کد مطلب: ۵۵۸۳۶۰

دیدار رئیسی با وزرای صمت و نفت/ ملاقات با نامزدهای ریاست‌جمهوری، فردا

دیدار رئیسی با وزرای صمت و نفت/ ملاقات با نامزدهای ریاست‌جمهوری، فردا

رئیس‌جمهور منتخب در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به‌دنبال اقدامات فوری برای ثبات در بازار هستیم. سیدابراهیم رئیسی، امروز همچنین با وزیر نفت ملاقات کرد. او فردا نیز با دیگر نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری دیدار می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با رئیس جمهور منتخب، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از وزیر صمت و گزارشی که از وضعیت این وزارتخانه ارائه کرد، تأکید کرد: دولت مردمی به‌دنبال آن است که با اقدامات فوری به بازار ثبات بخشد تا وضعیت بازار برای همه مردم قابل پیش‌بینی باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که دولت با هدایت، حمایت و نظارت بر چرخه تولید تا توزیع و مصرف کالا، تلاش خواهد کرد آرامش نسبی بر بازار حاکم شود و مردم به‌راحتی بتوانند کالاهای اساسی مورد نیازشان را تأمین کنند.

رئیس‌جمهور منتخب این نکته را هم متذکر شد که با طراحی برنامه‌های بلندمدت برای جلوگیری از تلاطم و تکانه‌ها در بخش صنعت و تجارت، فعالان این حوزه‌ها می‌توانند در فضایی شفاف، سالم و رقابتی فعالیت نمایند ( تسنیم ).

دیدار رئیسی با زنگنه

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت نیز پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر سیدابراهیم رئیسی با وی دیدار کرد.

وزیر نفت در این دیدار با تبریک پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از اقدامات این وزارتخانه و مسائل و چالش‌های مهم حوزه نفت و انرژی ارائه کرد.

سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر نفت و گزارش وی از وضعیت این وزارتخانه، بر استفاده همه جانبه از ظرفیت‎‌های موجود حوزه نفت و انرژی در کشور برای بهبود شرایط زندگی مردم تأکید کرد ( ایسنا ).

ملاقات با نامزدهای ریاست‌جمهوری، فردا

عبدالناصر همتی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز اعلام کرده است که فردا، چهارشنبه، نهم تیر، به دعوت رئیس‌جمهور منتخب همه نامزدها با وی ملاقات دارند.

وی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: فردا - چهارشنبه - به دعوت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهوری منتخب همه نامزدها با وی ملاقات دارند.

همتی افزود: یادآور خواهم شد که اصلاح حکمرانی اقتصادی، رفع سریع تحریم‌ها، صیانت از آزادی شبکه‌های اجتماعی و حقوق اساسی شهروندان از اهداف راهبردی‌ام برای دولت بود و در موارد کم‌ توجهی دولت بعد به این اهداف، نقد و مطالبه‌گری خواهم داشت.

سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با کسب بیش از ۱۸ میلیون رای به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد ( ایرنا ).

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.