کد مطلب: ۶۰۰۲۹۸

۲ خبر برای سهامداران گروه دارویی البرز / سود نقدی والبر کی پرداخت می‌شود؟

۲ خبر برای سهامداران گروه دارویی البرز / سود نقدی والبر کی پرداخت می‌شود؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، سهامداران والبر می‌توانند سود نقدی ۸۵ تومانی خود را از روز ششم آبان دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح امروز گروه دارویی البرز در اطلاعیه نحوه دریافت سود نقدی سهام خود را در کدال منتشر کرد. بر اساس این اطلاعیه کلیه سهامداران والبر می‌توانند با مراجعه به بانک پارسیان و با در دست داشتن کارت ملی و کدبورسی اقدام به دریافت سود خود کنند. پرداخت سود این شرکت از ۶ آذر ماه آغاز خواهد شد. والبر در مجمع عمومی عادی سالیانه خود به ازای هر سهم ۸۵ تومان سود تقسیم کرد.

خبر دیگر در مورد والبر اینکه این شرکت اطلاعات صورت مالی یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان خود را منتشر کرد. بر این اساس این شرکت سرمایه‎‌گذاری دارویی در یک ماه از محل واگذاری سهام سودی حاصل نکرده است. این شرکت ۴۸۰ میلیارد تومانی در مهرماه از محل واگذاری سهام حدود ۱۰ میلیارد تومان سودآوری داشته است .

در معاملات امروز والبر همچنان در محدوده منفی معامله می‌شود. این سهم ۸۳۵ تومانی در حالی در محدوده منفی است که بازدهی سه ماهه آن منفی ۱۵ درصد بوده و در یک ماه اخیر هم به سهامدارانش ضرر چهار درصدی زده است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفانه ۲ سال است والبر ۳۰ درصد از سود اعلام شده را کم می کند. لطفا بفرمائید برای دریافت سود کامل چه راهکاری وجود دارد. هرچه تلاش کردم نتوانستم با شرکت تماس بگیرم!!!

  • ناشناس

    واقعا که ….
    510 هزار تومان سود سهامم میشد، رفتم بانک 417 هزار تومن داده، تا عمر دارم این سهم را نخواهم خرید و در موردش به همه خواهم گفت. بی مسؤلیت هستند تلفن را هم جواب نمی دهند.

  • جعفری

    سلام امروز رفتم بانک پارسیان سود سهامم رابگیرم باید ۷۴۳۰۰۰ تومان میگرفتم ۱۴۴۰۰۰ بانک به من پول داد.این چطوریه من الان ۹۲۹۶ سهم دارم.چرا اینقدر کم دادند.

  • ناشناس

    سلام.منم امروز رفتم بانک پارسیان بجای2770000تومان 1950000تومان دادند.چرا؟؟؟؟؟820000هزاتومانشو ندادند.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
    یکسال طول کشید تا واریزکنن.الانم اینجوری کسرمیکنن.واقعا جای تاسف داره!!!!!

  • ناشناس

    اره کسی مسئول پیدا میشه به من بگه بقیه سود سهام دالبر را کی میدهند

  • ناشناس

    سلام منم ۸۵۰۰۰۰تومن شود تعلق گرفته بود ۱۰۰هزارتومن دادن