کد مطلب: ۷۴۸۰۱۶

خط و نشان بورس برای ایران خودرو

خط و نشان بورس برای ایران خودرو

با توجه به عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا، سرپرست مدیریت نظارت بر سازمان بورس و اوراق بهادار از مدیر عامل این خودروسازی خواست تا گزارشی جامع درباره برنامه عرضه خودرو را ارائه دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرپرست مدیریت نظارت بر سازمان بورس و اوراق بهادار از مدیر عامل ایران خودرو گزارشی خواهان گزارشی کامل درخصوص عرضه منظم خودرو تا پایان سال جاری شد.

درحالی که مدیرعامل ایران‌خودرو در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بورس کالای ایران، خواستار لغو عرضه آتی این شرکت برای ۵۰۰۰ دستگاه خودرو دناپلاس شده است، سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس خواهان عرضه منظم خودروها تا پایان سال شد.

مهدی خطیبی روز گذشته در نامه‌ای خطاب به حامد سلطانی‌نژاد (مدیر بورس کالای ایران) خواستار لغو عرضه آتی دناپلاس‌ شده و تاکید کرده است که با عنایت به نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهشمند است مقرر فرمایید اطلاعیه عرضه ۵۰۰۰ دستگاه خودروی دناپلاس دستی که قبلا برای عرضه در روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ در سامانه آن شرکت منتشر شده است، لغو و اطلاع‌رسانی مناسب صورت پذیرد.

اما امروز ولی‌الله جعفری، سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس در نامه‌ای خطاب به مهدی خطبیبی تاکید کرده است که این شرکت باید برنامه منظم هفتگی خود تا پایان سال جاری عرضه محصولات پذیرش شده در بورس کالای ایران را منتشر کند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام یعنی با این شرایط دنا عرضه میشه یا نه؟

  • هادی

    اینم یه جوری بازارگرمیه

  • ناشناس

    سلام درود بر آقای خطیبی این کار شما قطعا به نفع مردم است عرضه خودرو در بورس با 3یا4برابر قیمت ظلمی بزرگ به مردم بود شما بدانید ما قدردان شما هستیم .