کد مطلب: ۵۸۶۹۴۵

دانلود جدیدترین آهنگ‌های ایرانی در موزیکدل

دانلود جدیدترین آهنگ‌های ایرانی در موزیکدل

با توجه به محبوبیت صعودی آهنگ‌ها و موزیک‌های ایرانی که در دهه گذشته از سوی هنرمندان بسیاری در سبک‌های مختلف منتشر شده است، وب‌سایت‌های مختلفی در این زمینه اقدام به انتشار این موزیک‌ها برای کاربران نموده‌اند که از جمله آنها می‌توان به وب‌‌سایت موزیکدل اشاره کرد.

اگر شما هم طرفدار موسیقی و آهنگ جدید و قدیمی ایرانی هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا به معرفی جدیدترین آهنگ‌ها منتشر شده در روزهای گذشته و معرفی خوانندگان معروف ایرانی و در نهایت دانلود آهنگ جدید ایرانی بپردازیم. شما می‌توانید برای دانلود آهنگ جدید و گلچین جدیدترین آهنگ خوانندگان معروف ایرانی را، از رسانه اینترنتی موزیکدل Musicdel.ir دانلود کنید.

دانلود آهنگ جدید ایرانی

در دوره کنونی، با روی کار آمدن خوانندگان مختلف ایرانی، گروه‌های موسیقی زیرزمینی و …، پس از گذشت دو دهه، موسیقی در سبک‌ها و ژانرهای مختلفی تولید می‌شود که از جمله آن می‌توان به آهنگ‌های سنتی ایرانی، پاپ، کلاسیک، رپ، راک و … اشاره کرد.

از جمله معروف‌ترین خوانندگان ایرانی می‌توان به افراد مختلفی اشاره کرد که به خصوص در دو دهه اخیر توانسته‌اند در این حوزه به موفقیت دست یابند. این هنرمندان شامل بابک جهانبخش متولد سال ۱۳۶۲، محمد علیزاده متولد سال ۱۳۶۰، محسن ابراهیم زاده متولد سال ۱۳۶۶، علی لهراسبی متولد سال ۱۳۵۵، احسان خواجه امیری متولد سال ۱۳۶۳، محسن چاووشی متولد سال ۱۳۵۸ و بسیاری دیگر از خوانندگان معروف از سراسر ایران اشاره کرد.

با گسترش فعالیت خوانندگان و هنرمندان ایرانی، اکنون رسانه‌های مختلفی در این حوزه ایجاد شده‌اند که می‌توانید به راحتی از طریق آنها، اقدام به دانلود آهنگ جدید ایرانی نمایید. از جمله این وب‌سایت‌ها می‌توان به سایت موزیکدل، آپ موزیک، ماهان موزیک، وان موزیک و … اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی برخی از خوانندگان معروف ایرانی، به معرفی و دانلود آهنگ جدید ایرانی بپردازیم.

IMG 20211011 203431

دانلود آهنگ خوانندگان معروف ایرانی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم، هنرمندان بسیاری با افزایش محبوبیت موسیقی در جامعه ایرانی، به خصوص در دو دهه اخیر، در این زمینه ورود کرده‌اند. در همین راستا، قبل از پرداختن به موضوع معرفی و دانلود آهنگ جدید ایرانی، لازم است گریزی به این هنرمندان بزنیم و بیشتر با این خوانندگان ایرانی در موزیکدل آشنا شویم.

محمدرضا شجریان

اگر بخواهیم یکی از معروف‌ترین خوانندگان ایرانی را در ایران معرفی کنیم، بدون شک باید از محمدرضا شجریان نام برد که به عنوان خواننده درجه یک سبک سنتی ایرانی شناخته می‌شود. این خواننده معروف در سال ۱۳۱۹ متولد شده است و از مهم‌ترین آهنگ‌ها و آثار وی می‌توان به سخن عشق، امید عشق، رندان مست و بی تو به سر نمی‌شود، اشاره نمود. از دیگر هنرمندی‌های وی می‌توان به صدای زیبا، مهارت در خطاطی و خوش‌نویسی نیز اشاره نمود. اون که با عنوان "خسرو آواز ایران" شناخته می‌شود، در مهرماه سال ۱۳۹۹ در اثر سرطان کلیه فوت نمود.

سالار عقیلی

بی‌شک یکی دیگر از خوانندگان سبک کلاسیک ایرانی، سالار عقیلی نام دارد که در زمره برترین خوانندگان و هنرمندان ایران زمین است. این خواننده در سال ۱۳۵۶ متولد شد و از معروف‌ترین آثار و آهنگ‌های وی در دانلود آهنگ جدید ایرانی موزیکدل می‌توان به هوای تو، بغض پنهان، مهر ایران اشاره نمود. وی توانست در سن ۱۸ سالگی، با شرکت در جشنواره فیلم فجر، صدا و هنر زیبای خود را به مردم نشان دهد. از دیگر آلبوم‌های زیبای این خواننده باید به "تبریز در مه"، "عشق دیرین" و "به نام گل سرخ" اشاره نمود.

فرزاد فرزین

یکی از پرطرفداترین خوانندگان معاصر ایران، فرزاد فرزین است که متولد سال ۱۳۶۰ می‌باشد. این خواننده توانست با انتشار آهنگ‌های زیبایی همچون شراره، شلیک، شانس، شوک، شانزلیزه، شش و شخصی به محبوبیت برسد.

مسعود صادقلو

از جمله خوانندگان خوش ذوق در سبک پاپ ایران، می‌توان از مسعود صادقلو نام برد که در سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شده است. این خواننده توانست آثار خوبی را منتشر کند که توانست در سال ۱۳۹۵ به خوبی مورد استقبال قرار گیرد. این خواننده که قبل از موسیقی، به مدت ۸ سال در رشته کشتی فعالیت حرفه‌ای داشته است، ار سال ۱۳۹۵ به صورت حرفه‌ای به موسیقی ورود کرده است. از جمله بهترین آهنگ‌های این خواننده می‌توان به آهنگ‌های "آخر شب"، "زیر بارونا برقص"، "دیوونه بازی"، "نیمه گمشده" اشاره نمود. وی در تولید و انتشار آثار حرفه‌ای خود، به صورت یک تیم فعالیت می‌کند که متشکل از مسعود جهانی، مهدی حسینی و رضا شیری است. وی تاکنون بیش از ۱۲ آهنگ و موسیقی منتشر کرده است.

گرشا رضایی

گرشا رضایی از جمله ستاره‌های نظهور در سبک پاپ است که در سال ۱۳۶۳ در لرستان متولد شد. این خواننده با داشتن صدایی زیبا و حفظ اصالت لری خود، توانسته‌ است به خوبی در موسیقی پاپ ورود کرده و فعالیت کند. وی هم‌اکنون به عنوان یک مدرس نیز فعالیت می‌کند. علاقه اون به موسیقی را می‌توان از دوره کودکی دانست که برگرفته از عشق و علاقه خانواده وی به موسیقی بوده است. گرشا رضایی آهنگ ‌های خود را با به کارگیری آلاتی همچون پیانو، سه‌تار، گیتار الکترونیک و کمانچه ارائه می‌کند. شروع خوانندگی او به صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۹۲ بوده است و اولین کنسرت خود را در سال ۱۳۹۸ ارائه کرد. از جمله آهنگ‌های معروف وی می‌توان به "آهنگ دریا نمی‌روم"، "آهنگ مو مشکی"، "خوانندگی آهنگ سریال دولت مخفی" اشاره نمود.

محسن یگانه

محسن یگانه، هنرمند توانمندی است که در سبک پاپ فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ شروع کرد. این خواننده متولد سال ۱۳۶۴ است و از آهنگ‌های معروف وی می‌توان به "نشکن دلمو"، "سال کبیسه"، "رگ خواب"، "حباب"، "نفس‌های بی‌هدف"، "نگاه من"، "ای‌پی" و … اشاره نمود.

IMG 20211011 203457

معرفی جدیدترین آهنگ‌‌های خوانندگان معروف ایرانی

از جمله جدیدترین آهنگ‌های هنرمندان که می‌توانید برای دانلود آهنگ جدید ایرانی از وب‌سایت موزیکدل اقدام کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دانلود آهنگ زانکو: دلم میخواد
  • دانلود آهنگ حمیدرضا خواجه‌ :ای آشنا
  • دانلود آهنگ ماکان بند: یه نمه خنده
  • دانلود آهنگ کیا سلطانی: با تو خوشم
  • دانلود آهنگ راما نامی: خودمونیم
  • دانلود آهنگ بهنام خدری: نباشم چی
  • دانلود آهنگ رامیراد: حواست نیست
  • دانلود آهنگ حمید نصیری: قلبمو
  • دانلود آهنگ مازیار جهانگیر: رویای من
  • دانلود آهنگ حامد جعفر‌پور‌: گوزل یاریم
  • دانلود آهنگ امید اسدی: چال گونه
  • دانلود آهنگ رضا ماهر: یارب
  • دانلود آهنگ ساسان اس جی: ای وای من
  • دانلود آهنگ میثم طهماسبی: زیر بارون
  • دانلود آهنگ بهنام خلاء: مگه من چم بود
  • دانلود آهنگ سینا پارسیان: کشتی ۴
  • دانلود آهنگ علی عبدی و علیرضا مرادی: صدام کن
  • دانلود آهنگ عارف شاکری: خدا به همرات
  • دانلود آهنگ کامرون کارتیو: دلا دلا
  • دانلود آهنگ سجاد رشیدی: خداحافظی آخر
  • دانلود آهنگ حامیم: یکیو دارم
  • دانلود آهنگ محمد عذرخواه: قرار نوبو
  • دانلود آهنگ بهنام خدری: نباشم چی
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی از خوانندگان معروف

با توجه به محبوبیت صعودی آهنگ‌ها و موزیک‌های ایرانی که در دهه گذشته از سوی هنرمندان بسیاری در سبک‌های مختلف منتشر شده است، وب‌سایت‌های مختلفی در این زمینه اقدام به انتشار این موزیک‌ها برای کاربران نموده‌اند که از جمله آنها می‌توان به وب‌‌سایت موزیکدل اشاره کرد.

سایت موزیکدل Musicdel.ir یک رسانه قدرتمند با آرشیوی بسیار قوی شامل بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ آهنگ است که در طول مدت بیش از ۲ سال جمع آوری شده است. این وب‌سایت از یک رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال به شدت سریع و روان بهره می‌برد که کاربران می‌توانند به سادگی موزیک موردنظر خود را در آن پیدا کنند. شما به راحتی می‌توانید از طریق سایدبارهای سمت راست و چپ و نیز منوی اصلی سایت، به دسته‌بندی‌هایی که برای دانلود آهنگ جدید ایرانی قرار داده شده است، دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال شما می‌توانید از موزیکدل، برای دانلود آهنگ جدید، غمگین، شاد، ترکی، ریمیکس، مداحی، فول آلبوم‌ها اقدام کنید. این وب‌سایت در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ثبت شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیر

  • ناشناس

    خوب