کد مطلب: ۴۰۹۲۵۷

واکنش خودروسازان به تحویل خودروهای بدون آپشن

واکنش خودروسازان به تحویل خودروهای بدون آپشن

خودروسازان در حالی کسری قطعه خودروها را نفی می‌کنند که رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو اصفهان گفته است متاسفانه امروز هر خودرویی وارد بازار می‌شود با کسری قطعه مواجه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چندی پیش بود که برخی فعالان توییتری در اعتراضی به اقدام اخیر خودروسازان درباره «حذف قطعات خودرو و آپشن‌ها» مسائلی را توییت‌ کردند. امروز هم ایسنا به نقل از رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو اصفهان نوشته است: «متاسفانه امروز هر خودرویی وارد بازار می‌شود با کسری قطعه مواجه است، مثلاً سنسور ۲۰۶ و رینگ‌اسپرت تمام خودروهای ایران‌خودرو حذف شده است یا پراید بدون کاتالیزور تحویل نمایندگی‌ها می‌شود و نمایندگی ناچار است با تاخیر و پس از خرید قطعه خودرو را تحویل مشتری دهد. همچنین شرکت‌های خودروساز عامل افزایش قیمت در بازار هستند.»

اما خودروسازان زیر بار کم فروشی نمی‌روند و اخیرا هم ایران خودرو در واکنشی نسبت به عرضه خودروهای بدون آپشن نوشته است: « قطعات ایمنی محصولات ایران خودرو هرگز از تولیدات خودروهای تحویل فوری حذف نشده است و این خودروها همچنان با دریافت استانداردهای موجود و مانند گذشته واگذار می‌شود.

حذف آپشن قطعات ایمنی از خودرو های تحویل فوری از اساس خلاف واقع است و بیان این گونه اظهارات موجب ایجاد بی‌اعتمادی به صنعت داخلی می‌شود.»

همچنین خودروسازان در گزارش‌هایشان مدعی شده‌اند که «از آنجایی که شماره‌گذاری خودروها منوط به دریافت استانداردهاست، از اساس امکان حذف قطعاتی که با ایمنی خودروها در ارتباط است وجود ندارد. اصولا امکان ندارد خودرو سازان قطعات ایمنی خودرو را کم کنند و دراین صورت پلیس راهور از شماره گذاری خودرو ها جلو گیری می‌کند.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.