کد مطلب: ۶۰۰۷۳۲

معرفی خودرو ارزان چینی

معرفی خودرو ارزان چینی

کمپانی چری که سابقه تولید خودروهای جمع و جور را در کارنامه خود دارد، هم اکنون محصولی با نام کیو کیو آیس کریم(QQ Ice Cream) مدل ۲۰۲۲ را در بازار چین با قیمت ۴۶۹۰ تا ۶۸۹۰ دلار عرضه می کند که با توجه به رده قیمتی و امکانات، گزینه جالبی به نظر می رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این محصول از زبان طراحی جعبه ای استفاده می کند که حاصل کار نیز جذاب و چشمگیر شده است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۲۹۸۰ میلیمتر در طول، ۱۴۹۶ میلیمتر در عرض و ۱۶۳۷ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۱۹۶۰ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین ۱۲۰ میلیمتر و وزن خالص خودرو با توجه به تریم برابر با ۶۹۹، ۷۱۵ و ۷۴۳ کیلوگرم است.

در بخش پیشرانه این بستنی چینی از تک موتور الکتریکی ۲۰ کیلوواتی(۲۷ اسب بخار) با گشتاور ۸۵ نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز این مجموعه از باتری ۹٫۶ و ۱۳٫۹ کیلووات ساعت(با توجه به تریم) تامین می شود. زمان لازم برای شارژ باتری ها به ترتیب شش و هشت ساعت محاسبه شده است.

برد حرکتی خودرو با باتری ضعیف تر ۱۲۰ کیلومتر و با نمونه ظرفیت بالاتر برابر با ۱۷۰ کیلومتر است.

بیشینه سرعت خودرو نیز برابر با ۱۰۰ کیلومتر برساعت گزارش شده است.

در بخش جعبه دنده همانند سایر محصولات روز بازار از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز در محور جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است. رینگ های استاندارد آلومینیومی(آپشن) در اندازه ۱۲ اینچی ارائه می شوند.

فضای داخل کابین کوچک و ساده است. دو نمایشگر دیجیتال در نظر گرفته شده که یکی ویژه اطلاعات کیلومتر و دیگری مخصوص تنظیمات سیستم سرگرمی است. موادی که برای توسعه جزئیات کابین استفاده شده چندان باکیفیت به نظر نمی رسند که البته با توجه به برچسب قیمت جایی برای انتقاد باقی نمی گذارد.

تریم پایه بستنی چری فاقد سیستم تهویه است اما در تریم های بالاتر این آپشن حضور دارد. از دیگر امکانات کابین می توان به بلوتوث، پورت یو اس بی، دسترسی تنظیمات روی فرمان، پاور ویندوز فقط برای ردیف جلو و… اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: قفل مرکزی، رادار پارک عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار حرکت در سربالایی، ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ فقط برای راننده و… قابل اشاره هستند.

resized 1300701 217 resized 1300702 523 resized 1300703 697 resized 1300704 809 resized 1300705 717 resized 1300706 764 resized 1300711 638

resized 1300740 584

منبع: عصر ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Alan walker

    سلام به همه خوبید
    از ماشین برقی که چند وقت پیش ایرانی ها درست کرده بود خیلی بهتره
    می‌دونم پولش برای ما خیلی زیاد ولی برای اونا خیلی کمه

  • ناشناس

    با توجه به اینکه گفته بین ۴ هزار دلار تا ۶ هزار دلار قیمت داخل چین هستش یعنی میانگین ۱۵ میلیون پولش میشه ، فقط موتور ۲۰ کیلوواتی بالا ۲۵ میلیون هزینه ش میفته و باتری باقی چیزا جدا ، این بخاطر اینع ک ما خیلی ضعیف هستیم در زمینه صنعت

  • رضا

    واقعا دمتون گرم همین اسباب بازی وکم داشتیم همچیز مون‌جور همین وکم داشتیم فردا یه پیرزن با رنگ نارنجی این خودرو توخیابان عالیه وای خدای من چقدر خوشبختم

  • ناشناس

    خیلی ارزان است من نمی خواهم با پول ما میشه ۲۰۰۰۰۰۰۰۰دویست میلیون تومن که با حقوق من ماهی دومیلیون دویست هزار تومن حقوق جانبازی معسر می گیرم باید هفت سال و نیم دست به حقوقم نزنم بعد اگر دلار همین قیمت ماند به امید خدا با جمع کردن حقوقم اونهم اگر دولت تو این هفت سال و نیم از پرداخت حقوق به جانبازان معسر پشیمان نشد یکی از این ماشین ها خواهم خرید بزک نمیر بها میاد

  • ماهان

    برسه ایران خوار مادرمون سرویس میشه بخریم.چون دولت محترممون قیمتشو می‌رسونه به یه اوپتیما.پس

  • خادم خداوند

    این ماشین مخصوص بستنی فروشیست
    ی نوع ماشین کسب وکار محسوب میشه
    اگرتو ایران بیاد بایدبرسدبدست افرادی که دنبال کسب وکارهستند
    نامنویسی ودرصف انتظارموندنش مکافاته اونهم خدا داند چند سال باید درنوبت موند بقیمت روزهم محاسبه میگردد
    ???

  • ali

    اگه کم مصرف باشه و چپو راست خرج نتراش برا ادم باز بد نیست از این وطنیه خودمونم وجدانن خیلی سر تر طراحیش زیباست قیمتشم خوب اقا بی زحمت از همین مدل تولید کنید تو ایران ولی قیمتشو خیلی بالا نگید بتونیم بخریم سپاس ?

  • ناشناس

    نسبت به صندلی چرخدار ایرانی ۶۰۰ میلیونی خیلی سرتره ،البته اگر وارد بشه اینقدر حق و حقوق و عوارض بهش میبندن که قیمت این اسباب بازی میلیاردی بشه ،در کل این دست خودرو ها حتی تسلا هم بدرد ایران فعلا نمیخوره ،شاید برای گردش داخل مجموعه ها و پارکها بدرد بخوره.

  • حسین

    این چیه این بچه هم بعنوان. اسباب بازی قبولش نداره. صد رحمت ب ماشین های داخلی ???????

  • حسین

    واو