کد مطلب: ۵۳۷۴۲۲

وزارت راه و شهرسازی:

با دفترخانه‌هایی که مسکن ملی به نام می‌زنند، برخورد می‌کنیم

با دفترخانه‌هایی که مسکن ملی به نام می‌زنند، برخورد می‌کنیم

طبق اعلام یک مسئول وزارت راه و شهرسازی، با دفاتر ثبت اسناد یا بنگاه‌های املاک که در خرید و فروش واحدهای اقدام ملی مسکن مشارکت کنند برخورد می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق اعلام یک مسئول وزارت راه و شهرسازی، با دفاتر ثبت اسناد یا بنگاه‌های املاک که در خرید و فروش واحدهای اقدام ملی مسکن مشارکت کنند برخورد می‌شود.

خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به شکل غیرقانونی در جریان است. این در حالی است که بارها مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده‌اند در صورت این اقدام، فروشنده سلب امتیاز می‌شود.

درج آگهی فروش امتیاز واحدهای اقدام ملی مسکن در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است. نرخ‌ها نیز در مناطق مختلف متفاوت است؛ به طوری که در بعضی مناطق کشور از ۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود و در شهر پردیس به ۲۷۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در این خصوص گفت: «اشخاصی که امتیاز خودشان را می‌فروشند فرم «ج» آنها قرمز می‌شود، دیگر نمی‌توانند دوباره امتیاز داشته باشند.»

با همه این تفاسیر، معاملات امتیاز مسکن ملی به شکل زیر پوستی و حتی علنی در فضای مجازی و برخی بنگاه‌های املاک در جریان است.

منبع: مهر

برای مطالعه بیشتر در این باره گزارش « نرخ اجاره در شرق تهران چقدر است؟ » را از سایت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.