خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۶۱۰۵

خرید بیت‌کوین از نگاه تحلیلگران هورالیا

خرید بیت‌کوین از نگاه تحلیلگران هورالیا

اگرچه خرید بیت‌کوین برای بلند مدت همیشه سودآور خواهد بود اما بهتر است پیش از سرمایه‌گذاری اطلاعات بیشتری کسب کنید و از فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار آگاه باشید.

اگرچه خرید بیت‌کوین برای بلند مدت همیشه سودآور خواهد بود اما بهتر است پیش از سرمایه‌گذاری اطلاعات بیشتری کسب کنید و از فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار آگاه باشید.

محمدحسین مشمول، کارشناس سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌گوید:

بیت‌کوین اولین ارز تماماً دیجیتالی بود که پس از بحران مالی سال 2008 ایجاد شد و در یک شبکه غیرمتمرکز و مردم نهاد بر پایه الگوریتم‌های رمزنگاری شده فعالیت می‌کند.

از لحاظ ارزشمندی، بر خلاف سایر پول‌ها خاصیت ضد تورمی داشته و به علت تعداد محدود و کم بودن عرضه نسبت به تقاضا به‌طور مداوم درحال افزایش قیمت است. چنانچه در طی همین 10 سال، با رشد 200 هزار برابری، عنوان پربازده‌ترین نوع سرمایه‌گذاری در طول تاریخ را دارا است.

خطرات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

بازار رمزارزها به علت ماهیت دیجیتالی و غیرمتمرکز بودن بیش از هر بازار دیگری مستعد کلاهبرداری است و همچنین به علت کوچک بودن بازار نسبت به سایر مارکت‌های جهانی مانند طلا و سهام، نوسانات بیشتری داشته و احساسات سرمایه‌گذار را درگیر می‌کند.

از جمله خطراتی که یک سرمایه‌گذار می‌تواند با آن مواجه شود موارد زیر است:

  1. کلاهبرداری در خرید و فروش اولیه هنگام مبادله با ریال.
  2. حملات فیشینگ و قربانی شدن در پولشویی‌ها
  3. پروژه‌های پانزی و هرمی
  4. بدافزارها و باج‌افزارها
  5. بلاک شدن سرمایه توسط اکسچنج‌های بین المللی
  6. خرید ارزهای دیجیتال بی‌ارزش و رشد و نزول‌های فیک
  7. ورود یا خروج‌های بد موقع به بازار و متضرر شدن سرمایه‌گذار

و موارد دیگری که یک سرمایه‌گذار بی‌تجربه حتما گرفتار یکی از این موارد خواهد شد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری

در کنار تهدیدهایی که ذکر کردیم، فرصت‌هایی در این بازار وجود دارد که در هیچ کجا یافت نخواهد شد، به‌طوری‌که در زمانی کمتر از یک‌سال می‌توانید سرمایه خود را چند برابر کنید.

از جمله افزایش قیمت بیت‌کوین است که بخاطر ماهیت ضد تورمی در بلندمدت به‌طور مداوم افزایش قیمت دارد.

فرصت دیگر، سرمایه‌گذاری‌های میان‌مدت و حساب شده بر روی سایر ارزهای دیجیتال (آلت‌کوین) است که در بازه‌های زمانی مشخص بیشتر از بیت‌کوین رشد قیمت دارند و با جابجایی به موقع سرمایه بین دلار- بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها می‌توانید به سودهای فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنید.

منتها این امر تنها با کسب علم و تجربه لازم به دست می‌آید چرا که بسیاری از ارزهای دیجیتال ارزش سرمایه‌گذاری ندارند و یا در موقعیت مناسب خرید نیستند.

IMG 20201202 085053

هورالیا چه نقشی ایفا می‌کند؟

شرکت هورالیا شرایطی فراهم کرده تا سرمایه‌گذاران ایرانی بتوانند در کنار متخصصین که سال‌ها تجربه در این بازار دارند از این تکنولوژی و فرصت سرمایه‌گذاری بهره ببرند و به جای ضرر و زیان، برای خود و کشور ارز آوری و درآمد دلاری داشته باشند.

در کنار ما قرار خواهید گرفت تا یک سرمایه‌گذاری آگاهانه و ایمن داشته باشید. گرفتار کلاهبرداری‌ها نشوید، در مناسب‌ترین زمان خرید کنید، آموزش ببینید و معامله‌گری کنید و در نهایت به موقع از بازار خارج شوید…

برخی از خدمات هورالیا از قرار زیر است:

  1. مشاوره سرمایه‌گذاری
  2. تسهیل خرید و فروش ارزهای دیجیتال
  3. فروش کیف پول‌های سخت‌افزاری
  4. تعامل ایمن در اکسچنج‌های بین‌المللی
  5. آموزش معامله‌گری و شناخت بازار
  6. تنظیم سبد سرمایه‌گذاری
  7. پشتیبانی مداوم
  8. و…

اگر ساکن شهر اصفهان هستید، می‌توانید با جستجوی هورالیا در گوگل مپ، مراجعه حضوری داشته باشید و در غیر این صورت از طریق وب‌سایت، از خدمات و مشاوره آنلاین استفاده کنید.

درنهایت توصیه می‌کنیم که حتی اگر سرمایه قابل توجهی هم ندارید به‌طور مداوم بخشی از درآمد ماهانه خود را به‌جای حق بیمه به بیت‌کوین تبدیل کنید، مطمئن باشید بهترین تصمیم برای آینده خود و فرزندان شما خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.