کد مطلب: ۶۱۴۶۴۸

دیه شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی پرداخت شد؟

دیه شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی پرداخت شد؟

وزیر راه و شهرسازی از پرداخت بخشی از دیه شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به وراث این سانحه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به وراث شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی دیه پرداخت شد؟

در پی وقوع سانحه پرواز PS752 هواپیمای اوکراینی در ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸، هیات دولت در ۱۰ ماه ۱۳۹۹ مصوبه تأمین دیه جان‌باختگان این سانحه را تصویب و به وزرای راه، خارجه، دفاع و دادگستری و معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

تعیین دیه ۱۵۰ هزار دلاری برای جان‌باختگان پرواز اوکراین

بر اساس این تصویب نامه جمهوری اسلامی ایران متعهد به پرداخت ۱۵۰ هزار دلار از محل صندوق توسعه ملی به عنوان دیه جان باختگان این سانحه شد. همچنین بلافاصله در وزارت راه و شهرسازی نیز «ستاد پرداخت خسارت به بازماندگان پرواز اوکراین» در دی ماه ۱۳۹۹ تشکیل شد.

پیش از این نیز یک منبع آگاه در صنعت هوانوردی در ۱۵ تیر ماه امسال به خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت جبران خسارت مصوب هیئت دولت گفته بود: پرونده‌های زیادی در ستاد جبران خسارت جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی تشکیل شد و تعداد زیادی از بازماندگان و وراث جان باختگان، دریافت مبلغ ۱۵۰ هزار دلار را درخواست داده‌اند.

رستم قاسمی: بخشی از دیه جان‌باختگان سانحه پرداخت شده است

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد پرداخت خسارت به بازماندگان پرواز اوکراین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره پرداخت دیه جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در فاصله یک سال از تأسیس «ستاد پرداخت خسارت به بازماندگان پرواز اوکراین» در وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت این پرونده‌ها اظهار کرده است: بخشی از دیه جان باختگان به وراث این سانحه پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر آمار دقیقی از میزان پرداختی‌ها ندارم اما بخشی از آن پرداخت شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.