تواند از نظر فیزیکی دشوار باشد و استرس روحی اضافی برای راننده وجود دارد که هرگز نمی‌تواند کاملاً آرام شود. بنابراین امروزه هواپیما به انتخاب رایجی تبدیل شده است.

444

برای خرید بلیط هواپیما آنلاین به چه سامانه‌ای مراجعه کنیم؟

سفرمارکت! سفرمارکت که این روزها به یکی از اعضای معروف در خانواده گردشگری تبدیل شده است، یک موتور جستجو با قابلیت‌های بالاست. در این موتور جستجو فقط کافیست مبدا، مقصد و بازه سفر خود را وارد کنید. لیستی از تمام بلیط‌های هواپیمای موجود به شما نمایش داده می‌شود. این لیست را می‌توانید بر اساس شرکت هواپیمایی، تعداد توقف در مسیر و قیمت فیلتر کنید.

اینگونه سفرمارکت شما را از جستجو در تک به تک سایت‌ها به صورت جداگانه بی‌نیاز کرده است و تمام گزینه‌های موجود را تنها در چند ثانیه در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید این گزینه‌ها را مقایسه کرده و بلیطی را که برای شما مناسب‌تر است انتخاب کنید. پس از انتخاب، بدون هیچ واسطه‌ای به سایت فروشنده هدایت می‌شوید. پس فراموش نکنید که برای خرید بلیط هواپیما، می‌توانید به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید و موفق‌ترین خرید را داشته باشید.

چه نوع بلیط‌هایی در سفرمارکت پیدا می‌شود؟

بلیت هواپیما به طور کلی در دو دسته چارتر و سیستمی ارائه می‌شود. بلیط هواپیما چارتر و سیستمی هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. انتخاب میان این بلیط‌‌ها به شخص شما بستگی دارد که از نظر بودجه چه نوع سفری را انتخاب می‌کنید. در توضیح بلیط چارتر ( https://safarmarket.com/flights/charter ) می‌توان گفت آژانس‌های هواپیمایی، بلیط هواپیما را در مسیرهای پر رفت و آمد به صورت عمده خریداری می‌کنند.

اینگونه در فروش بلیط‌ها به صورت تک، هزینه کم‌تری از مسافران دریافت می‌کنند. برای درخواست بلیط چارتر نمی‌توانید به ایرلاین مراجعه کنید چرا که باید این بلیط‌ها را از طریق آژانس‌ها و شرکت‌های چارتر تهیه کنید. در این شرایط آژانس چارترکننده نرخ بلیط را تعیین می‌کند و شرکت هواپیمایی دیگر تعیین کننده نرخ بلیط چارتر نیست. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های بلیط چارتر هم همین قیمت آن است که شما غالبا با مقداری بسیار کم‌تر از قیمت واقعی می‌توانید بلیط سفر خود را تهیه کنید. سایت‌های آنلاین زیادی هستند که شما می‌توانید به راحتی بلیط چارتر خود را از آن با خیال راحت خریداری کنید. اما حضور موتور جستجوی سفرمارکت باعث می‌شود نیازی نباشد به تمام این سایت‌ها سر بزنید.

45

آژانس‌های هواپیمایی در سایت‌های مختلف، فروش بلیط‌ چارتر را اطلاع رسانی می‌کنند که بتوانند تا روز سفر این بلیط‌ها را به فروش برسانند. تنها ایراد بلیط‌‌های چارتر این است که اگر شما بلیط را خریداری کنید و مشکلی پیش بیاید که نتوانید به سفر بروید بلیط شما سوخت می‌شود. همچنین در این نوع بلیط تخفیفی برای اطفال وجود ندارد و هزینه بلیط کودکان هم مشابه بزرگسالان است.

از طرفی بلیط هواپیما سیستمی، بلیط‌‌هایی هستند که مستقیما از ایرلاین‌ها یا شرکت‌های هواپیمایی خریداری می‌شوند. در بلیط‌‌های سیستمی تمام مسائل مربوط به پرواز از جمله نرخ و ظرفیت پرواز به دست خود ایرلاین است. در این نوع بلیط‌‌ها اگر شما به هر دلیلی سفرتان را کنسل کنید، درصدی از مبلغ بلیط کسر شده و مابقی هزینه بلیط به حساب شما استرداد می‌شود. بلیط هواپیما مسافران بر اساس قوانین و جدول جریمه که توسط هواپیمایی کشوری تنظیم شده است کنسل می‌شود.

همچنین این نوع بلیط‌ها نرخ مشخص و از پیش تعیین‌شده و یک برنامه زمانی ثابت دارند. در بلیط‌‌های سیستمی این امکان وجود دارد که تاریخ پرواز و یا ساعت پرواز را تغییر بدهید و با پرداخت مبلغی به عنوان جریمه، بلیط خود را استرداد کنید. یعنی شما می‌توانید بلیط را به آژانس برگردانید و هزینه بلیط را تحویل بگیرید. در صورتی که پرواز از طرف ایرلاین لغو شود و شما هزینه بلیط را پرداخت کرده باشید، مبلغ کامل به شما برگردانده می‌شود. در سفرمارکت می‌توانید هر کدام از انواع بلیط را که می‌خواهید تهیه کنید. نوع بلیط در کنار گزینه‌های نمایش‌داده‌شده مشخص است.

چه زمانی می‌توانیم بلیط هواپیما ارزان پیدا کنیم؟

همانطور که می‌دانید عوامل زیادی در قیمت بلیط هواپیما موثر هستند. نوع بلیط هواپیما (سیستمی و چارتر)، نوع کلاس پروازی، زمان سفر، امکانات ایرلاین، مسافت و غیره از مهم‌ترین عواملی هستند که نرخ بلیط هواپیما را تعیین می‌کنند. با دانستن نحوه تاثیر این موارد می‌توانید بلیط ارزان‌تری تهیه کنید.

به طور مثال اگر در زمانی بلیط هواپیما بخرید که متقاضیان کم‌تری به دنبال سفر هستند، احتمال پیدا کردن بلیط با قیمت کمتر، بسیار بالا است! انتخاب ایرلاین‌های کوچک، کلاس پروازی اکونومی، سفر با پرواز چارتر و بلیط لحظه آخری و حتی سفر به مقاصد نزدیک‌تر ترفندهایی هستند که هزینه سفر شما را کاهش می‌دهند. البته در نظر داشته باشید که بهترین بلیط لزوما ارزان‌ترین بلیط نیست. بنابراین با توجه به امکانات هر ایرلاین بلیط خود را انتخاب کنید.

به عنوان مثال خرید بلیط هواپیما خارجی دغدغه گروهی است که علاقه زیادی به سفرهای خارجی دارند. مهم‌ترین چالش این گروه مسافران افزایش دائمی قیمت بلیط خارجی است. مسافت بیشتر و تنوع شرکت‌های هواپیمایی، همچنین خدمات و امکانات ایرلاین از عواملی هستند که قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای خارجی را تعیین می‌کنند. اگر در پی بلیط ارزان هستید، سفرمارکت امکان مقایسه و خرید پرواز خارجی را با بهترین قیمت برای شما فراهم کرده است.

سخن آخر

دیدیم که برنامه‌ریزی درست و داشتن اطلاعات دقیق، فاکتورهای مهمی برای خرید بلیط هواپیما ارزان هستند. اگر به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید، سفرمارکت بهترین انتخاب است. پس برای مسافرتی سریع، راحت و مقرون به صرفه، به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید و تنها در چند ثانیه، بلیط مد نظر خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که سفرمارکت را در صفحات مجازی نیز دنبال کنید تا از پیشنهادات هیجان‌انگیز مطلع شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.